ڈائری گیم | امتحان کے بعد زندگی سے لطف اندوز ہونا،

in Urdu Communitylast year

بِسْمِ اللّٰهِِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم
اسلام علیکم

اللہ آپ کو ہر وہ اچھی کامیابی عطا فرمائے جو آپ کے یہاں اور موت کے بعد آپ کے حق میں ہو۔ میں آپ کے لیے دعا گو ہوں کہ آپ بہت خوش رہیں۔ میں حسن ہوں اور امتحان مکمل ہونے کے بعد کے دن انجوائے کر رہا ہوں۔ میں امتحان کے اختتام سے پہلے بہت زیادہ دباؤ میں تھا۔ میں سوچ رہا تھا کہ میں اپنے امتحان میں کیسے شرکت کروں گا لیکن اللہ کا شکر ہے کہ میرا امتحان بہت اچھا ہوا۔ میں نے عید کا خوب مزہ لیا، مجھے پڑھائی کا کوئی دباؤ نہیں تھا۔ میں صرف اپنے امتحان کے نتائج کا انتظار کر رہا ہوں۔
image.png

میں زندگی سے لطف اندوز ہونے کے لیے یہاں اور وہاں جا رہا ہوں۔ میرے پاس کافی وقت مفت تھا۔ میں نے ان چھٹیوں میں اپنے تمام رشتہ داروں کے گھروں کا دورہ کیا۔ میری والدہ ہمیشہ مجھ سے کہتی ہیں کہ مجھے اگلی کلاس شروع کرنے سے پہلے اکیڈمی میں جانا چاہیے لیکن میں نے اس سے کہا کہ میں اپنا نتیجہ آنے کے بعد اکیڈمی جوائن کروں گا۔ میری خواہش ہے کہ میں نے نتیجہ میں 90% پلس نمبر حاصل کیے ہوں۔ آپ سب میری کامیابی کے لیے دعا کریں۔ میں ڈاکٹر بننا چاہتا ہوں اور ڈاکٹر بننا میرا بہت بڑا خواب ہے۔ میں نے اپنے پہلے سال میں اچھے نمبر حاصل کیے تھے اب مجھے اچھے نمبر ملیں گے۔
image.png

میں اور میرے دوست ریور پارک گئے تھے۔ دریا میری آنٹی کے گھر سے زیادہ دور نہیں ہے۔ میرے دوست میری خالہ کے محلے میں رہتے ہیں۔ چنانچہ ہم سب دوستوں نے منصوبہ بنایا کہ دریا پر جائیں اور مچھلی پکڑیں گے۔ میں نے اور میرے دوستوں نے حتمی منصوبہ بنایا کہ ہم مچھلیاں پکڑنے کے لیے بازار سے سوئی خریدیں گے۔ مچھلی کی سوئی لیکن ہمیں دھاگے پر سوئی کو ٹھیک کرنے کا طریقہ نہیں ہے۔ میرے والد نے اپنے دوست سے کہا کہ وہ دھاگے پر مچھلی پکڑنے کی سوئی کو ٹھیک کرنے میں ہماری مدد کرے۔ ہم نے تین فشنگ رعد تیار کیے، میری آنٹی نے ہمارے لیے چاول اور روٹی پکائی۔ میرے دوست پھل، جوس لائے۔ ہم صبح کے وقت مچھلیاں پکڑنے کے لیے روانہ ہوئے۔ لیکن ماہی گیری کا محل بہت دور تھا۔ ہم دریا کے کنارے پہنچے. ہم نے اپنا کیمپس قائم کیا۔ رات کو ہم نے گھر کا بنا ہوا کھانا کھایا، اور رات کو آگ کا لطف اٹھایا۔ ہم نے پوری رات لطف اٹھایا. موسم خراب نہیں تھا، ہوا بہت ٹھنڈی چل رہی تھی۔

اگلی صبح، ہم نے دریا کے کنارے چائے تیار کی، میں نے طلوع آفتاب اور غروب آفتاب کی تصاویر بنائیں۔ یہ بہت اچھا سفر تھا. میں نے بہت لطف اٹھایا
image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

In the name of Allah, the Most Merciful
may peace be upon you

May Allah grant you all the good success that is in your favor here and after death. I pray for you to be very happy. I am Hasan and am enjoying the day after the exam is over. I was under a lot of stress before the end of the exam. I was wondering how I will appear in my exam but thanks to Allah my exam went very well. I enjoyed Eid very much, I had no pressure to study. I am just waiting for my exam results.
image.png

I am going here and there to enjoy life. I had a lot of free time. I visited all my relatives' houses during these holidays. My mother always told me that I should join the academy before starting my next class but I told her that I will join the academy after my result. I wish I got 90% plus marks in result. You all pray for my success. I want to become a doctor and it is my big dream to become a doctor. I got good marks in my first year now I will get good marks.
image.png

My friends and I went to River Park. The river is not far from my aunt's house. My friends live in my aunt's neighborhood. So all of us friends planned to go to the river and fish. Me and my friends made a final plan that we will buy a needle from the market for fishing. Fish needle but we don't have a way to fix the needle on the thread. My father asked his friend to help us fix the fishing needle on the thread. We prepared three fishing rods, my aunt cooked rice and bread for us. My friends brought fruit, juice. We left for fishing in the morning. But the fishing palace was far away. We reached the river bank. We set up our campus. At night we had a home cooked meal, and enjoyed the fire at night. We enjoyed the whole night. The weather was not bad, the wind was very cool.

The next morning, we prepared tea by the river, I photographed the sunrise and sunset. It was a great trip. I enjoyed a lot
image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Sort:  
 last year 

آپ نے بہت اچھی ڈائری لکھی ہے اور فائر نائٹ ویو بہت اچھا ہے۔ آپ نے اچھی تصویریں بنائیں۔ آپ نے مچھلی نہیں پکڑی یہ واقعی افسوسناک تھا۔

فاہر ناہٹ فوٹو آپکو اچھی لگی ۔مری میں جب بوائے سکاوٹس جاتا تو وہان یہ مزا کرتا

آپ نے خوبصورت جگہ کا دورہ کیا۔ میں عورت ہوں، میری بہت خواہش ہے کہ میں ٹھہروں اور فائر نائٹ کا لطف اٹھاؤں، لیکن میں نے یونیورسٹی کی زندگی کا لطف اٹھایا۔ واہ، تم لڑکے خوش قسمت ہو کہ سمندری کنارے اور فائر نائٹ سے لطف اندوز ہو، نیک خواہشات۔ اللہ آپ کو امتحان میں کامیاب کرے اور امید ہے کہ آپ اچھے نمبر لے کر ڈاکٹر بن جائیں گے۔

دعا کرین میں اچھے نمبر لوں تاکہ میڈیکل میں ہوجائے داخلہ

آپ کی غروب آفتاب کی فوٹو گرافی بہت خوبصورت ہے، اچھی کوشش ہے۔

آپکو بھی ۔غروب آفتاب ساحل سمندر پر مزا کرتا

good
i love dance in rain
flying over bank river
take swim deep in sea
fly high in the sky

شکریہ

Loading...
 last year 

your post has been selected for booming vote, keep continue your quality of work

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66902.20
ETH 3248.49
USDT 1.00
SBD 2.64