Eid Mubarak and flowers are part of our life part 5

in Urdu Communitylast year

سب سے پہلے تمام معزز دوستوں اور بہنوں کو عید مبارک۔ مجھے عید کا بہت مزہ آیا اور میں عید کے تین دن اپنے رشتہ داروں اور دوستوں سے ملنے گیا۔
رمضان کا مہینہ مکمل ہونے کے بعد عید ہمارا اسلامی تہوار ہے۔ میں بہت خوش ہوں کہ میں نے رمضان کے مقدس مہینے میں تمام روزے رکھے ہیں۔ میرے گھر والوں نے مجھے تحائف دیے اور والد نے عید پر نقد رقم بھی دی۔ میں نے بھی اپنی بہنوں اور بھائیوں سے عیدی لی۔ میں اپنے دوستوں کے پاس گیا اور عید کے دوسرے دن دوست میرے پاس آئے۔ میرے کچھ دوست دوسرے شہر میں رہتے ہیں اس لیے میں نے اپنے دوسرے دوستوں کے ساتھ منصوبہ بنایا کہ عید پر وہاں کا شہر جانا ہے، میں اپنے دوستوں کے ساتھ دوستوں کے پاس گیا۔ عید کے تیسرے دن میرے دوست ہمارے پاس آئے۔ عید کے تینوں دن بہت زیادہ خریداری ہوئی اور میں نے بہت کھانا کھایا۔ میں نے بہت ساری بریانی پلاؤ اور چاول کھائے۔ مجھے تین دن عید کا کھانا بہت پسند آیا۔
image.png

اب میں آپ کو اپنے پھولوں کی تصاویر گرافی دکھاتا ہوں یہ پھولوں کی آخری قسط ہے اس لیے میں نے پھولوں کی تین پوسٹیں پہلے ہی شائع کر دی ہیں۔ اب میں ان پھولوں کو شائع کرنے کے بعد اپنی تمام پھولوں کی تصاویر کو ڈیلیٹ کر دوں گا۔ امید ہے کہ آپ سب ان کو پسند کریں گے۔ میں نے پہلے ہی اپنی پچھلی پوسٹوں میں اس پھولوں کے دورے کا ذکر کیا ہے۔


سفید گلاب اور سفید دیگر نسل کے پھول میرے پسندیدہ ہیں۔ مجھے سفید لباس پہننا پسند ہے اور سفید پتھر کی انگوٹھی پہننا پسند ہے لیکن میں اب طالب علم ہوں اور میرے کالج میں انگوٹھی پہننے کی اجازت نہیں ہے۔ لیکن میں مستقبل میں سفید رنگ کا پتھر پہنوں گا کالج لیول کا امتحان پاس کرنے کے بعد اور یونیورسٹی لائف میں انگلیوں میں انگوٹھی پہننے کی اجازت ہے۔ میں نے عید پر ایک انگوٹھی خریدی تھی اس لیے اسے مستقبل کے لیے محفوظ کر لیا ہے۔

image.png

فروٹ پودے مجھے بہت پسند ہیں۔ کوئی بھی اس پودے کے نام کا اندازہ لگا سکتا ہے جس میں تازہ اگنے والا فروٹ ہوتا ہے۔ یہ مکمل طور پر پکا نہیں ہے. پھلوں کے پودوں کی تصاویر بنانا اچھا خیال ہے۔

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

First of all Eid Mubarak to all respected friends and sisters. I enjoyed Eid a lot and visited my relatives and friends on three days of Eid.
Eid is our Islamic festival after the completion of the month of Ramadan. I am very happy that I have observed all the fasts in the holy month of Ramadan. My family gave me gifts and father also gave me cash on Eid. I also took Eid from my sisters and brothers. I went to my friends and on the second day of Eid the friends came to me. Some of my friends live in another city so I planned with my other friends to go to that city on Eid, I went to friends with my friends. On the third day of Eid, my friends came to us. There was a lot of shopping and I ate a lot on all three days of Eid. I ate a lot of biryani pulao and rice. I really liked the Eid food for three days.
image.png

Now I show you my flower photography. This is the last flower installment so I have already published three flower posts. Now I will delete all my flower photos after posting these flowers. Hope you all like them. I have already mentioned this flower tour in my previous posts.


White roses and other white flowers are my favorites. I like to wear white dress and wear white stone ring but I am a student now and ring is not allowed in my college. But I will wear white color stone in future after passing college level exam and university life is allowed to wear rings on fingers. I bought a ring on Eid so saved it for future.

image.png

I like fruit plants very much. One can guess the name of the plant that bears the fresh fruit. It is not fully cooked. It is a good idea to take pictures of fruit plants.

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

This is my last photography post and now I will bring more pictures of new flower places. Thank you very much, and Happy Eid.یہ میری آخری فوٹوگرافی پوسٹ ہے اور اب میں پھولوں کی مزید نئی جگہوں کی تصاویر لاؤں گا۔ آپ کا بہت بہت شکریہ، اور عید کی خوشیاں مبارک ہوں۔

Sort:  

bhut khobsorat pholo ki tasveer bani hain

marbani bhi ap nay tarif ki

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 58793.48
ETH 2508.69
USDT 1.00
SBD 2.44