Steemit power up time || Thediarygame | my life style every day /09/05/23| By @hassan920

in Urdu Communitylast year

IMG_20230509_123947.jpg

بِسْمِ اللّٰهِِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم
اسلام علیکم

ہیلو ہر ایک کو آج میں بہت خوش ہوں، میں نے آج اپنی سٹیمٹ پاور میں اضافہ کیا، اب میرے پاس 851 سٹیمٹ پاور ہے۔ آج میں نے اپنی طاقت میں 131 سٹیمٹ کا اضافہ کیا۔ میں سٹیمٹ پاور کا پہلا 1000 ہدف حاصل کرنا چاہتا ہوں۔

میں صبح سویرے اٹھتا تھا، روزانہ یہ میرا معمول ہے۔ میں نے نماز پڑھی۔ میں نے قرآن پاک کی تلاوت کی۔ پھر میں اپنے اسٹڈی روم میں گیا، میں نے ایک گھنٹہ مطالعہ کیا۔ میرے کالج میں کلاس ٹیسٹ تھا۔ میں نے اپنے نوٹ تیار کیے جو میں اپنے کلاس فیلو کو دوں گا۔ میں نے انڈے اور دہی کے ساتھ ناشتہ کیا۔ میری والدہ نے مجھ سے کہا کہ اسکول جانے سے پہلے مجھے آج دوپہر کے کھانے کے لیے مرغی کا گوشت اور کچھ سبزی خریدنے کے لیے بازار جانا ہے۔

IMG_20230509_123949.jpg

میں قریب بازار گیا، میں نے مرغی کا گوشت اور سبزی خریدی، میرے دوستوں نے مجھے فون کیا کہ ہمیں کالج سے دیر ہو رہی ہے۔ میں جلدی سے گھر واپس آیا اور وردی پہن لی۔

میں اپنی موٹر سائیکل سے نکلا اور کالج چلا گیا۔ میرے شہر کے مرکزی چوک جسے بم چوک کہا جاتا ہے وہاں میرے دوست میرا انتظار کر رہے تھے۔ ہم سب کلاس فیلو اکٹھے کالج گئے۔

کالج پہنچ کر سب سے پہلے میں اپنی کلاس میں گیا۔ میں اپنے دوسرے کلاس فیلو سے ملا۔ میں نے اپنا کلاس ٹیسٹ دیا، پھر ہم سب دوست ریاضی کے پیپر کا انتظار کرنے لگے۔ میں اپنا ریاضی کا امتحان دینے گیا تھا۔ میں ایک گھنٹے بعد واپس آیا پھر کالج کی کینٹین کی دکان پر گیا، وہاں میرا دوسرا کلاس فیلو میرا انتظار کر رہا تھا۔ میں نے تلی ہوئی چپس کھائی، اور کوکا کولا کولڈ ڈرنک پیا۔

پھر میں گھر کے لیے روانہ ہوا۔ میں گھر پہنچ گیا. میں نے ظہر کی نماز پڑھائی۔ میں نے دوپہر کا کھانا کھایا تھا. میں نے چکن اور ٹماٹر آلو سبزیوں کا مکسچر کھایا۔

میری ماں نے بہت لذیذ کھانا تیار کیا۔ میں دوپہر کا کھانا کھانے کے بعد آرام کرنے چلا گیا۔ میں عصر کے وقت دوبارہ اٹھا۔ میں نے مطالعہ کیا اور پھر شام کی سیر کے لیے ایک گھنٹے کے لیے چلا گیا۔ میں گھر واپس آیا، میں نے اپنے خاندان کے ساتھ کھانا کھایا۔ میں رات گئے تک پڑھتا رہا۔ میں دیر رات سونے چلا گیا۔ یہ میری تمام دن کی ڈائری ہے۔

اللہ حافظ

IMG_20230509_123947.jpg

In the name of Allah, the Most Merciful
Assalam Alaikum

Hello everyone I am very happy today, I increased my steemit power today, now I have 851 steemit power. Today I added 131 steemit to my power. I want to get my first 1000 goal of steemit power.

I used to wake up early in the morning, this is my daily routine. I prayed. I recited the Holy Quran. Then I went to my study room, I studied for an hour. There was a class test in my college. I prepared my notes that I would give to my classmates. I had breakfast with eggs and yogurt. My mother told me that I have to go to the market to buy chicken and some vegetables for lunch today before going to school.

IMG_20230509_123949.jpg

I went to nearby market, I bought chicken meat and vegetable, my friends called me that we are late from college. I quickly returned home and put on the uniform.

I got off my bike and went to college. My friends were waiting for me at the main square of my city called Bomb Chowk. We all went to college together as classmates.

On reaching college, the first thing I did was go to my class. I met my other classmate. I gave my class test, then we all friends waited for the math paper. I went to take my math test. I came back after an hour then went to the college canteen shop, there my other classmate was waiting for me. I ate fried chips, and drank a Coca-Cola cold drink.

Then I left for home. I reached home. I offered the noon prayer. I had lunch. I ate chicken and tomato potato vegetable mix.

My mother prepared very delicious food. I went to rest after having lunch. I woke up again in the afternoon. I studied and then went for an hour's evening walk. I came back home, I had dinner with my family. I read late into the night. I went to sleep late at night. This is my all day diary.

Allah Hafiz

Sort:  
 last year 

Apny post mai sb Kuch bohat achi tra sy biyan kia ha mujhy apki post psand aii ha

thank you so much bhi

 last year 

Welcome

آپ نے ڈاہیری بہت پیاری لکھی ہے۔ آپ کو اللہ امتحان میں کامیاب کرے آپ بہت محنت کررہے ہیں۔ آپ نے آج پاور اپ کی ہے آپ جلد ہی ایک ہزار سٹیم پاور کا ہدف حاصلچکرلینگے

ma nay power up ki ab omaid jald ma 1000 steem tak asani tak ponch jao ga

آپ طالب علم ہیں اور میری دعا ہے کہ آپ اپنے مطالعہ میں کامیابی حاصل کریں۔ آپ صبح سویرے بازار گئے سبزی لینے، اچھی بات ہے لیکن آپ کو کالج سے دیر ہوئی، سن کر دکھ ہوا۔

 last year 

congratulations on increasing the steem power, keep continue this great effort , 1000 steem power target you will achieve soon. best of luck

ap ki guiding hai jis par amal krta hoon

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66902.20
ETH 3248.49
USDT 1.00
SBD 2.64