فیڈر لےنے مارکیٹ جاناsteemCreated with Sketch.

in Urdu Community9 months ago

بسم اللہ الرحمن الرحیم شروع اللہ کے بابرکت نام سے جو بڑا مہربان اور نہایت رحم کرنے والا ہے میری اردو سٹریم کی چھوٹی سی فیملی اپ سب کو جمعہ مبارک ہو اللہ پاک اس پاک دن کے صدقے ہم سب مسلمانوں کی صغیرہ و کبیرہ گناہ معاف کرے امین ۔۔میں صبح اٹھا واش روم گیا ٹوتھ برش کیا منہ ہاتھ دھو کر میں باہر ایا ۔۔میرا ناشتہ تیار تھا میں ناشتہ کرنے لگا ناشتے میں انڈا پراٹھا تھا پھر میرے بچے اٹھ گئے میں اپنے بچوں کے ساتھ باتیں کرنے لگا اور ان کو ناشتہ کرانے لگا میری بیٹی میرے ساتھ کھیلنے لگی اس کا دل تھا کہ ابو میرے ساتھ کھیلتا رہے اور وہ بہت خوش ہوتی تھی ۔۔اس کے بعد میں باہر چلا گیا اپنے پودوں کو دیکھنے لگا بہت ہی خوبصورت پھول کھلے ہوئے تھے پھر میرا بیٹا روتا تھا کہتا تھا باہر ایجنسی پہ چلیں میں اسے لے کر ایجنسی پہ جا بیٹھا وہاں لڑکے بیٹھے تھے ہم سب گپ شپ کرتے رہے اس کے بعد میرے کزن کی کال اگئی کہ ہمارا فرنیچر اگیا ہے
IMG20231017165120.jpg
ہماری ہیلپ کرو میں وہاں گیا تو ٹرالی پہ فرنیچر لوڈ تھا لڑکے مل کر فرنیچر اتار رہے تھے جیسا کہ اپ تصویر میں بھی دیکھ سکتے ہیں
IMG20231017164926.jpg
میں ان کے ساتھ فرنیچر اتروا نہیں سکتا تھا کیونکہ میرا ہاتھ زخمی ہے باقی میں ان کے ساتھ کھڑا رہا اور گپ شپ کرتا رہا انہوں نے فرنیچر روم میں سیٹ کیا اس کے بعد میں نے ان کو بے تک میں بٹھایا اور میں چائے وغیرہ لینے چلا گیا ہم نے ان کی خدمت کی چائے بسکٹ اور حلوہ پیش کیا کچھ دیر بیٹھنے کے بعد وہ لوگ واپس چلے گئے میں گھر واپس ایا تو میں جمعہ کی تیاری کرنے لگا نہا کر نئے کپڑے پہنے اور جمعہ ادا کرنے میں اپنی مسجد چلا گیا میں نے جمعہ نماز باجماعت مسجد میں ادا کی اس کے بعد ہم نے دعا کی اور مولوی کے ساتھ بیٹھ کر کچھ باتیں کرنے لگے گھر ایا تو میں نے گھر ا کر چائے بنوائی چائے پی پھر کچھ دیر ریسٹ کیا اس کے بعد مجھے گھر والوں نے کہا کہ گڑیا کافی ڈر خراب ہو گیا ہے نیو لے اؤ میں اپنے دوست کو کال کی میں اور میرا دوست مارکیٹ چلے گئے ہاں میں نے مختلف دکانوں سے مختلف فیڈر دیکھے
IMG20231019102716.jpg
لیکن مجھے پسند نہیں ائے اخر میں ہم پلازے پہ گئے وہاں میں نے فیٹر سارے دے کے مجھے فیڈر پسند ایا
IMG20231019102653.jpg
اور میں نے ایک فیڈر خریدا جو کہ مجھے 600 روپے میں ملا اس کے بعد ہم باہر اگئے
IMG20231019102651.jpg
سموسوں والی دکان پہ میں اور میرا دوست وہاں سموسے انجوائے کیے پھر کچھ لڑکے اگئے میں لڑکوں کے ساتھ بیٹھ کر انجوائے کرتا رہا شام تک وہاں ہم نے گپیں لگائیں اتنے میں مغرب کی اذان ہونے لگی میں نے ماضی مغرب ادا کر نے مسجد چلا گیا نماز ادا کرنے کے بعد میں اپنے گھر واپس ایا گھر ایا تو کھانا تیار تھا میں نے گھر والوں کو کہا مجھے کھانا دو مجھے بہت بھوک لگی ہوئی تھی کیونکہ میں نے دن میں بھی کھانا نہیں کھایا تھا میں نے اپنی امی کے ساتھ مل کر کھانا کھایا پھر میں موبائل دیکھنے لگا واٹس ایپ تھوڑی دیر روس کیا پھر میں نے سوچا اج کی سٹوری لکھتا ہوں پھر میں نے اج کی سٹوری لکھی جو کہ اپ لوگوں کے سامنے ہے دعاؤں میں یاد رکھیے گا اپ کا بھائی اور دوست عمران نیازی اللہ حافظ

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60115.56
ETH 3203.28
USDT 1.00
SBD 2.46