Thediarygame | friday holy day /07,08/03/23| By @hassan920

in Urdu Community2 years ago

image.png

السلام علیکم میرے تمام اردو کمیونٹی دوستوں کو

میں ایک طالب علم ہوں اور ان دنوں اپنی پڑھائی میں مصروف ہوں۔ میں گزشتہ روز صبح سویرے اٹھا اور میں نے مطالعہ شروع کرنے کے لیے اپنی کتابیں کھولیں۔ میرے کالج میں روزانہ کلاس ٹیسٹ ہوتے ہیں، میں اپنے سالانہ امتحان میں اچھے نمبر حاصل کرنا چاہتا ہوں جو عید کے بعد شروع ہونے والا ہے۔ میں ان دنوں اپنی پڑھائی میں مصروف ہوں، اس لیے میں اپنی روزانہ کی پوسٹ اپنی سٹیمیٹ سائٹ پر نہیں لکھ سکتا۔ لیکن مجھے Steemit پر پوسٹ کرنا پسند ہے کیونکہ یہ میرا جنون ہے۔ میں امتحان کے اختتام کے بعد اپنی روزانہ پوسٹنگ شروع کروں گا۔

آج کا دن مصروف دن تھا کیونکہ سکول میں میرا پیپر تھا۔ میں نے اپنے کلاس ٹیسٹ میں شرکت کی جس میں دو پرچے، ریاضی اور کیمسٹری شامل تھے۔ مجھے کیمسٹری زیادہ پسند نہیں ہے، لیکن مجھے ریاضی پسند ہے۔ ٹیسٹ میں شرکت کے بعد میں گھر واپس آیا اور ایک لذیذ کھانا کھایا جو میری والدہ نے اپنے لذیذ ہاتھوں سے تیار کیا تھا، میرے ہاتھوں کا ذائقہ بہت لذیذ ہے۔ میری والدہ نے گائے کے گوشت کی ڈش تیار کی اور مجھے چاول پلاؤ کے ساتھ پیش کیا، جو میری پسندیدہ ڈشز میں سے ایک ہے۔

image.png

دوپہر کا کھانا کھانے کے بعد، میری والدہ نے مجھے بتایا کہ میرے چچا کے بیٹے کی شادی کی تقریب ہوگی، اور ہمیں رات کے کھانے پر مدعو کیا گیا۔ میں نے تھوڑا سا کھایا تاکہ رات کے کھانے کے لیے اپنے پیٹ میں کچھ جگہ رکھ سکوں۔ دوپہر کا کھانا کھانے کے بعد، میں نے دن میں کچھ آرام کیا اور پھر شام کو اپنے چچا کے گھر چلا گیا۔ پورے خاندان نے رات کے کھانے کا لطف اٹھایا، اور یہ ایک یادگار پارٹی تھی، ہم سب نے بہت لطف اٹھایا۔

چچا کے گھر سے واپسی کے بعد میں نے امتحان کے امتحان کی تیاری کے لیے رات کو کچھ وقت پڑھائی میں گزارا۔ میں نے اپنے نوٹوں کو دیکھا اور ریاضی کے کچھ مسائل حل کئے۔ میں آئندہ امتحانات میں اچھے نمبر حاصل کرنے کے لیے پرعزم ہوں، اور میں جانتا ہوں کہ محنت اور لگن ہی کامیابی کی کنجی ہیں۔ میں سالانہ میں اچھے نمبر حاصل کروں گا۔

image.png

اگلے دن صبح میں حسب معمول جلدی اٹھا اور کالج کے لیے تیار ہو گیا۔ میں نے ان موضوعات پر نظر ثانی کی جن کا میں نے گزشتہ روز مطالعہ کیا تھا۔ کالج پہنچنے کے بعد میں نے لیکچرز میں شرکت کی اور تندہی سے نوٹس لیے۔ پروفیسرز نے تصورات کو واضح طور پر بیان کیا، اور میں انہیں آسانی سے سمجھنے میں کامیاب رہا۔ ہمارے پروفیسر اپنے مضمون میں بہت ماہر ہیں۔ میں اپنے اساتذہ سے مطمئن ہوں۔

میں بریک ٹائم کے دوران، میں نے اپنے کچھ دوستوں سے ملاقات کی اور آنے والے امتحانات پر تبادلہ خیال کیا۔ ہم نے نوٹوں کا تبادلہ کیا اور بہتر تیاری کے بارے میں کچھ تجاویز شیئر کیں۔ کلاسز کے بعد میں گھر واپس چلا گیا اور ہلکا ناشتہ کیا۔ پھر میں نے دوبارہ مطالعہ شروع کیا اور ان تصورات پر نظر ثانی کی جو لیکچرز میں شامل تھے۔ میں اپنے امتحان سے پہلے اپنے مطالعے کا بہت شوقین ہوں۔

گھر میں دن کے وقت، میں نے اپنے دماغ کو آرام دینے کے لیے ایک مختصر وقفہ بھی کیا۔ میں نے کچھ موسیقی سنی اور یوٹیوب پر چند ویڈیوز دیکھے۔ اس نے مجھے اپنے دماغ کو تازہ دم کرنے اور اپنی پڑھائی پر دوبارہ توجہ مرکوز کرنے میں مدد کی۔ شام کے بعد، میں رات کے مطالعے کے لیے اپنے ذہن کو تازہ کرنے کے لیے اپنے دوستوں کے ساتھ سیر کے لیے گیا۔ ہم نے گپ شپ اور تازہ ہوا سے لطف اندوز ہونے کا ایک خوشگوار وقت گزارا۔

میں نے رات کو اپنی پڑھائی جاری رکھی، اور ریاضی کے کچھ مسائل حل کئے۔ میں نے کیمسٹری کی نصابی کتاب سے کچھ عنوانات پر بھی نظر ثانی کی، جو مجھے قدرے چیلنجنگ لگے۔ میں نے اپنی ٹانگیں پھیلانے اور آنکھوں کو آرام دینے کے لیے درمیان میں کچھ وقفے لیے۔ چند گھنٹوں کے مطالعہ کے بعد، میں اپنے مطالعہ سے مطمئن محسوس کرتے ہوئے بستر پر چلا گیا۔ میں روزانہ رات اور دن کا مطالعہ کرتا ہوں۔ میں نے اپنے تمام کھیل روک دیئے۔ میرے اچھے نتائج کے لیے دعا کریں۔

خدا حافظ

image.png

Assalamu Alaikum to all my Urdu community friends,

I am a student and these days I am busy in my studies. I got up early in the morning last day and i opened my books to start study. there are daily class tests in my college, I want to get good marks in my annual exam which is going to start after Eid. I am busy in my studies these days, so I could not write my daily post on my steemit site . But I love posting on Steemit as it is my passion. i will start my daily posting after end of exam.

Today was a busy day as I had my paper in school. I attended my class test which included two papers, maths and chemistry. I do not like chemistry very much, but I love maths. After attending the test, I came back home and ate a delicious lunch that my mother had prepared with her tasty hands , my hands taste is so much delicious . my mother prepared cow meat dish served me with rice pullao, which is one of my favorite dishes.

image.png

After hading lunch, my mother informed me that would be a marriage ceremony of my uncle's son, and we were invited to dinner. I ate a little so that I could keep some space in my stomach for dinner. after hading lunch , I took some rest in the day time and then went to my uncle's home in the evening. The whole family enjoyed dinner, and it was a memorable party, we all enjoyed very much.

After returning home from uncle home, I spent some time studying at night to prepare exam test. I went through my notes and solved some maths problems. I am determined to score well in the upcoming exams, and I know that hard work and dedication are the keys to success. i will get good marks in annual .

image.png

next day In the morning, I woke up early as usual and got ready for college. I revised some of the topics that I had studied the previous day. After reaching college, I attended the lectures and took notes diligently. The professors explained the concepts clearly, and I was able to grasp them easily. our professor are very much expert in their subject. i am satify with my teachers.

in During the break time, I met some of my friends and discussed the upcoming exams. We exchanged notes and shared some tips on how to prepare better. After the classes, I went back home and had a light snack. Then I resumed studying and revised the concepts that were covered in the lectures. i am very much keen about my study before my exam.

In the day time at home , I also took a short break to relax my mind. I listened to some music and watched a few videos on YouTube. It helped me to refresh my mind and focus on my studies again. Later in the evening, I went for a walk with my friends to refresh my mind for night study. We had a pleasant time chatting and enjoying the fresh air.

I continued my studies At night, and solved some maths problems. I also revised some topics from the chemistry textbook, which I found a bit challenging. I took some breaks in between to stretch my legs and rest my eyes. after a few hours of studying, I went to bed feeling satisfied with my study. i daily study night and day time. i stoped my all games. pray for my good result.

bye bye

Sort:  

tu comida se ve muy deliciosa, pasaste todo el día en el estudio que te hace victorioso

montón de comida y tienen cada comida toque picante que es mi favorito

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62460.04
ETH 2435.03
USDT 1.00
SBD 2.65