Thediarygame | all day study , no sunday /12/03/23| By @hassan920

in Urdu Community2 years ago

image.png

source

ہیلو، میرے پیارے تمام دوستوں! میں بہت خوش ہوں اور جیسا کہ میں نے اپنی پچھلی پوسٹ میں آپ کو بتایا تھا کہ میں اپنی پڑھائی میں مصروف ہوں، اور آج کا دن کچھ مختلف نہیں تھا۔ میں نے سارا دن، صبح سے رات تک، اپنے گھر پر، اپنے آنے والے امتحانات کے لیے پڑھائی میں گزارا۔ میں امتحان میں بہترین نمبر حاصل کرنے میں بہت دلچسپی رکھتا ہوں۔

آج میں صبح سویرے اٹھا اور اپنے دن کا آغاز فجر کی نماز سے کیا اور پھر میں نے ایک کپ کافی پی۔ کیفین نے مجھے اپنی پڑھائی پر توجہ مرکوز کرنے میں مدد کی، امتحان کے دن طالب علم کے لیے کافی اچھی ہے، اور میں نے ساری صبح اپنے نوٹوں کا جائزہ لینے اور ریاضی کی مشق میں گزاری۔

میں بہت تھکا ہوا تھا اور پھر چند گھنٹوں کے بعد، میں نے محسوس کیا کہ مجھے کچھ تازہ ہوا اور جگہ بدلنے کی ضرورت ہے .پھر میں نے گھر والوں کے لیے کچھ کھانے اور پھل خریدنے کے لیے بازار جانے کا فیصلہ کیا۔ میری والدہ بیمار ہیں، اور وہ ہمارے لیے دوپہر کا کھانا یا رات کا کھانا نہیں بنا سکتی تھیں، اس لیے مجھے بازار سے سب کچھ خریدنا پڑا۔ میں دوپہر کے کھانے کے لیے سموسے، کباب اور دال ماش لایا تھا۔

image.png

میں گھر واپس آیا اور اپنے مطالعے پر واپس جانے سے پہلے جلدی جلدی لنچ کیا۔ میں زیادہ سے زیادہ گراؤنڈ کا احاطہ کرنے کی کوشش کر رہا تھا کیونکہ میں چند مضامین میں پیچھے رہ گیا تھا۔ میں تھوڑا مغلوب محسوس کر رہا تھا، لیکن میں جانتا تھا کہ اگر میں اپنے سالانہ امتحانات میں اچھے نمبر حاصل کرنے کے اپنے مقصد کو حاصل کرنا چاہتا ہوں تو مجھے آگے بڑھنا ہوگا۔

میں اپنا وقت ضائع نہیں کرنا چاہتا اس لیے دوپہر کے آخر میں میں نماز پڑھنے مسجد چلا گیا۔ میں نماز ادا کرنے کے بعد ہمیشہ تروتازہ اور ریچارج محسوس کرتا ہوں، اور اس سے مجھے اپنے دماغ کو صاف کرنے اور اپنی پڑھائی پر توجہ دینے میں مدد ملتی ہے۔

میں نے پڑھائی میں شام کو کھانے کے لیے وقفہ کیا، جو میں نے بازار سے بھی خریدا تھا، اور پھر رات گئے تک دوبارہ پڑھائی شروع کی۔ میں اپنی پڑھائی میں اس قدر مگن تھا کہ مجھے احساس تک نہیں ہوا کہ کتنی دیر ہو گئی ہے۔

جب میں بستر پر لیٹا تھا، میں اپنے مقاصد اور خواہشات کے بارے میں سوچنے کے علاوہ مدد نہیں کر سکتا تھا۔ میں اپنی پڑھائی میں بہترین حاصل کرنا چاہتا تھا اور اپنے والدین کو فخر کرنا چاہتا تھا۔ میں جانتا تھا کہ اگر میں کالج کے نتائج میں پہلی پوزیشن حاصل کرنے کے اپنے خوابوں کو حاصل کرنا چاہتا ہوں تو مجھے سخت محنت اور توجہ مرکوز رکھنی ہوگی۔ آپ سب کا شکریہ

خدا حافظ

image.png

Hello, my dear all friends! I am very much happy and As I informed you in my last post that I am busy in my studies, and today was no different. I spent the all day, from morning to night, at my home, studying for my upcoming exams. i am very much interested to get best marks in exam.

today I woke up early in the morning and started my day with fajar namaz and then i had a cup of coffee. The caffeine helped me focus on my studies , coffee is good for student during the exam day , and I spent the all morning reviewing my notes and practicing maths .

i was very much tired and then After a few hours, I realized that I needed some fresh air and a change of place .then I decided to go to the market to buy some food and fruits for the family , . My mother is ill, and she couldn't prepare lunch or dinner for us , so I had to buy everything from the market. i brought samosa, kababab and dall mash for lunch.

image.png

I returned home and had a quick lunch before going back to my study. I was trying to cover as much ground as possible because I had fallen behind in a few subjects. I was feeling a bit overwhelmed, but I knew that I had to keep going if I wanted to achieve my goal of getting good marks in my annual exams.

i do not want to waste my time so In the late afternoon, I went to the mosque to offer my prayers. I always feel refreshed and recharged after offering the praying, and it helps me clear my mind and focus on my studies.

I took a break for dinner in the evening in study, that I had also bought from the market, and then resumed studying until late at night. I was so engrossed in my studies that I didn't even realize how late it had become.

As I lay in bed, I couldn't help but think about my goals and aspirations. I wanted to get best in my studies and make my parents proud. I knew that I had to work hard and stay focused if I wanted to achieve my dreams of stand first position in college result. thank you all

bye bye

Sort:  
 2 years ago 

Bhot ache bat hay dill laga kar pharai kea Karin allha AP ko qmyab kary

 2 years ago 

Ameen may allah bless you with success

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62460.04
ETH 2435.03
USDT 1.00
SBD 2.65