شادی مبارک بھائی

in Urdu Community3 years ago

IMG-20211212-WA0115.jpg

IMG-20211212-WA0114.jpg

IMG-20211212-WA0116.jpg

شادی مبارک
السلام علیکم میرے پیارے دوستوں میں اللہ کے فضل سے بالکل ٹھیک ہوں اور امید کرتا ہوں کہ آپ سب خیریت سے ہوں گے۔ جب ٹھنڈ پڑ گئی تو اس نے نہانے کا سوٹ بدلا، کپڑے بدلے، دوست کو بلایا اور اپنے گھر چلا گیا جہاں پچھلے ہفتے اس کے بھائی کی شادی تھی۔ وہ ان کا استقبال کرنے ان کے گھر آیا۔ سیٹ پر بیٹھے یا میں نے اس سے بہت باتیں کیں اور شادی کے بارے میں پوچھا اور وہ میرے لیے چائے موفلی بیدم وغیرہ لے آیا جسے ہم نے اکٹھے کھایا اور پھر اس کے بھائی نے بھی آکر اسے شادی کی مبارکباد دی۔ وہ کافی دیر تک ہمارے ساتھ بیٹھا پھر میں نے ان سے اجازت لی اور جب وہ گھر آنے لگا تو اس نے مجھے روٹی کھانے کو کہا لیکن میں نے معذرت کر لی اور جب وہ گھر پہنچا تو گھر والے روٹی کھا رہے تھے پھر میں بھی روٹی کھانے لگا۔
جب اذان ہوئی تو میں نے وضو کیا اور نماز پڑھی۔ آج سردی بہت تھی اس لیے میں گھر پر ہی رہا، پھر گھر والوں نے چائے بنائی۔
Hello, my dear friends, by the grace of Allah, I am fine, and I hope you are well. When it got cold, he changed into a swimsuit, changed clothes, called a friend, and went to his house, where his brother got married last week. He came to his house to greet them. Sitting in the seat or talking to him a lot, I asked him about marriage, and he brought me tea for mophli bedam, etc., we ate together, and then his brother came and greeted him at the wedding. He sat with us for a long time when I asked him for permission and when he started coming home he asked me to eat bread, but I apologize and when he came home the family ate bread so I also ate bread I started eating
When the call to prayer was heard, I washed and prayed. It was very cold today, so I stayed home, then the family made tea.

shukriya

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67638.45
ETH 2614.27
USDT 1.00
SBD 2.67