آج کی ڈائری

in Urdu Community3 years ago

بِسْمِ اللّٰهِِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم
شروع اللہ کے نام سے جو بڑا مہربان اور نہایت رحم والا ہے
میرے اردو سٹیم کے تمام بھائیوں امید ہے کہ آپ خیریت سے ہوں گے اور اچھے دن گزار رہے ہوں گے اور میری دعا ہے کہ آپ ہمیشہ خوش رہو اللہ تعالی آپ کو حفظ و امان میں رکھے اللہ تعالی آپ کو ڈھیروں خوشیاں عطا کرے آپ کو پتہ ہی ہے کہ زندگی بہت ہی قیمتی اور بہت ہی تھوڑی یعنی عارضی زندگی ہے کچھ پتہ نہیں ہوتا کب اور کہاں کسی وقت بھی موت آجائے تو ہمیں چاہیے کہ ہم آپس میں پیار و محبت کے ترا رہے ہیں اور کسی کو دکھ یا پریشان یا تکلیف نہ پہنچائے جس سے اللہ تعالی ناراض ہو جائے تو ہمیں اس لیے چاہیے کہ ہم تھوڑی سی زندگی میں پیار محبت اخلاق شفقت اور عبادت کر کے زندگی گزاری روزانہ کی روٹین کے مطابق آغاز صبح نماز فجر سے شروع کیا کیونکہ جب ہم آغاز صبح نماز فجر سے کرتے ہیں تو اس پر ہمارا پورا دن پریشانیوں سے محفوظ رہے گا اچھی طرح برائیوں سے بھی بچے رہیں گے تو ہمیں اور آپ کو چاہیے کہ ہم صبح کی نماز اور تلاوت قرآن پاک سے کریں تاکہ ہمارا سارا دن اچھا گزرے نہ کہ ہم بستر سے اٹھے اور دس بج رہے ہو اور سارا دن برائیوں میں مبتلا رہے یا ہمارا پورا دن تکلیف پریشانیوں میں گزرے تو میرے پیارے اردو سٹیم کے تمام بھائیوں میں نے نماز سے آغاز صبح کیا جس میں میرا پورا دن اچھا گزرا آج میں نماز پڑھ کر تلاوت قرآن کار کے میں سب سے پہلے کچھ واک اور کرنے کے لئے باہر گیا آج میں دو گھنٹے واک کرتا رہا کیونکہ پچھلے دن میں نے واک نہیں کیا تھا تو جس پر میں نے آج سوچا کہ بہت زیادہ ٹائم لگاتے ہیں تو جیسے ہی میں واک کرکے آیا تو میری امی نے میرے لیے گوبھی کا پراٹھا بنایا ہوا تھا جو کہ مجھے بہت ہی زیادہ مزِدار اور اچھا لگتا ہے جب میری امی دن میں گوبھی بناتی ہے تو میں اسے کہتا ہوں کہ تھوڑی سی بچا کے رکھ دو میں صبح اٹھ کر پراٹھے بنا کر رکھوں گا تو آج میں نے بنا کر کھایا اور بہت ہی مزے دار تھا اس کے بعد میں نے ایک کپ چائے کا پیا اور پھر امی نے مجھے بتایا کہ آج چنوں کی دال لانی ہے تو میں نے موٹرسائیکل نکالا اور چنوں کی دال لینے کے لئے گیا تو جیسے ہی میں چنوں کی دال لے کر آیا تو میں نے موٹر سائیکل کو چلایا تو اس میں آئل نہیں تھا اور موٹر سائیکل بہت ہی گندا کھڑا تھا کیونکہ میں نے اسے تقریبا دو ماہ پہلے سروس کروایا تھا تو میں نے سوچا کہ پہلے جاکر آئل چینج کرواتے ہیں تو میں سب سے پہلے گیا اور دکان پر آئل چار سو روپے کا لیا اور ایک ورکشاپ پر گیا تو میں نے مستری کو کہا کہ مجھے یہ تبدیل کر دو جو کہ آپ فوٹو میں بھی دیکھ سکتے ہیں
IMG_20211201_104540.jpg
پھر جب اس نے تبدیل کر لیا تو میں نے اسے بریک ٹائٹ کرنے کا کہا پھر میں نے اس کو 20 روپے دیے اور گھر کی طرف روانہ ہو گیا جیسے ہی میں گھر پہنچا تو سب سے پہلے میں نے ایک بالٹی لیں جس میں میں نے صٙرف اور پانی کو ملا کر رکھ دیا اور پھر اپنی موٹر چلا کر موٹر سائیکل کو کرنے لگا جو کہ آپ فوٹو میں بھی دیکھ سکتے ہیں
IMG_20211103_121922.jpg
ایک مرتبہ میں نے خالی پانی مارا اور اس کے بعد میں نے اس صرف والا پانی مارا اور اس کے بعد کچھ ہی منٹوں میں میں نے موٹر سائیکل واش کرلیا جیسے ہی میں نے موٹر سائیکل کو نیو کیا تو میں نے اپنے کزن کو کال کی کہ آج ہم اپنے شہر موچھ کے مشہور سموسے چنا کھانے کے لیے جاتے ہیں تو اس پر میرے کزن نے کہا کہ آدھے گھنٹے بعد جائیں گے تو اس ٹائم میں میں نے کچھ موبائل جلایا جس پر میں نے اپنی اردو سسٹم کھولیں تو میرے ایک دوست کا کمنٹ آیا ہوا تھا میں نے اس کو شکریہ بولا اور پھر میں کچھ ٹک ٹاک چلانے لگ گیا جیسے ہی آدھا گھنٹا ہوا تو میں اپنے کزن کے گھر روانہ ہو گیا جیسے ہی میں کزن کے گھر پہنچا تو میرا کزن دروازے پر کھڑا تھا میں نے اپنے کزن کو بٹھا کر اسی سموسوں والی دکان پر گیا اور میں نے آرڈر کیا کہ دو پلیٹ سموسوں چنوں کی دے دو وہ پلیٹ ایک پچاس روپے کی تھی اور وہ بہت ہی مشہور تھے جو کہ ہمارے شہر کے تمام لوگ اس سے کھانے کے لئے آتے تھے آپ فوٹو میں بھی دیکھ سکتے ہیں کہ یہ بہت ہی مزے دار ہیں ہم نے مل کر کھائے اور بہت ہی زیادہ چٹپٹا اور مزے دار تھے تو پھر میرے کزن نے اس کو سو کا نوٹ دیا اور میں گھر کی طرف روانہ ہو گیا میں نے اس کو اپنے گھر چھوڑا اور پھر اپنے گھر آیا تو ظہر کی نماز پڑھنے کے لیے مسجد میں چلا گیا باجماعت نماز پڑھنے کے بعد میں جب واپس آیا تو پھر میں نے سوچا کہ آج کی ڈائری لکھ دو تو امید ہے کہ آپ سب کو میری آج کی ڈائری پسند آئی ہوگی اور آپ میری حوصلہ افزائی ضرور کریں گے شکریہ
IMG_20211103_121914.jpg

IMG_20211201_095143.jpg

IMG_20211201_095148.jpg

IMG_20211201_104536.jpg

IMG_20211201_104520.jpg

IMG_20211201_095146.jpg

IMG-20211103-WA0018.jpeg

Sort:  

اپکی بہت اچھی ڈائری ہوتی ہےاور فوٹوگرافی بہت کمال کی ہوتی ہے

شکریہ بہن آپ نے میری حوصلہ افزائی کی

#club75 enjoy


Respected joini #club5050 and receive extra vote from @steemcurator07. if you increase your 50% steem power , with your weekly earning, then you are eligible to use #club5050


Congratulations

You have been upvoted by @yousafharoonkhan, a Country Representative from Pakistan. We are voting with the Steemit Community Curator @steemcurator07 account to support the newcomers coming into Steemit.

Engagement is essential to foster a sense of community. Therefore we would request our members to visit each other's post and make insightful comments.

Thank you.

 3 years ago 

آپ نے اپنی موٹر سائیکل کا بروقت موبل آئل تبدیل کر وا بہت اچھا کیا ہے اور ماشاءاللہ فوٹو گرافی بھی بڑی عمدہ کی ہے

Loading...
 3 years ago 

You have write a good diary along with beautiful photography💖

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62299.02
ETH 2440.23
USDT 1.00
SBD 2.65