آج کی ڈائری

in Urdu Community2 years ago

سب تعریف اﷲ رب العزت کیلئے ہے جو بے حد مہربان نہایت رحم والا ہے۔ رب العالمین اور قیامت کے دن کا مالک ہے وہی یکتا اور بے مثل ہے۔ سب سے بے نیاز اور سب اسی کے محتاج ہیں۔ ساری کائنات میں اﷲ سبحانہ و تعالیٰ کی بادشاہت و حاکمیت ہے۔ وہی حاجت روا اور سب سے اعلیٰ ہے
اسلام علیکم ۔مجھے امید ہے میرے تمام سٹیمٹ کے بھائی اور بہنیں خیریت سے ہوں گے اور آپنی زندگی ہنسی خوشی گزار رہے ہوں گے ۔ میری دعا ہے کہ آپ سب لوگ ہمیشہ خوش رہیں اللہ پاک آپ کی پریشانیوں کو دور فرمائے اور بیماروں کو صحت کاملہ عطا فرمائے۔ اور تمام مشکلات آسان فرمائے۔

05.jpg

001.jpg

آج بروز جمعہ جب میری آنکھ کھلی تو صبح کے 5 بج چکے تھے میں اٹھا اور فریش ہوا اور پھر ناشتہ کا سامان لینے چلا گیا ۔تھوڑی دیر میں ناشتہ کا سامان لے کر واپس آ گیا اور پھر بچوں کو اٹھایا اور سکول جانے کیلئیے تیار ہونے کو کہا ۔تھوڑی دیر مین ناشتہ تیار ہو گیا اور بچے بھی سکول جانے کیلئےتیار ہو گئے میں نے گھر والوں کے ساتھ مل کر ناشتہ کیا اور پھر بچوں کو لے کر سکول چلا گیا اور تھوڑی دیر بعد واپس آ گیا ۔موسم بہت اچھا تھا اور بارش ہو رہی تھی ۔
پھر میں تیار ہو کر شاپ پر چلا گیا شاپ پرپہنچ کر میں نے تھوڑا سا کام کیا اور پھر تمام الماریوں سے سامان نکالا کیونکہ ان میں دیمک لگی ہوئی تھی دیمک کی وجہ سے دو الماریاں ٹوٹ چکی تھیں ان کو ریپئرنگ کیلئے بھیجا اور پھر میں نے تمام سامان نکالا اور صفائی کی جس جگہ پر دیمک لگی ہوئی تھی وہاں پر مین نے سپرے کیا اور صفائی کی ۔پھر مین نے سفائی اور سپرے کرنے بعدد وبارہ کارڈز الماریوں میں فٹ کرنا شروع کر دیئے ۔نماز جمعہ کا ٹائم ہوا تو میں نماز جمعہ ادا کرنے چلا گیا اور واپس آ کر پھر اپنا کام شروع کر دیا ۔اور تمام الماریوں میں سپرے اور سفائی کرنے کے بعد دوبارہ ے سامان رکھنا شروع کر دیا ۔۶

002.jpg

بجے تک میں نے اپنا کام مکمل کیاکافی زیادہ تھک چکا تھا اس لئے میں نے چائی پی اور تھوڑی دیر ریسٹ کیا پھر شاپ بند کر کے گھر کی طرف روانہ ہو گیا ۔بازار سے بچون کیلئے فروٹس لئے اور گھر پہنچ گیا ۔گھر پہنچ کر میں فریش ہو ااتنی دیر میں کھانا تیار ہو گیا میں نے کھانا کھایا اور پھر بچوں کے ساتھ کچھ وقت گزارا اور پھر دائری لکھنا شروع کر دی جو کہ آپ کے ساتھ شیئر کر رہا ہوں امید ہے آپ کو پسند آئے گی ۔

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62404.06
ETH 2426.64
USDT 1.00
SBD 2.65