یونیورسٹی جانا

in Urdu Community2 years ago

شروع اللہ کے بابرکت نام سے جو بڑا مہربان اور نہایت رحم کرنے والا ہے۔۔میری اردو سٹیم کی فیملی کو میں سلام پیش کرتا ہوں۔۔اج میں نے اپنے دوست کے ساتھ سرگودھا جانا تھا۔۔میرے دوست کا سرگودھا یونیورسٹی مین ضروری کام تھا۔۔مجھے کال کی کے صبح جلدی جائیں گے۔۔۔میں اسلۓ صبح جلدی اٹھا ناشتہ کیا۔اور تیار ہونے لگا۔۔میں جوتے پہن رہا تھا کے میرا دوست اگیا۔۔میں باہر گیٹ پے گیا۔اپنے دوست کو ملا اور ہم گاڑی میں بیٹھ کر چل پڑے۔۔ہم رستہ میں گپ شپ لگاتے گے۔۔میں ڈرائیونگ کرتا گیا۔۔۔ساتھ میں ہم میوزک بھی انجواۓ کرتے گے۔۔تین گھنٹے کا فاصلہ تھا۔۔پھر ہم وھان پہنچ گے۔۔وہان بہت رش تھا لڑکے لڑکیوں کا۔۔ہم بھی پوری یونیورسٹی گھومتے رہے۔۔پھر ہمیں بھوک لگی ھم نے چاولوغیرہ مانگواۓ۔۔اور کھاۓ۔۔پھر میرا دوست اپنا کام کرنے چلا گیا۔۔جس سلسلے مین اۓ تھے ہم۔۔اور مین یونیورسٹی کی فوٹو گرافی کرنے لگا
IMG-20221112-WA0001.jpg
۔۔۔۔ایک گھنٹے بعد میرا دوست واپس ایا۔
IMG-20221112-WA0000.jpg
ہم دوستوں کو مل کر واپس انے کی تیاری کی۔
IMG-20221114-WA0002.jpg
۔پھر ہم گاڑی مین بیٹھگے بازار سے گھر والون کیلے سامان بھی لے۔۔پھر رات کو ہم گھر پہنچے۔۔گھر پہنچ کر مین ریسٹ کیا۔بہت تھک گیا تھا۔پھر اج کی سٹوری لکھی۔۔۔اور اپ لوگوں ساتھ شیر کی۔۔

Sort:  
 2 years ago 

achi tasveer hain ap kis class ma hoo

university ka photography tu achi ni hai, ap nay bhut jaldi ma yeah sub bani hain ap ki diry ma mujay khuch khuch short lug rahi

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60268.51
ETH 3201.96
USDT 1.00
SBD 2.43