[Urud/Eng] the diary time || traveling, friends, uncle excited day

in Urdu Community2 years ago

image.png

آج کا دن میرے لیے مصروف اور اچھا رہا ہے۔ میں صبح سویرے اٹھا اور دن شروع کرنے کے لیے تیار تھا۔ اپنی صبح کی نماز کے بعد، میں کچھ ورزش اور تازہ ہوا حاصل کرنے کے لیے صبح کی سیر کے لیے نکلا۔ یہ ایک خوبصورت صبح تھی، اور سورج آسمان پر چمک رہا تھا۔

جب میں گھر واپس آیا تو میں نے اپنے کمپیوٹر پر کچھ کام کیا، اپنی ای میلز چیک کیں، اور کچھ اہم پیغامات کا جواب دیا۔ میرے پاس بہت کام تھا، اس لیے میں نے صبح تک محنت سے کام کیا۔ پھر، میں نے اپنے خاندان کے ساتھ ناشتہ کرنے کے لیے وقفہ کیا۔ ہم نے ایک ساتھ ایک لذیذ کھانا کھایا جس میں انڈے، ٹوسٹ اور چائے شامل تھی۔

ناشتے کے بعد، میں اپنے کچھ دوستوں سے ملنے نکلا۔ ہم ایک قریبی پارک میں گئے اور چند گھنٹے کرکٹ کھیلی۔ یہ کچھ ورزش کرنے، پرانے دوستوں سے ملنے اور خوبصورت موسم سے لطف اندوز ہونے کا ایک بہترین طریقہ تھا۔

دوپہر کے قریب، ہم نے ایک ساتھ لنچ کرنے کا فیصلہ کیا۔ ہم ایک مقامی ریستوراں گئے اور کچھ مزیدار کھانا کھایا۔ میں نے اپنی پسندیدہ چکن بریانی کا آرڈر دیا، اور یہ حیرت انگیز تھا۔ ہم نے پرانے وقتوں، موجودہ واقعات اور مستقبل کے لیے اپنے منصوبوں کے بارے میں بات کی۔



دوپہر کے کھانے کے بعد، میں قریبی کافی شاپ پر کچھ دوسرے دوستوں سے ملنے گیا۔ ہم نے کافی پیی، کچھ دیر گپ شپ کی، اور ایک دوسرے کی زندگی کا لطف اٹھایا۔ اتنے عرصے بعد انہیں دوبارہ دیکھ کر بہت اچھا لگا، اور ہم نے مزید ملاقات کا وعدہ کیا۔

دوپہر کو میں اپنے چچا سے ملنے گیا جو اسلام آباد سے آئے تھے۔ بدقسمتی سے، وہ بیمار تھا، اس لیے میں نے اس کے ساتھ کچھ وقت گزارا، اس سے بات کی، اور اسے خوش کرنے کی کوشش کی۔ میں اس کے لیے کچھ پھل اور پھول لایا، جس کی اس نے تعریف کی۔ اسے مسکراتے اور بہتر محسوس کرتے ہوئے دیکھ کر دل خوش ہوا۔

شام کو میں اپنے قصبے میں ایک سیاسی اجلاس میں شریک ہوا۔ یہ ایک اہم میٹنگ تھی، اور میں اس امیدوار کے لیے اپنی حمایت ظاہر کرنے کے لیے وہاں جانا چاہتا تھا جس پر میں یقین رکھتا ہوں۔

ملاقات کے بعد، میں اپنی بیٹی کے لیے کچھ کتابیں خریدنے بازار گیا جو نئی کلاس شروع کر رہی ہے۔ میں نے کئی کتابوں کی دکانوں کو براؤز کیا، اس کی فہرست میں کتابیں تلاش کیں۔ میں نے انہیں پایا، خریدا اور مطمئن ہو کر گھر چلا گیا۔

آخر کار، جب میں گھر پہنچا، تو میں نے اپنے خاندان کے ساتھ کچھ معیاری وقت گزارا۔ ہم نے رات کا کھانا ایک ساتھ کھایا، اپنے دن کے بارے میں بات کی، اور کچھ ٹی وی دیکھا۔ یہ ایک طویل اور واقعاتی دن کے بعد آرام کرنے اور آرام کرنے کا ایک بہترین طریقہ تھا۔

جیسا کہ میں یہ لکھ رہا ہوں، میں اس دن کا شکر گزار ہوں جو میرے پاس تھا۔ میں اپنے خاندان کے ساتھ وقت گزارنے، دوستوں سے ملنے، سیاسی میٹنگ میں شرکت کرنے اور اپنی بیٹی کے لیے کچھ خریداری کرنے کے قابل تھا۔ میں آنے والے کل اور تمام امکانات کا منتظر ہوں۔

شب بخیر
جمشید علی خان۔

image.png

Today has been a busy and good day for me. I woke up early in the morning and was ready to start the day. After my morning prayers, I went for a morning walk to get some exercise and fresh air. It was a beautiful morning, and the sun was shining brightly in the sky.

When I got back home, I did some work on my computer, checked my emails, and answered some important messages. I had a lot of work to do, so I worked diligently until morning. Then, I took a break to have breakfast with my family. We had a delicious meal together, consisting of eggs, toast and tea.

After breakfast, I went out to meet some of my friends. We went to a nearby park and played cricket for a few hours. It was a great way to get some exercise, catch up with old friends and enjoy the beautiful weather.

Around noon, we decided to have lunch together. We went to a local restaurant and had some delicious food. I ordered my favorite chicken biryani, and it was amazing. We talked about old times, current events and our plans for the future.



After lunch, I went to meet some other friends at a nearby coffee shop. We drank coffee, chatted for a while, and enjoyed each other's lives. It was great to see them again after so long, and we promised to meet more often.

In the afternoon I went to meet my uncle who had come from Islamabad. Unfortunately, he was sick, so I spent some time with him, talked to him, and tried to cheer him up. I brought her some fruits and flowers, which she appreciated. It was heartening to see him smiling and feeling better.

In the evening I attended a political meeting in my town. It was an important meeting, and I wanted to be there to show my support for a candidate I believe in.

After the meeting, I went to the market to buy some books for my daughter who is starting a new class. I browsed through several bookstores, looking for books on his list. I found them, bought them and went home satisfied.

Finally, when I got home, I spent some quality time with my family. We ate dinner together, talked about our day, and watched some TV. It was a great way to relax and unwind after a long and eventful day.

As I write this, I am grateful for the day I had. I was able to spend time with my family, meet friends, attend a political meeting and do some shopping for my daughter. I look forward to tomorrow and all the possibilities it brings.

Good night
Jamshed Ali Khan.

Sort:  

Bhai jan mena apki diary game ko bht zada pasand kia or apna is isko bht hi ashy anadaaz me paish kia ha. Ap na jo khany ki tasveerayn share ki hain wo nihayat hi umda hain. Me allah tala sa dua go hun k aoko is mehant pr asha sa vote bhi mily.

Best regards: @tayyab100

thank you so much sir

 2 years ago 

delicious food and you enjoyed the day very well , nice to read your diary,

thank you sir , you enjoyed my food

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62299.15
ETH 2428.96
USDT 1.00
SBD 2.65