My Full day Vlog video in which i am help to the unknow Girl

in Urdu Community3 years ago

السلام علیکم

مجھے امید ہے کہ آپ سب خیریت سے ہوں گے۔ سب سے پہلے، میں بہت دنوں کے بعد پوسٹ کرنے پر سب سے معذرت خواہ ہوں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ میں اپنے کام میں بہت مصروف تھا۔ لیکن آج میں ایک نئی vlog ویڈیو کے ساتھ حاضر ہوں۔ اس vlog میں، میں نے پشاور کے ہر پہلو کو دکھانے کی کوشش کی۔ مجھے امید ہے کہ آپ سب کو یہ پسند آئے گا۔ .

so let's start:

یہ میرا دوست قاسم ہے۔

vlog video for my brothwer in law95.333.png

راستے میں ہم نے چینی کا جوس پیا۔۔

vlog video for my brothwer in law152.500.png

پھر ہم درخواست جمع کرانے کے لیے دفتر میں داخل ہوئے تو دفتر بہت خوبصورت تھا۔

vlog video for my brothwer in law210.700.png

درخواست جمع کرانے کے بعد فارم کی کچھ ویڈیو بنائیں

vlog video for my brothwer in law243.300.png

پھر ہم نے ایک شخص کو دیکھا جو سڑک پر سجاوٹ کی چیزیں بیچ رہا تھا۔

vlog video for my brothwer in law426.600.png

vlog video for my brothwer in law401.933 - Copy.png

پھر ہم اپنے لیے کچھ پھل خریدتے ہیں۔

vlog video for my brothwer in law501.566.png

پھر ہماری ملاقات ایک اور دو شخص سے ہوئی جو سڑک پر سبز چائے پی رہے تھے۔

vlog video for my brothwer in law571.166.png

پھر ہم ہوٹل گئے اور دوپہر کے کھانے کے لیے چاول کا آرڈر دیا۔

vlog video for my brothwer in law684.466.png

مجھے آج واقعی لطف آیا میں نے آج بہت سی نئی چیزوں کا تجربہ کیا۔ اور سب سے اچھی بات یہ تھی کہ جب میں نے دیکھا کہ یہ لوگ سڑک پر چائے پی رہے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ وہ چائے کے ساتھ کام سے لطف اندوز ہو رہے تھے۔ اور دوسری بات یہ تھی کہ اس شخص کو سڑک پر سجاوٹ کی چیزیں بیچتے ہوئے دیکھا اور دوپہر کا کھانا بہت لذیذ تھا۔ تو ویڈیو دیکھیں امید ہے آپ سب کو پسند آئے گی۔

Allah Hafiz!

Sort:  
 3 years ago 

Nice 👍

Beautiful pictures

Thanks dear 💗

 3 years ago 

Apki effort nzr ati h apki hr vdo main MashaAllah very nice vlog 👍

Jazakallah

 3 years ago (edited)

it is good diary thank you very much for sharing this diary here,, keep continue good work, and stay active to community,,, and try to visit also other community post to comment them that will help you to stay active,, urdu community trying to help support all active member,,, stay active,, sharing diary daily,,,

the post selected for boom reward by team

thank you so much sir i am trying my best

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60249.86
ETH 2347.79
USDT 1.00
SBD 2.52