#Club100 || The Diary game friday 11/2/2022|| puffy cat game

in Urdu Community2 years ago

سب سے پہلے اسلام علیکم تمام دوستوں

میں جمشید علی خان ہوں، میں گزشتہ روز صبح سویرے اٹھا۔ میں سب سے پہلے نہانے کے لیے باتھ روم گیا۔ جب میں نے غسل کیا، میں اپنے کاروباری کام کے لیے باہر جانے کے لیے تیار تھا۔ میں نے اپنے دوست کو فون کیا کہ میں تیار ہوں، اس نے جواب دیا کہ وہ بھی تیار ہے اور سڑک پر میرا انتظار کر رہا ہے۔ پھر میں نے کار ڈرائیور کو کال کی، اس نے بتایا کہ وہ میرے گھر کے قریب ہے۔ میں گاڑی میں بیٹھا، اور ہم سرگودھا شہر چلے گئے۔ میرے ساتھی کے ساتھ میری کاروباری ملاقات تھی۔ ہم نے ایک دوسرے کے ساتھ کاروبار سے متعلق بہت سے مسائل پر تبادلہ خیال کیا۔ ہم نے حتمی فیصلہ کیا کہ اپریل میں ہم زرعی ٹیوب ویل سسٹم کے لیے نئی مشین لگائیں گے۔ ہم نے فیصلہ کیا کہ ہم پانی کے لیے انرجی سولر سسٹم لگائیں گے۔ میں اپنے رشتہ دار کے گھر گیا، میرے رشتہ دار نے میرا پرتپاک استقبال کیا۔ میں، کار ڈرائیور، اور میرے دوستوں نے مزیدار کھانا کھایا، میں نے کھانے کی تصویر کھینچی۔ میں سرگودھا میں دوسرے رشتہ دار کے گھر گیا۔ اگر میں کسی دوسرے رشتہ دار کے پاس نہ جاؤں تو وہ مجھ سے ناراض ہو جائیں گے کہ میں ان کے گھر کیوں نہیں گیا۔ اس لیے تمام رشتہ داروں سے رابطہ رکھنا ضروری ہے اگر آپ طویل عرصے کے بعد ان کے شہر میں ہیں۔

IMG_20220209_192042.jpg

رشتہ دار سے ملاقات کے بعد ہم نے گھر کے لیے روانہ ہونے کا فیصلہ کیا، میں گاڑی میں بیٹھا، اور میں نے اپنے کار ڈرائیور سے کہا کہ اب ہم کسی جگہ نہیں رکیں گے، اور ہم سیدھے گھر جائیں گے، ہمیں دیر ہو رہی تھی۔ شام کے 4 بجے تھے، جب ہم جمعہ کو سرگودھا سے گھر کے لیے روانہ ہوئے۔ ہم اپنے جمعہ کی نماز نہیں پڑھ سکے اس کی وجہ یہ تھی کہ میں اسے بھول گیا تھا، لیکن مجھے بہت دکھ ہے کہ میں نے جمعہ کی نماز نہیں پڑھی۔ ہم شہر کے لیے روانہ ہوئے، ہم نے کار میں گپ شپ کی، اور خوشاب پر مٹھائی خریدنے کے لیے تھوڑا سا رکا، ہم نے خوشاب کی مٹھائی کی دکان سے فیملی کے لیے مٹھائی خریدی۔ خوشاب میٹھا بہت مشہور ہے اور اگر کوئی خوشاب سے لاہور کا سفر کرتا ہے تو وہ خوشاب سے میٹھا خریدتا ہے، خوشاب ڈوڈا تمام علاقے میں بہت مشہور میٹھا ہے، لوگ خوشاب میٹھا کھانا پسند کرتے ہیں۔

image.png

میں شام 7 بجے گھر پہنچا، جب میں گھر پہنچا تو میں نے اپنی والدہ سے ملاقات کی، اور انہیں مٹھائی دی، پھر میں اپنے کمرے میں آیا، میں نے اپنا لیپ ٹاپ آن کیا اور اپنا ای میل چیک کرنے لگا، جب میں ای میل چیک کر رہا تھا، میری بہن کی طرف سے ای میل ملی، کہ اسے #steemit اکاؤنٹ کو رجسٹر کرنے کے لیے مدد کی ضرورت ہے، اس نے میرے ساتھ ای میل شیئر کی جو اسے steemit سے ملی ہے، لیکن میں نے اسے کہا کہ کبھی کوئی ای میل نہ کھولیں، اس میں شک ہے، کیونکہ کچھ ای میل اسپام اسکیم پر مشتمل ہوتی ہیں۔ لنک تو ہمیں اس معاملے میں محتاط رہنے کی ضرورت ہے۔ میں نے اسے فون کیا کہ جب وہ میرے گھر آئے گی تو میں اس کی رہنمائی کروں گا۔
پھر میں نے سوچا کہ اپنے لیپ ٹاپ پر گیم کھیلوں،

image.png

#بولی بلی
میں نے پفی بلی آن لائن گیم کھولی، یہ بہت آسان گیم ہے، اور بچے اسے ایک لیپ ٹاپ اور ڈیسک ٹاپ کمپیوٹر بہت آسانی سے کھیل سکتے ہیں۔ اس کھیل میں، ہمیں صرف بلی پر کلک کرنے کی ضرورت ہے، اور بلی نے سرخ غبارے کو مارا، لہذا جب آپ بلی پر کلک کرتے ہیں، تو بلی مختلف انداز میں غبارے پر گرتی ہے، اگر لیول ایک ہے تو بلی ایک بار غبارے سے ٹکرائے گی، اور لیول 2 بلی دو غبارے پر گرے گی، لیکن لیول 3 میں کال سلپر روڈ پر پھسل کر غبارے کی طرف جائے گی، اس طرح کھیل جاری رہے گا اور ہم غبارے پر بلی کے گرنے سے لطف اندوز ہوں گے،

image.png

مجھے پفی بلی کا کھیل بہت اچھا لگا۔ 10 سے 15 منٹ تک یہ گیم کھیلنے کے بعد میں نہانے گیا، میں تازہ دم ہوا اور میں نے اپنے گھر والوں کے ساتھ رات کا کھانا دوبارہ کھایا۔ کھانا کھا کر میں سیر کے لیے نکلا، رات کو طارق انصاف کے دفتر گیا۔ میں نے اپنے دوست طارق خان کے ساتھ چائے پی، طارق خان پی ٹی آئی لیڈر ہیں اور آنے والے بلدیاتی الیکشن کے امیدوار بھی ہیں۔ میں ایک گھنٹہ پی ٹی آئی آفس میں رہا۔ میں گھر واپس آیا۔ اب میں بہت تھک چکا تھا۔ میں سونے چلا گیا میری تمام اردو کمیونٹی آپ کا بہت بہت شکریہ۔ میں یہ ڈائری لکھنے کے بعد بہت خوش ہوں۔


Join Discord Group Urdu-Community
Join Whatapps Group :Urdu Community
Join our Facebook Group Facebook Urdu community


image.png

Subscribe URDU COMMUNITY

Quick Delegation Links

50SP100SP150SP200SP500SP1000SP1500SP2000SP

image.png

Subscribe URDU COMMUNITY

Our mission to promote Steemit in Urdu Community to all over the world
Stay together
Join the Urdu Community with more confidence.
Steem On


Sort:  
Loading...
 2 years ago 

ڈہیر آپ کا سفر اچھا گزرا خوشی ہوئی۔آپ نے سرگودھا گئے انجوئے کیا

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61258.08
ETH 2873.80
USDT 1.00
SBD 3.56