Thediarygame | early morning colleg /20/02/23| By @hassan920

in Urdu Communitylast year (edited)

ہیلو میری اردو کمیونٹی میں اپنی نئی ڈائری پوسٹ کے ساتھ واپس آیا ہوں۔ آج میں نے اپنے دن کا آغاز فجر کی نماز سے کیا۔ میں طالب علم ہوں اور میں نے
اپنا لباس تبدیل کیا اور اپنا کالج یونیفارم پہن لیا۔ آج موسم زیادہ ٹھنڈا نہیں تھا۔ موسم سرما صرف دو ہفتے کے لئے ہے. دو ہفتے بعد نیا موسم گرما شروع ہو جائے گا۔ جب میں اپنے کالج جا رہا تھا۔ میں نے کچھ مزیدار سمندری کھانا دیکھا۔ مجھے یہ سمندری کھانا بہت پسند ہے۔ لیکن یہ میرے شہر میں بہت مہنگا ہے۔ دستکاری بروئی کو دیکھنا بہت منفرد ہے، یہ مزیدار سمندری کھانا ہے۔ مجھے یہ بہت پسند آیا. میں نے پچھلے سال کراچی کا سفر کرتے ہوئے کھایا تھا۔ لیکن میں اس دستکاری بروئی کو دیکھ کر بہت پرجوش ہوں۔

ہمارا ایک پڑوسی اسے اپنی بہن کے خاندان کے لیے لایا تھا۔ اس نے اپنی بہن کو تحفہ دیا۔ یہ واقعی سوادج اور مزیدار ہے.

image.png

میں نے آج صبح سویرے مزیدار کھانا دیکھا۔ میں اسکول گیا اور اپنے تمام پیریڈ میں شرکت کی۔ میں اپنے کلاس کے ساتھیوں سے ملا۔ ہم سب ہم جماعت کھانا کھانے کے لیے ٹک شاپ پر گئے، میں نے سموسے کھایا اور چائے پی۔ دن گرم ہو رہا تھا لیکن میں نے دن اور کالج کا بہت لطف اٹھایا۔

image.png

جب میں گھر واپس آیا تو میری ماں نے مجھے نیا لباس دیا۔ میں غسل خانے میں گیا، میں نے غسل کیا، پھر میں اپنے کمرے میں آیا۔ میری ماں نے مجھ سے کہا کہ میرے لیے کھانا تیار ہے۔ میں بہت بھوکا تھا. میں نے رات کے کھانے میں دال روٹی اور سلاد کھایا۔ میں نے بہت زیادہ نہیں کھایا۔ میں نے بہت کم کھایا۔ پھر میں نے کچھ آرام کیا اور pubg گیم کھیلی۔ مجھے پب جی گیم کھیلنا بہت پسند ہے۔

image.png

پھر میں نے عصر کی نماز پڑھی۔ میں اور میرے تمام دوست مسجد کے باہر میرا انتظار کر رہے تھے۔ ہم بازار گئے اور کباب اور کچھ پھل کھائے۔

پھلوں میں اس بار نارنجی کا موسم ہے، اورنج بہت مہنگا تھا۔ ہم نے ایک اورگن کے لیے 30 روپے ادا کیے جو کہ بہت مہنگا تھا۔ لیکن میں شام کو گھر واپس آیا، میں نے پڑھا اور کالج کا کام مکمل کیا۔ پھر میں سو گیا کیونکہ میں ہر صبح جلدی اٹھنا چاہتا ہوں۔

اللہ حافظ سب دوستوں کو

=scontent.flhe7-1.fna&oh=00_AfDgcLwT2iTfxrmcrXB9YJIWTvauXl6E3kr8ZpiYrqqLQg&oe=641C3F0E

Hello my urdu community back with my new diary post. Today I started my day with Fajr prayer. I am a student and I
Changed his clothes and put on his college uniform. The weather was not too cold today. Winter is only for two weeks. In two weeks, the new summer will begin. When I was going to my college. I saw some delicious seafood. I love this seafood. But it is very expensive in my city. It is very unique to see the craft barui, it is delicious sea food. I liked it very much. I ate last year while traveling to Karachi. But I'm very excited to see this craft.

One of our neighbors brought it to her sister's family. He gave a gift to his sister. It is really tasty and delicious.

image.png

I saw delicious food early this morning. I went to school and attended all my periods. I met my classmates. All of us classmates went to tuck shop for food, I ate samosas and drank tea. The day was getting hot but I really enjoyed the day and the college.

image.png

When I returned home, my mother gave me a new dress. I went to the bathroom, I showered, then I came to my room. My mother told me that food is ready for me. I was very hungry. I had dal roti and salad for dinner. I didn't eat too much. I ate very little. Then I took some rest and played pubg game. I love to play pubg game.

image.png

Then I prayed Asr. I and all my friends were waiting for me outside the mosque. We went to the market and had kebabs and some fruits.

In fruits this time orange is in season, orange was very expensive. We paid Rs 30 for an organ which was very expensive. But I returned home in the evening, I studied and completed my college work. Then I slept because I want to wake up early every morning.

Allah Hafiz to all friends

Sort:  

Ap ke post ke sath sath photo garfi bhi.bahot achi ki hy

thank you so much bhi

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68220.71
ETH 3321.59
USDT 1.00
SBD 2.74