Thediarygame | fried beed meat ,college day /22/03/23| By @hassan920

in Urdu Communitylast year

image.png

السلام علیکم میرے پیارے سٹیمیٹ فیلوز اور اردو کمیونٹی میں امید کرتا ہوں کہ آپ سب خیریت سے ہوں گے۔ میں آج صبح سویرے اٹھا اور میں نے فجر کی نماز ادا کی۔ اپنی نماز ادا کرنے کے بعد، میں نے خود کو فٹ اور صحت مند رکھنے کے لیے گھر میں کچھ ورزش کرنے کا فیصلہ کیا۔ میں جانتا ہوں کہ روزانہ صبح کے وقت ورزش کرنے سے ہمیں دن بھر فٹ رہنے میں مدد ملتی ہے۔ اپنی تمام ورزش ختم کرنے کے بعد، میں فریش ہونے اور نہانے کے لیے باتھ روم گیا، میں روزانہ صبح کے وقت نہاتا ہوں۔

نہانے کے بعد میں باتھ روم سے باہر آیا، میں نے ایک مزیدار ناشتہ کیا جو میری بہن نے تیار کیا تھا۔ میں نے اپنے خاندان کے ساتھ ناشتہ کیا، یہ میرا دن شروع کرنے کا ایک بہترین طریقہ تھا۔ اس کے بعد میں کالج جانے کے لیے تیار ہو گیا۔ کالج پہنچنے کے بعد، میں اپنے دوستوں سے ملا، جنہوں نے مجھے بتایا کہ ہم کالج کے بعد کسی ہوٹل میں تلے ہوئے گائے کے گوشت سے لطف اندوز ہونے کا ارادہ کر رہے ہیں۔ میں اس کے بارے میں بہت پرجوش تھا، مجھے یہ گوشت بہت پسند ہے۔

image.png

پہلے میں نے اپنی انگلش کلاس میں شرکت کی، پھر ریاضی کی کلاس، اور آخر میں، دوسری کلاسوں میں۔ کالج کے بعد، ہم سب دوست پارک میں جمع ہوئے اور دھواں دار اور لذیذ تلا ہوا گائے کا گوشت کھانے ہوٹل گئے۔ ہوٹل پہنچنے کے بعد، ہم سب نے دھواں دار گوشت بیف کا آرڈر دیا اور ہم نے یہ لذیذ لنچ کھایا اور ذائقہ لاجواب تھا، اور ہم نے کھانے کا لطف اٹھایا۔ دوپہر کا کھانا کھانے کے بعد، میں گھر واپس آیا، اور چونکہ مجھے بھوک نہیں لگ رہی تھی، میں نے اپنی والدہ کو بتایا کہ میں پہلے ہی دوستوں کے ساتھ ہوٹل میں کھانا کھا چکا ہوں۔

گھر پہنچ کر میں نے گھر پر کچھ دیر آرام کرنے کا فیصلہ کیا اور اپنی تمام نمازیں ادا کیں۔ میری والدہ نے بعد میں مجھے باورچی خانے کے کچھ ضروری سامان خریدنے کے لیے بازار جانے کو کہا۔ پاکستان میں اس بات کا امکان ہے کہ کل رمضان المبارک کا پہلا روزہ ہو گا۔ ، ہم ہمیشہ اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ ہمارے پاس ہر وہ چیز ہے جس کی ہمیں پہلے سے ضرورت ہے۔ بازار سے واپس آنے کے بعد، میں نے کچھ وقت پڑھائی اور اساتذہ کی طرف سے دی گئی اسائنمنٹس کو مکمل کرنے کے لیے وقف کیا۔

اب، میں آج کے لیے اپنی ڈائری کا اندراج لکھ رہا ہوں۔ مجھے خوشی ہے کہ میں نے سارا دن بہت اچھا گزارا۔ پاکستان میں کل رمضان کا پہلا روزہ ہے۔ اب میں سونے جاتا ہوں۔ الله حافظ
image.png

Hello my dear Steemit fellows and urdu community , I hope that you all are good , fine and well. I woke up early in the morning today and i offered my namaz fajr. After offering my namaz, I decided to do some exercise at home to keep myself fit and healthy. I know that daily exercising in the morning time helps us to stay fit throughout the day. after finishing my all workout, I went to the bathroom to gettign fresh up and take a bath , i daily take bath in the morning time.

after taking bath I came out of the bathroom, I had a delicious breakfast that was prepared by my sister. I had breakfast with my family, it was a great way to start my day. After that, I got ready to go to college. after reaching college, I met my friends, who told me that we were planning to go to a hotel after college to have enjoy some fried beef meat. I was really excited about it , i like this meat very much.

image.png

first I attended my English class, then Maths clas , and in last , other classes. After college , we all friends gathered in park and went to the hotel to eat smoky and delicious fried beef meat. after reaching hotel, we all orderd for smoky meat beef and we had this delicious lunch and The taste was fantastic, and we enjoyed meal . after hading the lunch , I came back home, and since I wasn't feeling hungry, I told my mother that I had already eaten lunch at the hotel with friends

after reaching home, I decided to rest for a while at home and offered all my namaz. My mother later asked me to go to the market to buy some necessary kitchen products. In Pakistan, there is a chance that the tommrow will be the first roza fast of ramdan. , we always make sure that we have everything we need in advance. After coming back from the market, I dedicated some time to study and completing my assignments that was given by teachers

Now, I am writing my diary entry for today. i am happy that i spent all the day very good.tommrow in pakistan is first roza of the ramzan. now i go to sleep .

Allah hafiz

Sort:  
 last year 

Nice

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68216.84
ETH 3827.63
USDT 1.00
SBD 3.63