My twelve days of food hunting with limited pockets -- food photography محدود جیب کے ساتھ میرا بارہ دنوں کے کھانے کا شکار -- فوڈ فوٹو گرافی

in Urdu Community2 years ago (edited)

بِسْمِ اللّٰهِِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم

image.png

مختلف جگہوں سے لذیذ کھانوں کا شکار کرنے کے لیے کم جیب خرچ پر انحصار کرنا میرے لیے آسان نہیں ہے، وہاں کباب ہیں جو مختلف اجزاء کے گوشت کے مکسچر سے بنائے جاتے ہیں، ککڑی، تلی ہوئی آلو کے چپس جو کہ فنگر چپس سلاد ہیں لیکن مہنگی لیکن اچھی سجاوٹ، پرفیکٹ کھانا پکانا، میں نے پلیٹ کا مزہ لیا لیکن پھر بھی زیادہ کھانے کی بھوک لگی ہے لیکن میری جیب نے کہا، سٹاپ سٹاپ یا کچن کا کمرہ دھونا تاکہ کھانے کا خرچہ ادا ہو، لیکن دھونے کی کوئی بات نہیں، کیکٹین، آئیے میرے کھانے کے شکار کھانے کی فوٹو گرافی کا دورہ کریں

image.png

گرے ہوئے کباب، گاجر سب سلاد گرل کیا جاتا ہے جس کا ذائقہ دھواں دار ہوتا ہے، میں تمباکو نوشی نہیں کرتا۔ انکوائری کھانے میں سوادج دھواں، حیرت انگیز ذائقہ دیتا ہے

image.png

مختلف سبزیوں کے سلاد کے ساتھ مچھلی جو پورے دن کے کھانے کے لیے کافی نہیں ہوتی لیکن میں یہ نہیں کہہ سکتا کہ میری جیب محدود ہے واہ جس نے مجھے خود غرض بنا دیا، میری مچھلی کے کھانے کی طرف مت دیکھو، کیونکہ میں اس معاملے میں مہربان نہیں ہوں۔

image.png

image.png

image.png

140 جی چکن ہیمبرگر ریکارڈو لاریوی کے مطابق (گراؤنڈ چکن بریسٹ، بیکڈ ہیم، چیڈر، ارگولا اور ٹماٹر ایک بن میں)
مجھے بڑا چکن ہیمبرگر پسند ہے، یہ میرے پورے دن کے کھانے کے لیے کافی ہے۔ میں نے ہمیشہ اس کا لطف اٹھایا. آج میں نے سوچا کہ آپ کے ساتھ اپنی بارہ دن کی خوراک کا شکار شیئر کروں۔ مجھے کھانا کھانے کا شوق ہے، جب میں اپنے شہر سے باہر جاتا ہوں۔ لیکن اس بار شکار کھانا ایک مہنگا مشغلہ ہے، اور میں اسے برداشت نہیں کر سکتا، میں شادی شدہ نہیں ہوں اور نہ ہی نوکری ہے، اس لیے مجھے ہمیشہ اپنی جیب خرچ پر انحصار کرنا پڑتا ہے تاکہ کھانے کے شکار سے لطف اندوز ہونا آسان نہیں لیکن سال میں ایک بار برا نہیں لیکن ہر ہفتے یا مہینے میں ایک بار آسان نہیں۔

image.png

میں نہیں جانتا، کیا آپ سب میرے کھانے کے شکار سے لطف اندوز ہوں گے یا نہیں لیکن یہ میری فوڈ ہنٹنگ پوسٹ ہے جو حیرت انگیز، مزیدار کھانا ہے جو آپ دیکھ سکتے ہیں لیکن مجھے بہت حیرت ہے کہ میں نے اپنی زندگی میں ان تمام کھانوں کا لطف اٹھایا۔ واہ وہ وقت بہت اچھا تھا وہ وقت یہ سب کھانے میرے سامنے میز پر تھے، میں نے کھا لیا ہاہاہا ایک سال ختم ہونے والا ہے لیکن اگلے سال پھر کھانے کا شکار ختم نہیں ہوا واہ۔

میرے کھانے کی تلاش سے لطف اندوز ہونے کے لیے آپ کا بہت بہت شکریہ، میرے پاس اور بھی کھانے ہیں جن کا میں نے پچھلے 12 دنوں سے لطف اٹھایا، میں اگلے دن اپنے اگلے کھانے کی تلاش کے لیے تیار ہوں

الله حافظ


In the name of Allah, the Most Merciful

image.png

It is not easy for me to rely on low budget to hunt for delicious food from different places, there are kebabs which are made with different ingredients meat mixture, cucumber, fried potato chips which are finger salad chips. But expensive but good decoration, perfect cooking, I enjoyed the plate but still hungry for more food but my pocket said, stop stop or wash the kitchen room to pay for the food, but nothing to wash No, cactus, let's take a tour of my foodie food photography

image.png

Grilled kebabs, carrot sub salad are grilled with a smoky flavor, I don't smoke. Inquiry imparts delicious smoke, wonderful flavor to food

image.png

Fish with a salad of different vegetables which is not enough for a whole day's meal but I can't say that my pocket is limited wow that made me selfish, don't look at my fish meal, because I don't care I'm not kind.

image.png

image.png

image.png

140g Chicken Hamburger by Ricardo Larrivee (ground chicken breast, baked ham, cheddar, arugula and tomato in a bun)
I love a big chicken hamburger, it's enough for me to eat for the whole day. I always enjoyed it. Today I thought I'd share with you my twelve day diet hunt. I love to eat, when I go out of my city. But this time hunting is an expensive hobby, and I can't afford it, I'm not married and I don't have a job, so I always have to rely on my pocket money to enjoy hunting. No but once a year is not bad but once every week or month is not easy.

image.png

I don't know, if you all will enjoy my food hunt or not but here is my food hunting post which is amazing, delicious food you can see but I am very surprised that I have all these in my life. Enjoyed the food. Wow that time was great that time all these foods were on the table in front of me, I ate haha ​​one year is about to end but next year again the hunt for food is not over wow.

Thank you so much for enjoying my food hunt, I have more food that I have enjoyed in the last 12 days, I am ready for my next food hunt the next day.

good bye


Sort:  
 2 years ago 

excellent food hunting , you spent great time in food hunting
stay active, keep continue good work

thank you so much

 2 years ago 

Wao vry delecious food and so beutiful photography and stay active keep continue good work

han g food bhut mazay ka tha , humain bhut maza aya

 2 years ago 

bhut pryi photography ki hai, mra tu dill ka sub kha jaoo bhi achi tasver hain,mri post bhe check bhi

thank you very much ap ka

Khanay ki bharar lugi huy hai .... Atnay achay khany

haha bahara tu hai khano ki a

 2 years ago 

Wah itny zbrdst khany mu m pani agya

thank you

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60787.79
ETH 3242.30
USDT 1.00
SBD 2.46