Thediarygame | Ramdan aur college days /04/04/23| By @hassan920

in Urdu Communitylast year (edited)

مرکزبِسْمِ اللّٰهِِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم
اسلام علیکم


image.png

میں صبح سویرے سحری کھاتا ہوں اور پھر اللہ کی عبادت کرتا ہوں۔
میں اپنے کالج کا سبق تیار کرتا ہوں کہ ہر روز ہمارا کالج میں کلاس ٹیسٹ ہوتا ہے۔ میں موٹر سائیکل پر کالج نہیں جاتا۔ اب میں کالج بس سے کالج جاتا ہوں۔ ماہ رمضان میں ایک گھنٹہ موٹر سائیکل چلانا مشکل ہو جاتا ہے۔ میری ماں، باپ، بھائی اور بہن سب روزہ رکھتے ہیں۔

میری والدہ اور والد بچپن سے روزے
رکھتے ہیں، اس لیے میں نے اپنے گھر والوں کو رمضان کے ہر مہینے میں روزہ رکھنے کا بہت شوقین دیک

میرے کالج کے تمام ساتھی روزہ رکھتے ہیں۔ مجھے اپنے تمام دوستوں پر فخر ہے کہ سب روزہ رکھتے ہیں۔ میں کلاس میں اپنے کالج کے امتحان میں شرکت
کرتا ہوں۔ میں اپنے کلاس ٹیسٹ میں اچھے نمبر لے رہا ہوں۔ میں روزانہ محنت کرتا ہوں، روزانہ مطالعہ کرتا ہوں اور سالانہ امتحان میں اچھے نمبر حاصل کرنا چاہتا ہوں۔ میں اپنے سالانہ امتحان میں کم از کم 90% نمبر حاصل کرنے کی کوشش کرتا ہوں۔ سالانہ امتحان میں اچھے نمبر حاصل کرنا بہت ضروری ہے۔ میں ڈاکٹر بننا چاہتا ہوں اور میڈیکل کالج میں داخلہ لینے کے لیے اچھی میرٹ بہت ضروری ہے۔

image.png

جب میں گھر لوٹتا ہوں تو عصر کی نماز پڑھتا ہوں اور اپنے دوستوں کے ساتھ کھیلنے نہیں جاتا کیونکہ یہ رمضان کا مہینہ ہے۔ میں کھیل پر اپنی توانائی ضائع نہیں کرنا چاہتا۔ میں پڑھائی اور روزے کے لیے اپنی توانائی بچانا چاہتا ہوں۔

میں بہت خوش قسمت ہوں کہ مجھے اچھے والدین ملے۔ میری ماں مجھ سے بہت پیار کرتی ہے۔ میرے والد ایک اچھے آدمی ہیں۔ وہ ہمیشہ میرے کالج کی ضرورت میں میری مدد کرتا ہے۔ میں رمضان المبارک کے مقدس مہینے میں اپنے والدین کے لیے دعائیں کر رہا ہوں۔ میں اپنے فوت شدہ والدین کے لیے بھی دعا کرتا ہوں جیسے اپنے نانا اور دادا اور میں اپنے تمام مرحوم رشتہ داروں کے لیے بھی دعا کرتا ہوں کیونکہ اس ماہ رمضان میں اللہ تعالیٰ لوگوں پر رحمتیں نازل فرماتا ہے۔

میں امید کرتا ہوں کہ میرے تمام مسلمان بھائی اور بہنیں رمضان کے مقدس مہینے میں روزے رکھیں گے۔


مرکزبِسْمِ اللّٰهِِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم
اسلام علیکم


image.png

I eat suhoor early in the morning and then worship Allah.
I prepare my college lesson that every day we have class test in college. I don't go to college on a bike. Now I go to college by college bus. It becomes difficult to ride a bike for an hour during the month of Ramadan. My mother, father, brother and sister all fast.

My mother and father fasted from childhood
Therefore, I saw my family very eager to fast in every month of Ramadan

All my college mates fast. I am proud of all my friends that everyone fasts. I attend my college exam in class
i do I am getting good marks in my class test. I work hard everyday, study everyday and want to get good marks in annual exam. I try to get at least 90% marks in my annual exam. Getting good marks in the annual exam is very important. I want to become a doctor and good merit is very important to get admission in medical college.

image.png

When I return home, I pray Asr and do not go out to play with my friends because it is the month of Ramadan. I don't want to waste my energy on sports. I want to save my energy for studying and fasting.

I am very lucky to have good parents. My mother loves me very much. My father is a good man. He always help me in my college need. I am praying for my parents in the holy month of Ramadan. I also pray for my deceased parents like my maternal grandfather and my grandfather and I also pray for all my deceased relatives because in this month of Ramadan Allah bestows blessings on people.

I hope all my Muslim brothers and sisters fast during the holy month of Ramadan.


Allah Hafiz

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66902.20
ETH 3248.49
USDT 1.00
SBD 2.64