[Urdu/Eng] I got 500 steem power today || Beautiful photography and power uptime || مجھے آج 500 بھاپ کی طاقت ملی ہے || خوبصورت فوٹو گرافی اور پاور اپ ٹائم

in Urdu Community2 years ago

بِسْمِ اللّٰهِِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم

image.png

ہیلو میرے تمام دوستوں، آج میں نے اپنی سٹیم پاور بڑھا دی ہے۔
اور میں نے پہلی بار 500 سٹیم پاور کا ہدف حاصل کیا۔ میں نے یہ ہدف 8 ماہ پہلے مقرر کیا تھا۔ اب میری سٹیمیٹ پاور 541.811 سٹیم۔ یہ بہت اچھا ہے، میں دیکھ رہا تھا کہ بہت سے لوگوں نے 500 سٹیم پاور حاصل کی تو آج میں نے بھی 500 سٹیم پاور حاصل کر لی۔ یہ میری پہلی کامیابی ہے .

image.png

یہ میرا سٹیم والیٹ اسکرین شاٹ ہے۔

image.png

میں 500 سٹیم پاور حاصل کرنے کے بعد بہت خوش ہوں۔ میرے ہاتھ میں چاک تھا، میں اس خوش شکل چہرے کو سیمنٹ کی دیوار پر کھینچتا ہوں۔ یہ خوش تصویر چہرہ ہے جو میری اس کامیابی کا جشن منا رہا ہے۔


فوٹو گرافی


image.png

یہ دریا کے ساحل کا خوبصورت غروب آفتاب ہے۔ بہت سے حسین نظارے ہیں جو دریا کے پانی پر مختلف رنگ پھیلا رہے ہیں۔ یہ دریا کا خوبصورت غروب آفتاب ہے۔

image.png

خوبصورت سوزوکی موٹر سائیکل. یہ لنچ ڈیلیوری سوزوکی موٹر سائیکل ہے۔ اگر آپ ایڈونچر میں دوپہر کا کھانا کھانا چاہتے ہیں تو یہ فوڈ سوزوکی بہترین ہے۔ یہ تصویر میرے دوست نے لی ہے۔ میں تصویر کا مالک نہیں ہوں۔

image.png

سڑک پر ٹنگی بینر شیٹ پر خوبصورت تصاویر کھینچی گئی ہیں۔

image.png

عمارت کے اوپر سے شہر کا خوبصورت نظارہ ہے۔ تمام شہر بہت خوبصورت لگ رہا ہے

image.png

گھنے درختوں کا خوبصورت نظارہ جو بہت خوبصورت لگ رہے ہیں۔ درختوں کی سرسبز و شاداب پتیاں بہت خوبصورت ہیں۔

image.png

یہ وہ میٹر ہے جو موسم سرما کی سطح دکھا رہا ہے۔ موسم سرما بہت سرد ہے. یہ میٹر درجہ حرارت کی پیمائش کے لیے استعمال ہوتا ہے اس لیے اب موسم بہت سرد ہے۔ کیا آپ اس میٹر ریڈنگ کو پڑھ سکتے ہیں؟

میں 500 سٹیم پاور کے حصول کے بعد بہت خوش ہوں۔ امید ہے آپ سب میری تعریف کریں گے۔

الله حافظ


In the Name of Allah, the Most Merciful

image.png

Hi all my friends, today I have increased my steam power.
And I hit the 500 steam power goal for the first time. I set this goal 8 months ago. Now my steemit power 541.811 steem. This is awesome, I was seeing many people get 500 steam power so today I also got 500 steam power. This is my first success.

image.png

This is my Steam wallet screenshot.

image.png

I am very happy after getting 500 steam power. Chalk in my hand, I draw this handsome face on the cement wall. This is a happy face celebrating my success.


Photography


image.png

This is a beautiful sunset on the river bank. There are many beautiful sights that spread different colors on the water of the river. This is a beautiful sunset over the river.

image.png

Beautiful Suzuki bike. This lunch delivery is a Suzuki motorcycle. If you want to have lunch on an adventure, this Food Suzuki is perfect. This photo was taken by my friend. I do not own the photo.

image.png

Beautiful pictures are drawn on the thin banner sheet on the road.

image.png

There is a beautiful view of the city from the top of the building. The whole city looks very beautiful

image.png

Beautiful view of dense trees that look very beautiful. The green leaves of the trees are very beautiful.

image.png

This is the meter showing the winter level. Winter is very cold. This meter is used to measure temperature so the weather is very cold now. Can you read this meter reading?

I am very happy after achieving 500 steam power. Hope you all appreciate me.

good bye


Sort:  

es un logro increíble que hayas ganado quinientos steemit staking power

بہت بہت شکریہ

 2 years ago 

Mashallah

بہت بہت شکریہ

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66930.79
ETH 3268.09
USDT 1.00
SBD 2.64