Woke up early this morning

Woke up early this morning

میں ہر صبح جلدی اٹھتا ہوں کیونکہ مجھے اپنی دکان صبح سویرے کھولنی ہوتی ہے۔

ہر روز کوشش کرتا ہوں کہ صبح سویرے اپنی دکان کھولوں اور اسے صاف کروں اور دوسری چیزیں سیٹ کروں۔

آج بھی میں نے ساڑھے سات بجے دکان کھولی۔
اور میں یہ پوسٹ اپنی دکان پر بیٹھ کر کر رہا ہوں۔

صبح سویرے جب میں دکان کی صفائی کر رہا تھا تو ایک بھکاری میرے پاس آیا اور کہا کہ میں روٹی کھانا چاہتا ہوں، مجھے کچھ پیسے دو، میں نے اسے روٹی کھانے کے لیے 100 روپے دیئے۔

میں روزانہ کسی نہ کسی غریب کی مدد کرتا ہوں کیونکہ غریب بھی انسان ہیں انہیں ہمیں بھی کھانا کھلانا چاہیے۔

جب آپ کسی غریب کی مدد کرتے ہیں تو اللہ آپ کی مدد کرتا ہے۔
اصل زندگی یہ ہے کہ انسان انسان کے کام آتا ہے۔
جب بھی کسی انسان کو دوسرے انسان کی مدد کی ضرورت ہوتی ہے تو ہر انسان ایک دوسرے کی مدد کے لیے تیار رہتا ہے۔

انسانیت کا درد انسان کے اندر انسان ہونے کی سب سے بڑی علامت ہے۔

صرف تین چار گھنٹوں میں میں نے بہت سا سامان فروخت کر دیا ہے۔ صبح سویرے گاہک آ گئے۔
میں نے انہیں بہت سی چیزیں دی ہیں۔
میں نے انہیں بچوں کے کپڑے دیے ہیں۔ میں نے انہیں بالغوں کی جرسی بھی دی ہے۔

ہمارے شہر میں کام بہت اچھا ہے لیکن کورونا وائرس کی وجہ سے کچھ دن کام نہیں ہوا کیونکہ لاکھ ڈونٹ اور ہماری دکان بند تھی۔

اب ہمارے بازار کھلے ہیں اور کاروبار معمول کے مطابق جاری ہے۔

ابھی دو چھوٹے بچے آئے ہیں۔
انہیں چرس کی ضرورت تھی۔
میں نے انہیں ایک جرسی دی۔
اور ان کے لیے ایک سو روپے کی رعایت کی۔

IMG_20210127_155941.jpg

Sort:  

Upvoted. Thank You for sending some of your rewards to @null. It will make Steem stronger.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60171.52
ETH 2421.68
USDT 1.00
SBD 2.46