Diary Game ||Sunflower and Friends Gathering

in Urdu Community2 years ago

بِسْمِ اللّٰهِِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم


image.png

اسلام علیکم میرے تمام اردو کمیونٹی کے دوستوں۔ یہ 2023 کا پہلا دن ہے اور میرے کالج سردیوں کی چھٹیوں کی وجہ سے بند ہیں۔ آج میں صبح سویرے اٹھا۔ میں روزانہ صبح سویرے اٹھتا ہوں۔ میں تہجد کی نماز بھی روزانہ پڑھتا ہوں۔ میں نے تہجد کی نماز ادا کرنے کے بعد قرآن پاک کی تلاوت کی۔ میں مسجد میں نماز پڑھنے گیا۔ جب میں مسجد سے واپس آیا تو میری والدہ نے بتایا کہ ہمارے پڑوسی کی دکان کل رات چور نے توڑ دی ہے اور چور نے رات کو دکان سے سامان اور کچھ نقدی بھی چوری کر لی ہے۔

ان دنوں بہت سی دکانیں چوروں نے توڑ دی ہیں۔ پولیس چور کے خلاف کوئی کارروائی نہیں کر رہی۔

میں دکان دیکھنے گیا .وہاں بہت سے لوگ جمع تھے اور حالات کے بارے میں بحث کر رہے تھے۔ چند گھنٹے بعد پولیس آئی۔ دکاندار نے ہر جگہ کو بتایا اور چور کی طرف سے چوری ہونے والی چیزوں اور نقدی کے بارے میں پولیس کو بھی آگاہ کیا۔

میں گھر واپس آیا اور دکان اور پولیس کی تمام خبریں اپنی والدہ کو بتا دیں۔

پھر میں مرغی کا گوشت خریدنے گیا۔ میں نے گوشت خریدا۔ میری والدہ نے مجھے بتایا کہ آج ہم رات کو بھائی کے گھر جائیں گے لیکن میں نے کہا کہ میں بھائی کے گھر نہیں جاؤں گا کیونکہ آج ہم نئے سال کی وجہ سے تمام دوستوں کو اکٹھا کر رہے ہیں اور ہم اپنے گھر چکن پکائیں گے۔

میری ماں نے کہا کہ وہ میرے بغیر نہیں جائے گی تو میری ماں نے پلان بدل دیا اور ہم نے پلان بنایا کہ ہم اگلے دن جائیں گے۔

میں اپنے دوستوں کے گھر گیا۔ میں نے سورج مکھی کا یہ خوبصورت پودا اپنے دوست کے گھر دیکھا۔ لیکن سورج مکھی کے بہت سے پودے تھے۔
کچھ بہت زیادہ سرسبز تھے اور کچھ پنکھڑیاں مرنے والی تھیں۔

مجھے پھول بہت پسند ہیں۔ سورج مکھی میرا پسندیدہ پھول ہے۔

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

میں گھر واپس آیا۔ میں اپنے دوستوں کا انتظار کرتا رہا اور میرے تمام دوست شام کے وقت میرے گھر پہنچ گئے۔ ہم سب دوستوں نے چکن کُڑی تیار کی۔ میرے تمام دوست بھی میرے کالج فیلو ہیں۔ ہم بہت خوش تھے کیونکہ ہماری موسم سرما کی تعطیلات سردیوں کے سخت دنوں کی وجہ سے بڑھا دی گئی ہیں۔ اب ہمارے پاس سردیوں کی مزید 9 چھٹیاں ہیں۔ ہم سب دوستوں نے مختلف ٹرپ پلان بنائے جس پر ہم ان سردیوں کی چھٹیوں میں جائیں گے۔ یہ میرے دن کی ڈیری ہے۔


بِسْمِ اللّٰهِِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم

In The Name of Allah, The Most Beneficent, The Most Merciful

image.png

Assalam Alaikum to all my Urdu community friends. It's the first day of 2023 and my colleges are closed for winter vacation. Today I woke up early in the morning. I wake up early every morning. I also pray Tahajjud daily. I recited the Holy Quran after performing Tahajjud prayer. I went to pray in the mosque. When I returned from the mosque, my mother told that our neighbor's shop was broken into by a thief last night and the thief also stole goods and some cash from the shop during the night.

These days many shops have been broken into by thieves. The police is not taking any action against the thief.

I went to see the shop. There were many people gathered and discussing about the situation. A few hours later the police came. The shopkeeper informed everywhere and also informed the police about the items and cash stolen by the thief.

I returned home and told my mother all the news about the shop and the police.

Then I went to buy chicken meat. I bought meat. My mother told me that we will go to brother's house tonight but I said that I will not go to brother's house because today we are gathering all friends because of new year and we will cook chicken at our house.

My mother said that she will not go without me so my mother changed the plan and we made a plan that we will go the next day.

I went to my friends house. I saw this beautiful sunflower plant at my friend's house. But there were many sunflower plants.
Some were very lush and some petals were about to die.

I like flowers very much. Sunflower is my favorite flower.

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

I returned home. I waited for my friends and all my friends reached my house in the evening. All our friends prepared Chicken Kudi. All my friends are also my college fellows. We were very happy as our winter vacation has been extended due to harsh winter days. Now we have 9 more winter holidays. All of us friends made different trip plans that we will go on this winter vacation. This is my dairy for the day.

Sort:  

increíbles girasoles mirando, encantador y exuberante girasol amarillo. me gusto mucho tu fotografia de girasoles

its my pleasure

سورج مکھی کی فوٹو گرافی بہت اچھی ہے۔ بہت اچھی پوسٹ لکھی آپ نے میں بھی آپ کی پوسٹ سے سیکھ رہا ہوں۔

آپ کا بہت بہت شکریہ، آپ کو میری سورج مکھی کی فوٹو گرافی پسند آئی

 2 years ago 

سورج مکھی کے پھول کی تصویر بہت پیاری آئی

آپ کا بہت بہت شکریہ، آپ کو میری سورج مکھی کی فوٹو گرافی پسند آئی

 2 years ago 

سورج مکھی بہت خوبصورت لگ رہی ہے. یہ وہ پھول ہے جو اپنی پنکھڑیوں کو سورج کی طرف لے جاتا ہے

سورج مکھی اپنا چہرہ سورج کی طرف لے جاتا ہے، ہاں بہت سے لوگ یہ کہتے ہیں لیکن میرے خیال میں سورج مکھی سورج کا جڑواں چہرہ ہے جو ہمارے پاس زمین پر ہے اور سورج آسمان پر ہے۔

sonneblomfotografie is professioneel, jou fotografie is professioneel en teksbeskrywing ook mooi

thank v much you

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57393.77
ETH 2439.11
USDT 1.00
SBD 2.33