#betterlife Tuesday fair and my diary of 9 novermeber 2021 منگل کا میلہ اور 9 نومبر 2021 کی میری ڈائری

in Urdu Community2 years ago

image.png

یہ منگل ہے۔ میں منگل کے میلے میں گیا تھا۔ یہ پائی خیل ریلوے اسٹیشن کے قریب پائی خیل یونین کونسل میں واقع ہے۔ آج میں صبح 5 بجے کے قریب اٹھا،
میں نے فجر کی نماز ادا کی۔ فجر کی نماز ادا کرنے کے بعد میں صبح سویرے اپنے پودے کو پانی دینے دوسرے گھر چلا گیا۔ میں 6:30 بجے واپس آیا، میں نے غسل کیا، اور پھر اپنا لباس تبدیل کیا۔ پھر میں نے ناشتہ کیا۔ ناشتہ کرنے کے بعد میں منگل کے میلے میں پائی خیل چلا گیا۔ میں نے اپنی آنٹی فیملی کے لیے ایک گائے خریدی، میں نے انڈوں کے لیے ایک مرغی خریدی۔ میں دوسرے جانوروں جیسے بکری، بھیڑ کی قیمت بھی چیک کرتا ہوں۔ مجھے لگتا ہے کہ جانوروں کی قیمت بہت زیادہ ہے۔ میری آنٹی نے کہا کہ گائے آج خریدنا ضروری ہے، اس لیے ہم نے گائے 650000 روپے میں خریدی، گائے کے مالک نے کہا کہ اس میں 140 کلو گوشت ہے اگر ہم اسے سالار کریں۔

image.png

میں نے اپنی آنٹی کو بتایا کہ میں نے گائے خریدی ہے اور میں نے گائے کی تصویر بھی ان کے واٹس ایپ پر بھیجی ہے۔ وہ مطمئن ہو گئی، پھر ہم نے مالک کو گائے کی ادائیگی کر دی، اور گائے کو گھر تک چھوڑنے کے لیے ہم نے وین بک کرائی۔ میں نے وین ڈرائیور کو 1000 روپے ادا کئے۔ گھر پہنچ کر میں نے گائے کو آنٹی کے گھر باندھ دیا۔ میری آنٹی گائے کو دیکھ کر مطمئن ہوگئیں، وہ بھی خوش ہوگئیں، اور انہوں نے بھی مجھے خوب سلام کیا اور شکریہ کہا۔ میں نے آنٹی کے گھر دوپہر کا کھانا کھایا۔ پھر سہ پہر 3 بجے گھر واپس آیا۔ گھر پہنچ کر عصر کی نماز پڑھی، پھر گھر کے کھانے پکانے کے لیے سبزی خریدنے بازار گیا۔

image.png

میں آپ کو بتانا چاہتا ہوں کہ میلے میں بہت سے بکریاں اور بھیڑیں تھیں۔ سفید نر بکری مجھے بہت پسند تھی۔ مجھے کبوتر بھی بہت پسند تھا۔ میں نے وہاں ایک خوبصورت مرغی اور مرغ دیکھا، جب میں نے مرغ اور بکرے کی قیمت پوچھی تو قیمت بہت زیادہ تھی۔ میری جیب میں زیادہ پیسے نہیں ہیں، اگر میری جیب میں پیسے ہوتے تو میں سفید بکرا خرید سکتا تھا۔ لیکن بدقسمتی سے میری جیب میں پیسے نہیں تھے۔ سفید بکرے کی قیمت 25000 پاکستانی روپے تھی۔

میں نے وہاں خوبصورت کبوتر دیکھے، رنگ سفید تھا۔ یہ کبوتر اڑنے کے مقابلے کے لیے استعمال ہوتے تھے۔ جب مجھے ان کی قیمت کا علم ہوا تو میں چونک گیا۔ ایک کبوتر کی قیمت 10,000 پاکستانی روپے تھی، یہ بہت بڑی رقم ہے، لیکن مالک نے مجھے بتایا کہ یہ نایاب کبوتر ہیں اور لوگ اڑان کے مقابلوں میں حصہ لینے کے لیے خریدتے ہیں۔

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

پھر میں بازار سے سبزی خرید کر بازار سے گھر آیا۔ میری والدہ نے مجھے بتایا کہ انہیں کھانا پکانے کے لیے کچھ اور چیزیں درکار ہیں، اس لیے میں سلف، کالی مرچ، ٹماٹر، پیاز لینے گئی، پھر گھر واپس آئی، شام کو میں بہت تھک چکی تھی، میں نے مغرب کی نماز ادا کی۔ مغرب کی نماز پڑھتے ہوئے، میں نے پی ٹی وی نیٹ ورک پر ٹیلی ویژن کی خبریں دیکھی، اور میں نے اردو کمیونٹی میں کچھ کمیونٹی پوسٹ چیک کی، کیونکہ میں بطور ناظم بھی کام کر رہا ہوں، کمیونٹی میں، یہ میرا روزانہ کا فرض ہے کہ میں اسپام پوسٹ کو چیک کروں، اور معیاری پوسٹ کو بھی چیک کروں یا تلاش کروں۔ کاپی پیسٹ.

کمیونٹی میں پوسٹ چیک کرنے کے بعد اب میں اپنی آج کی ڈائری لکھ رہا ہوں اور آج کی ڈائری لکھنے کے بعد میں اپنی والدہ کے ساتھ چچا کے گھر جاؤں گا۔ یہ میرا آج کا مصروف دن تھا۔

Shukriya

Sort:  
 2 years ago 

آپ نے منگل والے میلے پر جا کر خوب انجوائے کیا اور آ پ نے بکریوں اور کبوتروں کی فوٹو گرافی بھی بڑی زبردست کی ہے

 2 years ago (edited)

ؐمیلہ پر جا کر اچھی فوٹو گرافری کی ہے اپ نے بکریوں کے فوٹو اچھے بنائے ہیں

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57859.61
ETH 2966.06
USDT 1.00
SBD 3.67