آج ہم نے نیو کار لی

in Urdu Community3 years ago

بِسْمِ اللّٰهِِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم
شروع اللہ کے نام سے جو بڑا مہربان اور نہایت رحم والا ہے میرے پیارے اردو کمیونٹی کے تمام بھائیوں السلام علیکم مجھے امید ہے کہ ان سردیوں کے موسم میں آپ اپنے کاموں میں مصروف اور مگن ہوں گے اور اچھے دن گزار رہے ہوں گے آج کل سردیوں میں دن کم اور راتیں زیادہ لمبی ہوتی ہیں تو ٹائم کا پتہ بھی نہیں چلتا کب گزر گیا دن میں دو تین کام ہوتے ہیں اور شام بھی ہو جاتی ہے تو مجھے امید ہے کہ آپ بھی اپنے کاموں میں مصروف ہوں گے آج کے دن کا آغاز صبح کی نماز فجر سے شروع کیا اس کے بعد میں نے سردی میں اپنے کچن میں جا کر امی کو کہا کہ آج میرے لیے ایک انڈہ بوائل کریں کیونکہ سردیوں میں انڈہ بوائل کر کے کھانے سے سردی میں کمی آتی ہے آپ کو بھی چاہیے کہ روزانہ ایک انڈہ بوائل کر کے کھائیں اس کے بہت زیادہ فوائد ہیں میں نے انڈا کھایا اور ایک کپ چائے کا پیا تو مجھے اپنے کزن کی کال آئی جس کا نام فیصل خان ہے اس کی بھی چھٹیاں ہوگئی تو اس نے کہا کہ میں آپ کے گھر چھٹیاں گزارنے کے لئے تین چار راتیں کروں گا تو میں نے اسے کہا کہ میں بھی اس وقت فارغ ہوں آپ آ جاؤ ہم اکٹھے اچھے دن گزاریں گے جس پر اس نے کہا کہ میں اپنی تیاری مکمل کرتا ہوں اور دس منٹ تک گھر سے نکلتا ہوں اس کا گھر میانوالی میں ہے جیسے ہی ایک گھنٹہ گذرا تو وہ موٹر سائیکل پر ہمارے گھر آ پہنچا جس پر میں نے اسے ویلکم کیا آپ فوٹو میں بھی دیکھ سکتے ہیں
IMG_20211225_122730.jpg
کہ میرا کزن میرے گھر آ گیا ہے اور اب ہم اکٹھے چھٹیاں گزار لیں گے میں نے اس کو سب سے پہلے اپنے اندر بٹھایا اور میں اپنی امی کو کہا کہ ایک کپ چائے کا اور چاول گرم کریں تو ہم نے دس منٹ گھر لگائیں تو اتنے میں میری امی نے ایک کپ چائے کا اور چاول اور حلوہ جو کہ میرے بھائی نے میانوالی سے لایا تھا وہ ڈش میں رکھ کر اندر لے آئیں آپ فوٹو میں بھی دیکھ سکتے ہیں کہ میرا کزن کھا رہا ہے
اور میں نے بھی چاول کھائے بہت مزے دار بنے ہوئے تھے اور حلوہ بھی بہت مشہور بنا ہوا تھا جیسے ہی میں دس پندرہ میں اپنے کزن فیصل کے ساتھ باتیں کر ہی رہا تھا کہ میرے بڑے بھائی کی مجھے کال آئی تو اس نے بولا کہ آپ جلدی جلدی سروس سٹیشن پر آ جاؤ میرا ایک کار کا سودا ہوا ہے جو کہ میں نے چھ لاکھ میں لی ہے تو مجھے بہت زیادہ خوشی ہوئی اور میں نے موٹرسائیکل نکالا اور میں اپنے کزن کے ساتھ وہاں بھائی کے پاس پہنچ گیا میں نے اپنے بھائی کو مبارکباد بھی دی اور بھائی نے بھی مجھے مبارکباد دی جس پر میرے بھائی نے بتایا کہ سردیوں کا موسم ہے تو سردی کی وجہ سے موٹر سائیکل پر سواری کرنا بہت مشکل ہوتا ہے تو اسی لیے میں نے کار لے لی جو کہ گھر کے لیے بہت زیادہ کام آئے گی اور اس کو چھ لاکھ روپیہ دے دیا آپ فوٹو میں بھی دیکھ سکتے ہیں
IMG-20211227-WA0025.jpg
کہ سفید رنگ کی کار ہے جو کہ بہت زیادہ خوبصورت ہے اور آٹومیٹک ہے جس میں ایک ہی گیر لگانا پڑتا ہے تو میں نے اپنے بھائی کو کہا کہ گھر لے آؤ اور اپنی امی اور ابو کو دکھاؤ اتنے میں ہم گاڑی کو گھر لے آئے
IMG_20211231_151336.jpg
اور ہم نے اپنی امی اور ابو کو دکھایا اور وہ بہت زیادہ خوش ہوئے میرا کزن بھی بہت زیادہ خوش تھا اور ہم سب گھر والے خوش تھے اللہ سب بھائیوں کو کاریں عطا فرمائے اور سب بھائیوں اور بہنوں کو خوش رکھے اتنے میں عصر کی اذان مل گئی پھر میں اور میرے کزن نے مل کر نماز ادا کی اور موٹر سائیکل پر باہر ٹائم پاس کے لئے چلے گئے جیسے ہی میں واپس آیا تو میں نے آج کی ڈائری لکھ دیں جو کہ روز کی روٹین کے مطابق میں آپ کے ساتھ شئیر کرتا ہوں تو مجھے امید ہے کہ آپ سب بہن بھائیوں اور اردو کمیونٹی کے ممبران کو میری آج کی ڈائری پسند آئے گی اور آپ میری حوصلہ افزائی ضرور کریں گے اللہ نگہبان
IMG_20211225_112326.jpg

IMG-20211227-WA0024.jpg

Sort:  

آپ نے نئی کار لی ہے آپ کو بہت بہت مبارک ہو اللہ آپ کو مزید خوشیاں نصیب کرے

Dear keep your post is very good stay active,
if you did not take participate in #club5050 then join it and get more good support


Congratulations
You have been upvoted by @yousafharoonkhan, a Country Representative from Pakistan. We are voting with the Steemit Community Curator @steemcurator07 account to support the newcomers coming into Steemit.

Engagement is essential to foster a sense of community. Therefore we would request our members to visit each other's post and make insightful comments.

Thank you.

Nice post. Congratulations for new car. Nice to see your post.
Keep work hard and success with steemit.

Regards

@alirazaop

4gZTTLyoV1msFb1u1BdB14ZHSP5sNg8hbP9cbJyTmUqfzLdJ5RNSzupDbi5bGgkab7bnRGbyr1s3e8NW9yM2VW37Fm5yJVffHiUbnyAnFvc4MiPpXSxhuvgNK5w2a9...y2q6j6rQbLdE6PyHEwUnH3q7VbFecBSxeKzefrRrsnqdcbiC6dMADpP6zGFiQDYPuWHNVJsQkP8wNP3mXFpcHvUQN2QYtEpNJaQAYJ14hqhp8Q42jvHpXtGSbg.png

Congratulations on your new car

 3 years ago 

آپ کی کار بہت خوبصورت ہے ماشاءاللہ اللہ پاک آپ کو نصیب کرئے آمین

ماشاللہ ماشاللہ اللّه پاک آپکو نصیب کرے

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66394.28
ETH 3309.98
USDT 1.00
SBD 2.70