Achieved 2500 Steem Power Milestone || Next step to 5000 steam power 2500 سٹیم پاور کا سنگ میل حاصل کر لیا۔ 5000 بھاپ کی طاقت کا اگلا مرحلہ

in Urdu Communitylast year

image.png

میرے پیارے دوستو اور اردو کمیونٹی، امید ہے آپ سب خوش و خرم ہوں گے۔ آج میں نے اپنی سٹیم پاور میں اضافہ کیا، اور میں نے آج مزید سٹیم پاور اردو

کمیونٹی کو سونپ دی۔ اس پوسٹ کو لکھتے وقت میرے پاس 2,501.167 سٹیم پاور ہے اور میں نے 2,400.001 سٹیم پاور اردو کمیونٹی کو سونپ دی ہے۔ میں نے اردو کمیونٹی ٹیم کے ساتھ وعدہ کیا تھا، میں کمیونٹی کو اپنی سٹیم پاور سونپتا رہوں گا۔ مجھے یقین ہے کہ اردو کمیونٹی بہت اچھا کام کر رہی ہے اور اردو کمیونٹی کے ہر فرد کی تعریف کر رہی ہے۔ اس لیے مجھے فخر محسوس ہوتا ہے کہ میں اس کمیونٹی میں بطور ناظم کام کر رہا ہوں۔ میں جناب @yousafharoonkhan کا خاص طور پر شکر گزار ہوں، وہ عظیم پاکستانی سٹیمئین میں سے ایک ہیں اور ہمیشہ ہمارا ساتھ دیتے ہیں، سٹیمٹ پر بہترین کام کرنے کے لیے ہماری رہنمائی کرتے ہیں۔ میں نے @yousafharoonkhan سے بہت کچھ سیکھا۔

جب میں پہلی بار سٹیم میں شامل ہوا تو میں نے اپنا سٹیمیٹ واپس لینے کی کوشش کی لیکن جب مجھے اردو کمیونٹی ٹیم کی طرف سے گائیڈ لائن ملی کہ سٹیم پاور کا کیا فائدہ ہے۔ 2500 سٹیم پاور رکھنے کے بعد میں واقعی بہت خوش ہوں۔ میری بڑی خواہش یہ ہے کہ 5000 سٹیم پاور اس سے زیادہ حاصل کروں۔

میرا پہلا ہدف 1000 سٹیم پاور تھا۔ میں جانتا ہوں کہ جب مجھے 1000 سٹیم پاور ملی تو میں بہت خوش تھا، پھر میں نے 2000 حاصل کیا اور اب میں نے 2500 مکمل کیا، میں بہت خوش ہوں۔ میں اردو کمیونٹی کا بہت بہت شکریہ ادا کرتا ہوں۔ 2500 سٹیم پاور حاصل کرنا آسان نہیں ہے، میں سوچ رہا تھا کہ میں 2500 سٹیم پاور حاصل نہیں کر سکوں گا، لیکن بہت کم کلیکشن نے اسے ممکن بنایا۔

image.png

مجھے سٹیم ورلڈ سائٹ سے سنیپ شاٹ ملا ہے، اگر آپ سٹیم ورلڈ پر میرے وفد اور طاقت کو دیکھنا چاہتے ہیں تو یہ پروفائل کا لنک ہے
https://steemworld.org/@jessica566

میں اردو کمیونٹی کا شکرگزار ہوں کہ انہوں نے مجھے بطور ناظم کام کرنے کا موقع دیا، میں نے اس کام کے بارے میں بہت سے نکات سیکھے، میں نے سرقہ کو چیک کرنے کا طریقہ سیکھا، میں روزانہ اردو کمیونٹی کے ممبر کی نئی پوسٹ چیک کرتا ہوں، پھر میں انہیں بڑھتے ہوئے ووٹ دینے کے لیے سفارشات پاس کرتا ہوں۔ . مجھے نئے صارف کی رہنمائی کرنا پسند ہے، اب میں سرقہ، بدسلوکی، ووٹ فارمائن اکاؤنٹ چیک کرنے کا ماہر ہوں، میں صارف کی سرگرمیوں کا مشاہدہ کر سکتا ہوں۔ میں نے یہ سب اپنی اردو کمیونٹی سے سیکھا۔ یہ میری کمیونٹی کا حق ہے کہ میں اس کی ووٹنگ پاور بڑھانے کے لیے اس کی حمایت کروں۔ میں بغیر کسی لالچ کے اپنی طاقت دے رہا ہوں، مجھے اس حق میں کسی انعام کی ضرورت نہیں۔

امید ہے آپ سب میری اس کامیابی پر میری تعریف کریں گے۔ میں سوچ رہا ہوں کہ مجھے اپنی 5000 سٹیم پاور کب ملے گی، امید ہے کہ جلد ہی۔ میری حمایت کرنے کے لیے تمام اردو ٹیم کا بہت بہت شکریہ۔ میں بہت خوش ہوں۔

بہت بہت شکریہ

Sort:  

felicidades y mi oracion por ti. parece que hiciste un gran esfuerzo para lograrlo. pero no tengo idea del beneficio del sp, pero es tu ahorro, no mucho mas

Thank you very much

bhut bhut mumbrk ho ap nay achi manat ki hai , ap zaror aur kamyab hasil kro gay

Thank you very much

 last year 

آپ کو بہت مبارک ہو۔آپ بہت ہی اچھا کام کررہے ہو۔آپ نے اپنی تمام سٹیمیٹ پاور کمیوہنٹی کو دی ہے میں اور پوری کمیوہنٹی آپکی مشکور ہے۔ سٹیم پاور آپکو مستقبل ہے ۔میری دعا اور سپورٹ ہمیشہ آپکے ساتھ

سر بہت شکریہ

اس کامیابی پر مبارکباد۔ اللہ آپ کے اگلے ٹارگٹ 5000 میں کامیاب کرے۔

Ameen

 last year 

اس عظیم سنگ میل کے حصول پر بہت بہت مبارکباد۔

ap ku bhut bhut mumbrk ho as kamyabi par
اس کامیابی پر مبارکباد۔ اللہ آپ کے اگلے ٹارگٹ 5000 میں کامیاب کرے۔

Ameen

Thank you very much

Thank you very much

Congratulations, you made it, best wishes
مبارک ہو، آپ نے کامیابی حاصل کی، نیک خواہشات

Thank you very much

bhut mumbrk hoo aur yeah ap ki bhut achi kamyabi hai

Thank you very much

 last year 

excellent effort and congratualtion
your post has been selected for booming reward by @yousafharoonkhan

Thank you very much

felicidades y sigan con el esfuerzo sigan ganando cada exito, amo a la gente en steemit

Thank you very much

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66902.20
ETH 3248.49
USDT 1.00
SBD 2.64