آج میری ڈائری || 15-7-2023

in Urdu Communitylast year

بسم اللّٰہ الرحمٰن الرحیم

اسلام وعلیکم

اللّہ کے پاک نام سے شروع جو بڑا مہربان اور نہایت رحم کرنے والا ہے سب اسی کی عبادت کرتے ہیں اور اسی سے مدد مانگتے ہیں بیشک وہی مدد کرنے

والا ہے۔

image.png

image.png

آج میں آپ سب سے اپنی مصروفیات شئیر کروں گی۔آج میری صبح ساڑھے چھے بجے ہوئی میں اُٹھی منھ ہاتھ دھوۓ اور نماز ادا کی اسکے بعد میں نے کچھ دیر چہل قدمی کی اور پھر میں نے کچن میں جاکر ناشتہ بنانا شروع کردیا اسکے بعد میں نے سب کو اٹھایا جب ناشتہ بن گیا تو میں نے سب کو انوائیٹ کیا سب ناشتہ کرنے آگئے ہم سب نے مل کر ناشتہ کیا اور اللّہ کا شکر ادا کیا اسکے بعد میں نے سارے برتن اکھٹے کر کے کچن مئں رکھ دیے پھر میں نے سارے برتن دھو لیے اسکے بعد میں نے سارا کچن صاف ستھرا کرلیا اب میں نے کمروں کی ڈسٹنگ کرلی اور پھر جھاڑو وغیرہ کر لی

image.png

پھر میں نے اپنی امی سے دوپہر کے کھانے کے بارے میں ڈسکس کر لیا پھر ہم نے مل کر وائیٹ چکن بنا لیا میں نے جلدی جلدی روٹی بنا لی جب دوپہر کا کھانا بن گیا تو ہم سب نے مل کر دوپہرکا کھانا کھایا اور پھر میں نے برتن اٹھا لیے اسکے بعد میں نے سارے برتن دھو لیے۔اور کچن صاف کردیا۔ اسکے بعد میں اپنی امی کے ساتھ بازار چلی گئی میں نے ہینڈ بیگ لینا تھا میں بیگ شاپ یر گئی اور وہاں بیگ کی کچھ فوٹوگرافی بھی کی امید ہے آپ کو پسند آۓ گی اس کے بعد ہم گھر آگئے۔

image.png

گھر آکر میں نے اپنے بابا سے گول گپے منگوائے میرا دل کر رہا تھا پھر میں نے گول گپے کھاۓ اور انکی فوٹوگرافی بھی کی اسکے بعد میں نے گھر کے کچھ کام کیے اور پھر ایک ڈرامہ دیکھا

رات کو ہم سب مل کرآؤٹنگ پر گئے میرے بابا نے ہمیں پیزا کھلایا اور میں نے اسکی فوٹوگرافی بھی کی اسکے بعد ہم گھر واپس آگئے امید ہے آپکو میری ڈائری پسند آۓ گی اپنا بہت خیال رکھے گا کل پھر حاضر ہوں گی
جزاک اللّہ

Sort:  
Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66902.20
ETH 3248.49
USDT 1.00
SBD 2.64