Thediarygame | College & Annual Exam /02/05/23| By @hassan920

in Urdu Communitylast year

بِسْمِ اللّٰهِِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم
اسلام علیکم

میں طویل عرصے کے بعد اپنی ڈائری کے ساتھ واپس آیا ہوں۔ میں ایک ہفتے کے بعد اپنی پوسٹ لکھتا ہوں کیونکہ میں طالب علم ہوں اور میرا زیادہ وقت مطالعہ میں صرف ہوتا ہے۔ آج 2 مئی 2023 ہے اور مجھے کالج سے 10 دن سے زیادہ کی چھٹی تھی، آج میں کالج گیا۔ میں صبح سویرے اٹھا۔ میں نے سب سے پہلے فجر کی نماز پڑھی۔ میرے تمام گھر والے صبح سویرے اٹھتے ہیں، میری والدہ، والد اور نانی نے فجر کی نماز پڑھی۔ میں اور میرے والد مسجد گئے۔ میں مسجد سے واپس آیا اور اپنے اسٹڈی روم میں چلا گیا۔ میں نے ناشتہ کرنے سے پہلے اپنا مطالعہ کیا۔ میں نے اپنی کلاس کا سبق تیار کیا۔ میں کیمسٹری میں بہت کمزور ہوں اس لیے میں نے ان تمام عنوانات کی فہرست بنائی جو میں پیشہ وارانہ چھٹیوں میں نہیں سمجھ سکتا تھا اس لیے میں نے سوچا کہ اپنے استاد سے مدد حاصل کروں۔ میری کیمسٹری کے استاد بہت مہربان اور معاون ہیں۔ وہ ہمیشہ ان موضوعات میں میری مدد کرتا ہے جن کی میں اپنے اساتذہ سے مزید مدد حاصل کرنے کے لیے مطالعہ کے وقت ہمیشہ فہرست بناتا ہوں۔ میں نے ان تمام موضوعات کی فہرست بنائی جن کو گھریلو مطالعہ کے وقت سمجھنا مشکل ہے۔

image.png

میری ماں نے مجھے بلایا کہ ناشتہ تیار ہے۔ میں اپنی ماں کے پاس گیا۔ وہ ناشتہ بنانے میں مصروف تھی۔ میں نے چائے پی اور پھر میری ماں نے میرے لیے انڈوں کا آملیٹ تیار کیا۔ میں نے ناشتہ کیا مجھے اپنی ماں کے ہاتھ کا ناشتہ بہت پسند آیا۔ میں نے اپنے گھر کا لباس تبدیل کیا اور پھر کالج کی یونیفارم پہن لی۔ میں نے اپنے کلاس میٹ کو فون کیا کہ میں تیار ہوں، تو اس نے کہا کہ وہ بھی میرا انتظار کر رہا ہے۔ میں نے اپنی موٹر سائیکل نکالی اور پھر اپنے دوست کی طرف جانے لگا۔ میں نے اپنے دوست کو اس کے گھر سے اٹھایا پھر میں پیٹرول پمپ پر گیا اور 500 روپے کا پیٹرول خریدا۔

ہم وقت پر کالج پہنچ گئے۔ میں نے تمام کلاسوں میں شرکت کی۔ میں نے اپنے اساتذہ سے ملاقات کی اور انہیں عید کی مبارکباد دی۔ میں نے کیمسٹری کے استاد سے کہا کہ مجھے اپنے درج عنوانات میں مدد کی ضرورت ہے، میرے استاد نے مجھ سے کہا کہ کل وہ مجھے اپنے فارغ وقت میں پڑھائیں گے۔ میں نے اس کا شکریہ ادا کیا پھر کالج کے وقت کے بعد، ہم سب دوست کینٹین گئے اور ہم نے سموسا، پوکرز کھایا اور چپس لی۔

image.png

میں گھر واپس آیا۔ میری ماں میرا انتظار کر رہی تھی۔ میری والدہ نے مجھ سے میرے کالج کے مطالعہ کے بارے میں پوچھا۔ میں نے اسے بتایا کہ کالج کا وقت بہت اچھا گزرا۔ میں نے ظہر کی نماز پڑھائی۔ پھر میں تھوڑا آرام کرنے چلا گیا، میں بہت تھکا ہوا تھا۔ میں عصر کے وقت اٹھا۔ میں نہانے گیا۔ میرے سر میں درد تھا اور میں نے درد کش گولی لی۔ میں نے ٹی وی دیکھا. میں سوچ رہا ہوں کہ اپنی آج کی ڈائری آپ سب کے ساتھ شیئر کروں۔ میں اپنا مطالعہ آج کی ڈائری لکھنے کے بعد کروں گا۔ میں اپنی باقی نماز پڑھوں گا۔ میں اپنے خاندان کے ساتھ رات کا کھانا کھاؤں گا، میں نے دوپہر کا کھانا نہیں کھایا اس لیے میں بہت بھوکا محسوس کر رہا ہوں اور اپنے خاندان کے ساتھ شام کے کھانے کا انتظار کر رہا ہوں۔ میں روزانہ دیر رات پڑھتا ہوں، پھر سونے کے لیے بستر پر جاتا ہوں۔ یہ میری آج کی ڈائری ہے جو میں دن کے اختتام سے پہلے لکھ رہا ہوں۔

اللہ حافظ

In the name of Allah, the Most Merciful
Assalam Alaikum

I am back with my diary after a long time. I write my post after a week because I am a student and spend most of my time studying. Today is 2 May 2023 and I had more than 10 days leave from college, today I went to college. I woke up early in the morning. I prayed Fajr first. All my family members wake up early in the morning, my mother, father and grandmother offered Fajr prayer. I and my father went to the mosque. I returned from the mosque and went to my study room. I did my study before breakfast. I prepared a lesson for my class. I am very weak in chemistry so I made a list of all the topics that I couldn't understand in professional leave so I thought to get help from my teacher. My chemistry teacher is very kind and supportive. He always helps me with the topics which I always list while studying to get more help from my teachers. I made a list of all the topics which are difficult to understand during home study.

image.png

My mom called me that breakfast is ready. I went to my mother. She was busy making breakfast. I drank tea and then my mother prepared an egg omelette for me. I had breakfast. I liked my mother's breakfast very much. I changed my home dress and then put on my college uniform. I called my classmate that I was ready, so he said he was waiting for me too. I took out my bike and then started walking towards my friend. I picked up my friend from his house then I went to the petrol pump and bought Rs 500 worth of petrol.

We reached college on time. I attended all the classes. I met my teachers and wished them Eid. I told my chemistry teacher that I need help with my listed topics, my teacher told me that he will teach me tomorrow in his free time. I thanked him then after college time, we all friends went to canteen and we ate samosas, pokers and chips.

image.png

I returned home. My mother was waiting for me. My mother asked me about my college studies. I told him I had a great time in college. I offered the noon prayer. Then I went to rest a bit, I was very tired. I woke up in the afternoon. I went to bath. I had a headache and took a painkiller. I watched TV. I thought of sharing my diary today with you all. I will study after writing today's diary. I will pray the rest of my prayers. I will have dinner with my family, I haven't had lunch so I am feeling very hungry and looking forward to dinner with my family. I read late every night, then go to bed to sleep. This is my diary for today which I am writing before the end of the day.

Allah Hafiz

Sort:  

Apki is diary na Dil Khush krdia... Parh Kar Maza aya... Ap na bht ashy Andaz me sab kch bayan kia ha

bhut shukriya ap ku mari yeah diary achi lagi hai.
ap ki trif say mra hosla ma azafa howa

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67079.94
ETH 3266.85
USDT 1.00
SBD 2.64