#CLUB100- the diary game #betterlife delicious lunch at sister home || 02-Feb-22 || URDU COMMUNITY

in Urdu Community2 years ago

السلام علیکم دوستو امید ہے آپ سب خیریت سے ہوں گے۔ آج میں صبح سویرے اٹھا۔ میں نے فجر کی نماز پڑھی۔ میں صبح کی سیر کے لیے نہر کنارے گیا۔ میں نے پیدل کیا اور پھر میں براہ راست میڈیکل سٹور پر درد کش دوا کی گولی خریدنے گیا۔ میں نے دیکھا میڈیکل سٹور بند تھا۔ میں گھر واپس آیا اور ناشتہ کیا۔ میں نے ناشتہ کیا اور پھر میانوالی جانے کے لیے غسل کیا۔ میں شیر شاہ سوری روڈ سے ہوتا ہوا میانوالی گیا۔ شیر شاہ سوری روڈ نئی سڑک ہے جو پچھلے سال تعمیر کی گئی تھی۔ میانوالی تک پہنچنے کے لیے یہ مختصر راستہ ہے۔ میں صرف 30 منٹ میں میانوالی پہنچا۔ میں اپنے دوست چچا سے ملنے ڈسٹرکٹ ہیڈ کوارٹر ہسپتال گیا۔ وہ بہت اچھا تھا میں اپنے دوست سے ملنے عبید نور ہسپتال گیا۔ وہ گزشتہ چند دنوں سے بیمار اور بخار میں مبتلا تھے۔ لیکن جب میں عبید نور ہسپتال پہنچا تو مجھے فون آیا کہ میرا دوست ہسپتال میں نہیں ہے، وہ کل رات ڈسچارج ہو گیا ہے۔ میں گھر کے لیے کچھ سامان لینے ریلوے اسٹیشن بازار گیا۔ میں نے اپنے بچوں کے لیے ناریج، گری دار میوے اور جوتے خریدے۔ میں کچھ نقد رقم نکالنے کے لیے اے ٹی ایم مشین پر گیا۔ میں سٹور کے ایک چالان کی فیس جمع کرانے کے لیے مسلم کمرشل بینک بھی گیا۔


ان تمام کاموں سے فارغ ہو کر میں اپنی بہن کے گھر چلا گیا۔ وہ میانوالی شہر میں مسلم کالونی میں رہتی ہیں۔ جب میں اپنی بہن کے گھر پہنچا۔ میری بہن نے مجھے خوش آمدید کہا اور ہم نے بہت گپ شپ کی اور بہت سے مسائل پر تبادلہ خیال کیا۔ میری بہن چاول اور سلاد تیار کرتی ہے۔ میں نے اپنی بہن کے ساتھ دوپہر کا کھانا کھایا۔ مجھے چاول بہت پسند تھے، تمام چاول بہت اچھے پکائے گئے تھے۔ میں نے بہت چاول کھائے۔ میں نے چکن کا کھانا کھایا۔ دوپہر کا کھانا کھانے کے بعد میں گھر کے لیے روانہ ہوا۔ میں گھر آ رہا تھا کہ میں نے سڑک کے کنارے خوبصورت سبز میدان دیکھا اور وہ بہت خوبصورت لگ رہا تھا۔ میں نے اس سبز گندم کے کھیت کی کچھ تصاویر لیں جو بہت خوبصورت لگ رہی ہیں۔

image.png

image.png

image.png

میں شام کے وقت گھر واپس آیا۔ میں نے گھر پہنچنے کے بعد تھوڑا آرام کیا۔ میں پاکستان طارق انصاف کے دفتر گیا۔ روزانہ رات اور صبح دفتر جانا میرا روز کا معمول ہے۔ میں نے دیکھا کہ طارق خان کسی مہمان کے ساتھ مصروف ہیں۔ ہم نے دفتر میں کچھ سیاسی امور کے بارے میں بات چیت کی۔ ہم نے آنے والے بلدیاتی الیکشن کے بارے میں بات کی۔ میرے گاؤں میں سڑک، گلی اور تعمیراتی کام جاری ہے اور ہم سب حکومت کی کارکردگی سے بہت مطمئن ہیں۔ میں رات دیر سے گھر واپس آیا۔ جب میں گھر واپس آیا تو میں نے دیکھا کہ میرے تمام گھر والے سو رہے ہیں، اور میں اپنے کمرے میں گیا اور اپنا بستر تیار کیا اور پھر سونے کے لیے بستر پر چلا گیا۔ اب میں یہ ڈائری پوسٹ اپنے پچھلے دن کے بارے میں لکھ رہا ہوں۔


Join Discord Group Urdu-Community
Join Whatapps Group :Urdu Community
Join our Facebook Group Facebook Urdu community


image.png

Subscribe URDU COMMUNITY

Quick Delegation Links

50SP100SP150SP200SP500SP1000SP1500SP2000SP

image.png

Subscribe URDU COMMUNITY

Our mission to promote Steemit in Urdu Community to all over the world
Stay together
Join the Urdu Community with more confidence.
Steem On


Sort:  
 2 years ago 

Ap n achi diary likhi h MashaAllah ❣️

 2 years ago 

عمدہ ڈایری

 2 years ago 

آپ نے بہت اچھی ڈائری تحریر کی ہے اور آپ بہت ایکٹو رہتے ہیں

 2 years ago 

you wrote very well and food looking delicious thank for sharing this diary
enjoy #club100

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62187.20
ETH 3051.46
USDT 1.00
SBD 3.79