آج میں نے نیو ہنڈا 125 لینے گیا

in Urdu Community3 years ago

بِسْمِ اللّٰهِِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم
شروع اللہ کے نام سے جو بڑا مہربان اور نہایت رحم والا ہے میرے پیارے اردو کمیونٹی کے ممبران اسلام علیکم امید ہے کہ آپ سب خیریت سے ہوں گے اور اپنے مصروفیات میں مگن ہوں گے آپ کو پتہ ہی ہے کہ بہت زیادہ سردیاں ہیں تو ان سردیوں میں صبح بہت زیادہ اٹھنا مشکل ہو جاتا ہے لیکن اللہ اور اس کے رسول کے لیے نماز بھی تو پڑھنی ہوتی ہے چاہے جتنی بھی سردی ہو نماز لازمی پڑھنی چاہیے ہمیں اور آپ کو چاہیے کہ نماز بالکل قضا نہیں کریں جس پر اللہ اور اس کا رسول ناراض ہو آج میں صبح اٹھا اور نماز فجر پڑھی اس کے بعد اپنے ہی گھر میں بہت زیادہ سردی کی وجہ سے دھند تھی تو میں نے برآمدا میں اپنی تھوڑی سی ورزش کی دس منٹ ورزش کرنے کے بعد پھر میں اپنے کمرے میں آ کر بستر پر لیٹ گیا اور موبائل چلانے لگا جس پر میرے بھائی کی کال آئی کے اپ 11 بجے میانوالی آ جانا میں آپ کو موٹرسائیکل لے کر دوں گا کیوں کہ میں نے امی کو اور ابو کو کتنے دنوں سے کہہ رہا تھا کہ مجھے موٹر سائیکل لے کر دو جس کا نام ھنڈا125 ہے جو کہ تقریبا ایک لاکھ 55 ہزار کا آتا ہے 2022ماڈل اب مارکیٹ میں لوچا ہو گئے ہیں تو میرا بھی کتنے دنوں سے دل کر رہا تھا کہ میں بھی اپنا موٹرسائیکل لوں مجھے بہت زیادہ خوشی ہوئی کہ میں آج موٹرسائیکل لینے جاؤں گا اور مجھے بہت زیادہ پسند بھی ہے تو میں نے نہانے کے لیے گیزر آن کر رکھا تھا کیونکہ جب میں جاؤں گا تو نہا کر گرم پانی سے جاؤں گا پھر مجھے امی نے کہا کہ ناشتہ پک گیا ہے کہ چمن میں آ جاؤ تو میں جلدی جلدی کچن میں گیا ایک کپ چائے کا اور ایک پراٹھا کھایا میں نے پلٹا کھایا اور پھر اپنے کمرے میں آگیا اور دوست کو کال کی کہ میرے ساتھ میانوالی آجاؤ کیوں کہ واپسی پر آپ ایک موٹر سائیکل چلا کے آنا اور ایک موٹر سائیکل میں چلا کے آوں گا تو اس پر میرے دوست نے کہا کہ ٹھیک ہے میں بھی تیار ہو جاتا ہوں اور پھر چلیں گے کیونکہ ابھی تک دھوپ نہیں نکلی تھی جتنی دیر تک ہم تیار ہوگئے اتنے میں تھوڑا سا موسم صاف ہو گیا اور دھوپ بھی نکل آئی اور میں اور میرا دوست میانوالی کی طرف روانہ ہوگئے جیسے ہم آہستہ آہستہ آ جاتے جاتے میانوالی پہنچے تو وہاں ایک شوروم تھا جس پر میرا بھائی پہلے موجود تھا جیسے ہی ہم وہاں پہنچے تو ہم نے ان کو ہاتھ ملایا اور انہوں نے کہا کہ یہاں ہنڈے کھڑے ہیں آپ پسند کرو جو لینا ہے تو میں نے وہی لینا تھا جو ھنڈا125 ہے کالے رنگ کا میں نے جاتے ہی پہچان لیا کہ میں تو یہی لوں گا آپ فوٹو میں بھی دیکھ سکتے ہیں
IMG-20220117-WA0059.jpg
کہ جس ہنڈے پر میں بیٹھا ہوں یہی میں لوں گا ان کو میرے بھائی نے پیسے دیے اور ہم نے دوست مل کر فوٹو گرافی کی آپ کو دکھا بھی سکتے ہیں مجھے دوستوں نے بھی مبارک باد بھی اور میں بہت زیادہ خوش تھا پھر ہم نے پہلے اس کے اندر پیٹرول ڈلوایا کیونکہ اس کے اندر پیٹرول نہیں ہوتا ہے میں نے پٹرول ڈلوا کر گھر کی طرف ہم نے روانگی کی ہم آہستہ آہستہ گھر آ گئے اور میں نے اپنی امی ابو کو دکھایا تو انہوں نے بھی بہت زیادہ پسند کیا اور انہوں نے بھی مجھے مبارکباد پیش کی تو آج میں بہت زیادہ خوش ہوں اور آپ کو بھی مبارک باد ہو اور انشاءاللہ آپ کو میرا ہونڈا 125 پسند آئے گا اور آج آپ میری حوصلہ افزائی ضرور کریں گے شکریہ
IMG-20220117-WA0060.jpg

IMG_20220118_142611.jpg

IMG_20220118_142617.jpg

IMG_20220118_142621.jpg

Sort:  
 3 years ago 

Mubarak ho apko bhottt

خیر مبارک

Congrates🙂

Thanks

Bhot bhot mubarik ho

Khr mobarik

بھائی آپ نے نیا ہونڈا لیا ہے بہت بہت مبارک ہو آپ کو

خیر مبارک بھائی

 3 years ago 

Mubrik ho new hundy k

خیر مبارک

congratulation on buying new motor cycle

Dear keep continue quality of work ,, and stay active,
also take participate in #club5050

Congratulations
You have been upvoted by @yousafharoonkhan, a Country Representative from Pakistan. We are voting with the Steemit Community Curator @steemcurator07 account to support the newcomers coming into Steemit.

Engagement is essential to foster a sense of community. Therefore we would request our members to visit each other's post and make insightful comments.

Ahaaaa mashallah mashallah...congrats☺️

Thanks💫

Loading...
 3 years ago 

Apko bht bht mobarik ho Allah naseeb kry apko kush rho

 3 years ago 

مبارک ہع

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57679.84
ETH 2442.12
USDT 1.00
SBD 2.34