My Town In 10 Pictures landscape photography || post date 13-Jul-2022

in Urdu Community2 years ago (edited)

image.png

location w3w


میرا گاؤں ضلع میانوالی کا مشہور گاؤں ہے۔ میرے گاؤں کا نام موچھ ہے اور یہ ضلع میانوالی میں ہے۔ میرے گاؤں کے لوگ کاشتکاری سے محبت کرتے ہیں اور ان کے پاس کھیتی باڑی کے لیے زمین ہے۔ میرے شہر کے لوگ زیادہ امیر اور غریب نہیں ہیں۔ لوگ کمانے میں اوسط ہیں لیکن بہت میزبان ہیں۔ میرے گاؤں میں بارش کا موسم شروع ہو گیا ہے۔ اب عید ختم ہو گئی ہے۔ عید کا چوتھا دن ہے. میرے گاؤں میں صبح سے بارش ہو رہی ہے۔ میرے گاؤں پر سیاہ بادل چھائے ہوئے ہیں۔ میرے گاؤں کے اوپر بادلوں کی بارش ہو رہی ہے۔

image.png

location w3w


بارش کے بعد اب تمام سڑکیں، گلیاں صاف ہیں، کالے بادلوں کی چادر سے بہت خوبصورت لگ رہی ہیں۔ بارش کے بعد اور بارش کے دوران بہت خوبصورتی ہوتی ہے، ہم دیکھ سکتے ہیں۔

image.png

location w3w


میرے گاؤں میں ہری بھری فصلیں ہیں جو بارش میں بہت خوبصورت لگ رہی ہیں۔

image.png

location w3w


فصلوں کے اردگرد درخت ہیں، تمام درخت بارش میں نہاتے ہیں۔ اب درخت بارش میں نہانے کے بعد خوش ہیں

image.png

location w3w


location w3w

سارا دن بارش کے بعد جادوئی غروب آفتاب اور طلوع آفتاب ہوتا ہے اگر ہم غروب آفتاب کے دوران سورج کی کرنیں دیکھتے ہیں یا کالے بادلوں کے بغیر طلوع ہوتے ہیں۔


image.png

location w3w

جب بارش رکتی ہے تو خوبصورت پرندے کیڑے کھانے کے لیے پانی پر آتے ہیں۔ پرندے بارش کے بعد زبردست جشن مناتے ہیں جب وہ بارش کے پانی میں بڑی مقدار میں کیڑے کھاتے ہیں۔


image.png

location w3w


یہ گندم کی فصل کی پرانی تصاویر ہیں جو پرانی ہیں، بہت سی تصاویر پرانی ہیں، میرے گاؤں کی خوبصورتی ہیں، امید ہے آپ سب ان سے لطف اندوز ہوں گے، بہت شکریہ۔ میں اپنے شہر سے بہت پیار کرتا ہوں۔ میں اپنے شہر کے لوگوں سے پیار کرتا ہوں۔ مجھے اپنے شہر کی زمین سے پیار ہے۔ مجھے اپنے شہر کی خوبصورتی پسند ہے۔ مجھے اپنے گاؤں کی ثقافت سے پیار ہے۔ مجھے اپنے شہر کا کھانا پسند ہے۔ مجھے اپنے شہر کی روایت پسند ہے۔ میرے گاؤں میں زندگی کی ہر خوبصورتی ہے۔

image.png

location w3w

These are old pictures of the wheat crop that are old, many pictures are old, the beauty of my village, I hope you all enjoy them, thank you very much. I love my city very much I love the people of my city I love the land of my city. I love the beauty of my city. I love the culture of my village. I like my town food I like the tradition of my city. There is every beauty of life in my village.

Shukriay

Sort:  

آپ نے اچھی فوٹو گرافی کی ہے

Sir I am posting but the my post is not select for booming support is coming from Urdu commentary side.please suggest me

felicitaciones a todos los buenos post, realmente me impresiono el buen trabajo de la comunidad,

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60607.86
ETH 2620.83
USDT 1.00
SBD 2.52