میری آج کی ڈائری گیم اور محرم کے مہینے کا روزہ.. گرم دن

in Urdu Community2 years ago

بِسْمِ اللّٰهِِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم
IMG_20220329_080129.jpg

اللہ کے نام سے جو نہایت مہربان اور نہایت رحم والا ہے، اردو کمیونٹی کے میرے پیارے ممبران۔ اللہ کے فضل سے میں بھی ٹھیک ہوں اور اچھے دن گزر رہے ہیں۔ میرے بھی دن اچھے گزر رہے ہیں۔ آج آپ کا اور ہمارا سولہویں محرم کا دن ہے اس لیے اللہ کے فضل سے پورے محرم کا روزہ آہستہ آہستہ گزرے گا۔ اللہ تعالیٰ ہم سب کو اس ماہ محرم میں برکت عطا فرمائے۔ اللہ مجھے نماز پڑھنے کی توفیق عطا فرمائے۔ میں آج صبح دس بجے اٹھا اور سب سے پہلا کام میں نے وضو کیا اور قرآن پاک کی تلاوت کی کیونکہ میں روزانہ قرآن پاک کی تلاوت کرتا ہوں اور پھر میرے دو تین کام تھے جو آج مجھے کرنے ہیں۔ سب سے پہلے قرآن پاک کی تلاوت کرنے کے بعد گھر کا کوئی کام کرنا تھا، وہ یہ تھا کہ ہمارے گھر کا پنکھا ٹوٹ گیا تھا، اس لیے میں نے سوچا کہ دکان سے پنکھا فٹر کروا کر پنکھا ٹھیک کر دوں۔ جی ہاں، کیونکہ آپ جانتے ہیں کہ پنکھے کے بغیر گرمی میں بیٹھنا بہت مشکل ہے، اس لیے میں نے اپنی موٹرسائیکل نکالی اور اپنے شہر میں ایک الیکٹریشن کے پاس گیا۔ میرے گھر پہنچتے ہی اس نے پنکھا لگا دیا۔ ہمارے پنکھے کو جوڑنے میں تقریباً آدھا گھنٹہ لگا۔ مجھے نہیں معلوم کہ اس میں کیا غلط تھا۔ میں نے اسے 100 روپے دیے اور پھر اسے اپنی دکان پر چھوڑ دیا۔ میرا پہلا کام مکمل ہوا۔ اب مجھے میری والدہ نے بتایا کہ دوسرا کام یہ ہے کہ آپ کو بینک جانا ہوگا، جسے نیشنل سیونگز بینک کہا جاتا ہے، جہاں سے آپ ہر ماہ پیسے نکالنے جاتے ہیں۔ میرے چچا کو وہاں لے جاؤ اور وہاں سے پیسے نکالو۔ پھر میں موٹرسائیکل لے کر اپنے چچا کو اپنے ساتھ لے گیا اور وہاں بینک سے رقم نکلوائی۔ ہم نے کافی دیر تک انتظار کیا۔IMG_20220413_101800.jpg
کیونکہ بہت ہی زیادہ رش تھا تو بہت زیادہ ٹائم لگا تقریبا ایک گھنٹے کے بعد ہم نے پیسے نکلوا کے اور اپنے گھر آ گئے مجھے بہت ہی زیادہ روزہ لگ رہا تھا کیونکہ روزے میں کام کاج کرنا تھوڑا مشکل ہو جاتا ہے تو پھر میں نے موبائل اٹھایا اور تھوڑی دیر موبائل چلایا اور پھر میں سو گیا تقریبا میں عصرکے ٹائم اٹھا میں نے نماز پڑھی اور پھر باہر دوستوں کے ساتھ ٹائم پاس کرنے کے لئے گیا آپ کو پتہ ہی ہے کہ دوستوں کے ساتھ ٹائم پاس بہت ہی زیادہ جلدی ہو جاتا ہے تو روزے کا پتہ بھی نہیں چلا میرا روزہ گزر گیا میں جلدی جلدی گھر آیا تو پانچ منٹ رہتے تھے میں نے افطاری کی

IMG_20220128_185723.jpg
اور پھر نماز پڑھی نماز پڑھ کے میں نے موبائل اٹھایا اور آج کی ڈائری لکھنے لگا تو یہ آج بھی میری ڈائری تھی جو کہ امید ہے آپ سب کو پسند آئے گی اور آپ میری حوصلہ افزائی ضرور کریں گے
IMG_20220329_080122.jpg

IMG_20220413_100658.jpg

IMG_20220329_080112.jpg

IMG_20220413_100717.jpg

Sort:  

Aap nay achi photography ki hay

گرم دنوں اور گرمیوں میں پنکھا ضروری ہے۔ آپ نے سب اچھا کیا اور آپ محرم کا روزہ رکھتے ہیں، یہ جان کر خوشی ہوئی۔

You had a very busy day.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62795.05
ETH 2941.10
USDT 1.00
SBD 3.55