How to prepare chicken tawa || dairygame #club75

in Urdu Community2 years ago

بِسْمِ اللّٰهِِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم شروع اللہ کریم کے نام سے جو بڑا رحمٰن و رحیم

IMG_20220209_185315.jpg

میرے پیارے اردو کمیونٹی کے ممبران اسلام علیکم امید ہے آپ سب خیریت سے ہوں گے اور آپ کا دن اچھا گزر رہا ہے میں بھی الحمدللہ ایک اچھا دن اور خوشگوار زندگی گزار رہا ہوں آپ کو معلوم ہے کہ اب گرمی بہت گرم ہے اور عام دنوں میں جلد آئیں، جنہیں ٹھنڈے اور میٹھے دن کہا جاتا ہے، جو بہت عظیم ہیں، نہ سرد اور نہ گرم۔ جب میں بیدار ہوا تو صبح کے 3:15 تھے، چنانچہ میں نے وضو کیا اور تہجد کی نماز ادا کی، پھر 10 منٹ کے بعد صبح کی اذان کا وقت ہو گیا، پھر میں یہیں بیٹھا ہوا تھا، اور جیسے ہی صبح کی اذان ہوئی، میں نے اسی وقت فجر کی نماز ادا کی اور پھر اللہ تعالیٰ سے دعا مانگ کر اختتام کیا۔ آج میری صبح کی نیت بہت اچھی تھی کیونکہ میں نے آج تہجد کی نماز پڑھی جو اللہ رب العزت کو سب سے زیادہ پسند ہے جو اپنے بندے کو نماز پڑھتا ہے۔ تہجد پڑھی تو ابھی وقت باقی تھا تو میں اپنے بستر پر آکر لیٹ گیا اور تقریباً دو گھنٹے سونے کے بعد سو گیا پھر میں بیدار ہوا اور اپنی والدہ سے کہا کہ مجھے ناشتہ بنائیں۔ میں نے ناشتہ بنایا اور پھر میں ناشتہ کر کے اپنے کمرے میں جا رہا تھا تو میری امی نے مجھے کہا کہ آج کچھ دیر بعد مجھے وہی گوشت پکانا ہے جو تم بناتے ہو، میں نے اپنی امی سے پیسے لیے اور کچھ وقت۔ اس کے بعد میں دکان پر گیا اور وہاں سے دو سو روپے کا مرغی کا گوشت خرید کر کچن میں رکھ دیا۔ اس دوران میں فارغ تھا تو سوچا کہ پیاز اور ٹماٹر بھی کاٹ لیں۔ جب میں نے پیاز اور ٹماٹر کاٹ لیے تو میں نے گوشت کو چھوٹے چھوٹے حصوں میں تقسیم کر دیا کیونکہ آج میں چکن توی کے نام سے ایک نئی ترکیب بنانے جا رہا تھا جو کہ اس گوشت کو توے پر بناتا ہے۔ اس کے بعد ہم چکن توی بناتے ہیں، پھر جب میں نے پیاز اور ٹماٹر کاٹ کر گوشت کو چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں میں کاٹ لیا تو میں نے ان کو رکھ لیا کیونکہ ابھی صبح تھی، اس لیے ہم دوپہر کو بنانے والے تھے، اس لیے میں نے انہیں رکھا اور میں آ گیا۔ اپنے کمرے میں اور کچھ موبائل بجانے لگا، اس کے بعد میں نے اپنی نئی موٹر سائیکل کو تھوڑا صاف کیا اور اس پر کپڑا ڈالا اور پھر ماں نے مجھ سے کہا کہ میری گائے کو پانی دو۔ میں نے موٹر چلائی اور پائپ سے پانی پلایا، کچھ دیر گزر گئی تھی، تو میری والدہ نے مجھے کہا کہ تم اپنا چکن جلدی پکاؤ۔ جب گھی گرم ہوا تو میں نے اس کے اوپر پیاز رکھ دیا۔

IMG-20220209-WA0016.jpg
اور پھر اس کو میں بوننے لگا کچھ ٹائم کے بعد پیاز پورے ہوگئے تو میں نے اس کے اندر ٹماٹر اورمرچ شامل کردیں اور پھر ان کو میں بھوننے لگا جیسے ہی کچھ ٹائم ہوا تو پھر میں نے چھوٹے چھوٹے پیس گوشت کے اس کے اندر ڈالے اور پھر اسے ہلانے لگا تقریبا دس پندرہ منٹ کے بعد ہلاتے ہلاتے کچھ اس طرح کا بن گیا پھر میری امی نے آ کر اس کے اندر کچھ کالی مرچ اور کچھ دھنیا کچھ پاؤڈر شامل کی اور میں نے حسب ذائقہ سالٹ ڈالہ اور پھر ہلانے لگا ہلاتے ہلاتے بہت ہی مزے دار قسم کی شکل نکل آئیں آپ فوٹو میں بھی دیکھ سکتے ہیں کہ بہت ہی مزے دار بن رہے پھر میں واپس آ گیا اور جب تک میرے بھائی بہن اور ابو نہیں آتے اس وقت تک ہم نہیں کھائیں گے تقریبا ایک گھنٹہ گزرنے کے بعد سب آگئے اور پھر ہم نے مل کر کھایا آپ فوٹو میں دیکھ سکتے ہیں کہ چکن توی بہت ہی مزے دار میں نے بنائی جو کہ امید ہے آپ کو بھی پسند آئے گی میرے گھر والوں کو تو میری ریسپی بہت ہی مزیدار لگی جو کہ انہوں نے میری بہت زیادہ تعریف کی پھر میں نے نماز پڑھی اور اپنے بھائی کے ساتھ کچھ ٹائم کرکٹ کھیلنے لگا جس پر میں نے ایک میچ جیتا اور ایک میچ میرے بھائی نے جیتا کچھ ٹائم کھیلنے کے بعد پھر میں فارغ بیٹھا تو میں نے موبائل اٹھایا اور آج بھی ڈائری لکھ دیں جو کہ میں آپ سب کے سامنے پیش کر رہا ہوں اور امید ہے کہ آپ سب میری حوصلہ افزائی ضرور کریں گے پہلے بھی مجھے آپ سپورٹ کرتے آ رہے ہیں آپ کا بہت بہت شکریہ اللہ آپ کو ہمیشہ خوش رکھے آمین
IMG-20220209-WA0017.jpg

IMG-20220209-WA0020.jpg

IMG-20220209-WA0023.jpg

IMG_20220209_190029.jpg

Sort:  

آپ نے توا چکن بہت اچھے طریقے سے تیار کیا ہے۔ کیا آپ شیف ہیں؟ آپ کا کھانا بہت لذیذ لگ رہا ہے۔

ap ka thank baji

 2 years ago 

واہ مزیدار نسخہ آپ نے ہمارے ساتھ شیئر کیا۔ میں اسے کل اپنے گھر پکاؤں گا۔ یہ مسالیدار کھانا ہے

thank you much

میرا پسندیدہ توا کھانا

marbi ap ka

بہت بہترین اور لذیذ ڈش آپ نے شئیر کی۔ اور اس کے بنانے کا طریقہ بھی امید ہے میں اس کو ٹرائی کروں۔

shukriya ap ka ap ku pasand i han ap lazmi test ghar par

 2 years ago 

tawa chicken nay tu mara dill jeet lia hai,,, ap ki ami bhut mazay ka chicken tawa par banti hai

bhut laziz bana tha yeah tawa qima bhut asan bhe hai

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 64876.28
ETH 2650.41
USDT 1.00
SBD 2.81