Club75 hot teaphotography contest by @janemorane presrntation by @hirarauf urducommunity club5050 club100

in Urdu Community2 years ago

اسلام و علیکم سٹیمینس کیسے ہیں آپ لوگ امید کرتی ہوں آپ سب ٹھیک ہوں گے اور اپنے گھروں میں محفوظ ہوں گے۔آج میں ایک کونٹیسٹ میں حصہ لے رہی ہوں جس میں ایک چاۓ کے کپ کی تصویر شئیر کرنی ہے سردیوں کے موسم میں چاۓ کی طلب بہت بڑھ جاتی ہے اور یہ آپکو سردی سے بھی بچاتی ہے۔سردی کے موسم میں چاۓ کی چُسکیاں لینے کا بھی اپنا ہی مزہ ہے۔میں تو چاۓ بہت شوق سے پیتی ہوں اب سردی بہت ہو گئی ہے اسلیے دن میں چار کپ چاۓ پینے لگ گئی ہوں۔امید ہے اس مقابلے میں سرخرو ہوں گی۔

_20220108_121122.jpg
اُمید ہے آپکو میری پریزنٹیشن پسند آئے گی۔
جزاک اللّہ

I invite

@nadiawazeer
@tanzeelasarwar
@mahnoorrauf

Thanks to

@yousafharoonkhan @janemorane
Regards @hirarauf🍁

Sort:  
 2 years ago 

Mashalllah ya sard mosam tum me or ak cup chy sadkay achi tasver bnai hy chy ki

 2 years ago 

Achi poetry krty hain ap.compliment ka shukria

 2 years ago 

ماشاءاللہ بہت خوب

 2 years ago 

شکریہ جناب

You are wonderful photographer i like your photography

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 71148.50
ETH 3780.07
USDT 1.00
SBD 3.78