میرا نام اقراء اعظم ہے اور یہ میری آج کی ڈائری ہے

in Urdu Community2 years ago

شروع اللہ کے نام سے جس نے اتنی نعمتیں ہمیں عطا کی ہیں کہ نعمتوں کو انسان شمار نہیں کر سکتا۔ انسان سوچتا ہے کہ مجھے فلاں چیز کی ضرورت ہے اور وہ چیز تو میرے پاس ہونی چاہیے لیکن اگر انسان چند لمحے کے لیے سوچے کہ مجھے کتنی نعمتیں اللہ سے مانگ کر اور خود محنت کر کے ملی ہیں اور کتنی چیزیں ہیں جس کے لیے انسان نے سوچا ہے کہ مجھے مل جائیں تو ہر انسان اس نتیجہ پر پہنچے گا کہ اس کو اللہ تعالیٰ نے جو نعمتیں دی ہیں بغیر اس کے سوچے بغیر مانگے بغیر محنت کیے ان کی مقدار بہت زیادہ ہے کئی نعمتیں ایسی نظر آئیں گی جن کے مانگنے کا کبھی خیال بھی نہ آیا ہو گا حالانکہ ان کے بغیر انسان زندہ بھی نہیں رہ سکتا لیکن اللہ نے وہ نعمتیں بھی انسان کو عطا فرمائی ہیں۔اب ان تمام نعمتوں کا تقاضا ہے کہ انسان ان کا شکر ادا کرے
اسلام واعلیکم سٹیمیٹس امید ہے آپ سب ٹھیک ہو گے اور اپنے گھروں میں آباد ہوں گے
#صبح کا وقت
آج میری صبح کا آغاز نو بجے ہوا میں اٹھی اور آج ہم نے ناشتہ باہر سے کیا آج میری طبیعت تھوڑی خراب ہے آج میں نے بچوں کے کپڑے بھی دھونے ہیں تو ناشتہ کر کے میں نے مشین لگای تقریباً 1 بجے میں کپڑے دھو کر فری ہوئی میں نے کپڑے دھونے کے دوران گھر کی صفائی بھی کی اور اسکے بعد روٹی بنائی پھر میں نے اور بچوں نے ساتھ کھانا کھایا
IMG_20220214_125901.jpg

IMG_20220214_125859.jpg

IMG_20220214_125859.jpg
اب میں نے اپنے بچوں کو سلا دیا
IMG_20220213_185426.jpg

IMG_20220213_184557.jpg

اب میں امرود کھا رہی ہوں اور ساتھ ٹی وی بھی دیکھ رہی تھی اس دوران میرے شوہر آگئے اور میں نے انکے لئے کھانا ڈالا اور انکو چائے بنا کر دی اب میں بیٹھی ہوں اور اپنی پوسٹ لکھ رہی ہوں اسی کے ساتھ میں اپنی ڈائری کا اختتام لکھوں گی
Specail thanks to @sir Yousaf Haroon Khan
Regards@iqra azam

Sort:  
 2 years ago 

iqra sister , it is good diary but i give you some instruction
ap agar recipe ka ingredients bhe sath lak dati aur bananay ka tariqa bhe tu yeah post aur best ho jati,, omaid next time ap zaror lakhain g
aur daily active post lakhain aur dosry user ka post par comments bhe kya krain, ap ki post booming ka lia select ki jati hai,,

 2 years ago 

Ok sir ..... I'll try mY best

 2 years ago 

Jazakallah

 2 years ago 

Looking very delicious

 2 years ago 

Thanks dear

Awww mashallah cute baby

 2 years ago 

mashAllah cute baby

 2 years ago 

Thankew

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61383.17
ETH 2915.78
USDT 1.00
SBD 3.61