بھیڑ خریدنے جانا

in Urdu Communitylast year

بسم اللہ الرحمن الرحیم شروع اللہ کے بابرکت نام سے جو بڑا مہربان اور نہایت رحم کرنے والا ہے میری اردو سٹریم کے بہنوں اور بھائیوں اپ کو سب کو صبح کا سلام ۔۔۔امید ہے اپ سب ہمیشہ کی طرح خیریت سے ہوں گے ۔۔میں روز کی روٹین کے مطابق صبح فجر میں ہی اٹھا نماز فجر ادا کی اس کے بعد میں گھر واپس ایا سورہ یاسین کی تلاوت کی پھر بچے اٹھ گئے میں ان کے ساتھ ٹائم سپینڈ کرنے لگا کیونکہ ان کی امی ناشتہ بنا رہی تھی تو میں نے بچوں کو بزی رکھا ۔۔میں نے ناشتہ کیا ناشتہ کرنے کے بعد میں نے اپنا موبائل اٹھایا اور اپنے دوست محمد عارف ملک کو فون کیا کہ اگر اج فارغ ہو تو ہم اکٹھے چلتے ہیں کسی کام سے تو اس نے مجھے کہا کہ ہاں میں فارغ ہوں پھر میں نے اس کو کہا کہ اپ تیار ہو جائیں میں بھی تیار ہو کے موٹر سائیکل پر اپ کے گھر کی طرف اتا ہوں میں تیار ہو کے اس کے گھر پہنچ گیا وہاں اس نے چائے بنائی ہوئی تھی ہم نے اکٹھے چائے پی اور میں نے اس کو بتایا کہ میلے پر جانا ہے ایک بھیڑ لینی ہے جس کے بچے ہوں کیونکہ قربانی کے لیے ہم اکثر گھر کا دنبہ پالتے ہیں اور اس مرتبہ ہماری اپنی بھیڑ مر گئی تھی تو ہم میلے پر چلے گئے لیکن میلے پر جب پہنچے تو وہاں پر ہمیں کچھ ایسی بھیڑیں ملی جو ہمارے کام کی نہیں ہم پورا میلہ پھرے لیکن کچھ بھی ہاتھ نہ ایا ہم تھک ہار کر ساتھ یہ ایک چھوٹا سا ہوٹل بنا ہوا تھا وہاں پر بیٹھ گئے پانی پیا تو اوپر سے ہمارا ایک دوست اگیا اس نے حال احوال پوچھا تو ہم نے بتایا کہ ہم ایک بھیڑ لینے ادھر ائے ہیں لیکن بھیڑ جہاں پر نہیں ہے تو اس نے ہمیں ایک پشتون لوگوں کا ڈیرہ بتایا اور کہا کہ اپ وہاں پر چلے جائیں اپ کو وہاں سے بھیڑ مل جائے گی پھر جب وہاں گئے تو ان کے پاس دو بھیڑیں تھیں ایک کا سودا پہلے ہو چکا تھا اور ایک یہ بھیڑ تھی
IMG20230905090511.jpg
جو کہ اپ تصویر میں دیکھ سکتے ہیں
IMG20230905090517.jpg
کے دو بچے تھے
IMG20230905090515.jpg
ایک نر اور ایک مادہ ہم نے ان کے ساتھ سودا کرنا شروع کر دیا ان کی قیمت اور ہماری قیمت میں بہت زیادہ فرق تھا پھر ہم نے درمیان کا راستہ اپنایا اور 45 ہزار میں سودا مکمل کیا ہم نے ان کو پورے پیسے گن کر دیے اور لوڈر والے کو کال کی وہ تھوڑی دیر بعد وہاں پر پہنچ گیا ہم نے لوڈر پر بھیڑ اور اس کے بچوں کو لوڈ کیا اور گھر کی طرف روانہ کر دیا میں اور میرا دوست بھی اس کے ساتھ ساتھ گھر چلے ائے ہم نے بھیڑ کو گھر ا کر اتارا اور سب گھر والوں نے دیکھا بھیڑ کی بہت زیادہ تعریف کی بھیڑ اور اس کے بچے بہت خوبصورت تھے ہم بھی بہت پھر کے تھک گئے تھے میرےگھر والوں نے کھانا تیار کر رکھا تھا
IMG20230905200955.jpg
میں اور میرے دوست نے مل کر کھانا کھای
ا پھر میں اپنے دوست کو گھر چھوڑنے گیاواپس ا کر میں نے اج کی سٹوری لکھی جو کہ اپ لوگوں کے سامنے ہے اللہ حافظ

Sort:  
 last year 

اللہ پاک اپ کو نصیب کرے

 last year 

بھیڑ کے بچے تو بہت ہی پیارے لگ رہے ہیں۔آپ نے بہت ہی اچھا سودا کیا ہے اور اللہ برکت دے۔

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59249.03
ETH 2543.53
USDT 1.00
SBD 2.37