اپنا وٹسپ ڈیٹا محفوظ کریں

in Urdu Community3 years ago

میرے اسٹیم اٹ کے تمام دوستوں کو میری طرف سے السلام علیکم کیا حال چال ہیں سب دوستوں کے اور کیسے ہیں سب دوست امید کرتا ہوں خیر خیریت سے ہونگے اور بہت اچھے ہونگے اور میں امید کرتا ہوں کہ میرے تمام مسلمان بھائیوں کا دن میری طرح بہت اچھا گزرا ہوگا اور انشاء اللہ کسی مسلمان بھائی کی زندگی میں کوئی مشکل یا کوئی پریشانی نہیں ہوگی اور اگر کسی مسلمان بھائی کی زندگی میں کوئی مشکل یا کوئی پریشانی ہو تو میری اللہ تعالیٰ سے دعا ہے کہ اپنے پیار حبیب حضرت محمد مصطفی کے صدقے میں میرے اس بھائی کی پریشانیاں دور فرمائے آمین

دوستو میں آج اپ کو بتاؤں گا کہ آپ اپنا وٹسپ ڈیٹا کیسے محفوظ کر سکتے ہیں یا اپنا وٹسپ ایک موبائل سے دوسرے موبائل میں کیسے لے جا سکتے ہیں دوستو میں جو اپ کو طریقہ بتاؤں گا اس سے آپ اگر ایک موبائل سے اپنا وٹسپ ڈیلیٹ کر دیتے ہیں تو اپ اپنا وٹسپ ڈیٹے کے ساتھ کسیے واپس کر سکتے ہیں

دوستو سب سے پہلے آپ نے اپنے موبائل کی سیٹنگ اوپن کرنی ہے اور وہاں پر آپ نے اکاؤنٹ کے اوپشن میں جانا ہے جب آپ اس اوپشن میں داخل ہونگے تو آپ کو وہاں پر ایک آپشن نظر آئے گا ایڈ اکاؤنٹ کا اپ اس آپشن پر کلک کرنا ہے

IMG_20211015_163123.jpg

اور پھر آپ کے سامنے ایک پیج اوپن ہوگا جس پر کریئیٹ اکاؤنٹ آپ نے وہاں پر اپنا نام تاریخ پیدائش اپنا فون نمبر اور ایک پاسورڈ لگانا ہے جو آپ نے بتانا کسی کو نہیں ہے

IMG_20211015_163108.jpg

اس کے بعد آپ کا ایک اکاؤنٹ بن جائے گا جیسا میرا اکاؤنٹ بنا ہوا ہےجو آپ سکرین شارٹ میں دیکھ رہے ہیں

IMG_20211015_163521.jpg

اور پھر اپ نے سیدا اپنے وٹسپ. میں جانا ہے اور وہاں پر آپ نے اپنے موبائل کی سیٹنگ اوپن کرنی ہے

IMG_20211015_163152.jpg

اور پھر بہت سے آپشن اپنے سامنے کھل جائیں گے وہاں نیچے آپ کو ایک چیٹ بیکپ کا آپشن نظر آئے گا اپ نے اس پر کلک کرنا ہے

IMG_20211015_163240.jpg

اپ نے اس اپشن پر کلک کرنا ہے اور پھر آپ کے سامنے آجائے گا بیکپ لکھا ہوا آپ نے بیکپ پر کلک کرنا ہے پھر وہ آپ سے اکاؤنٹ مانگے گا تو آپ نے جو گوگل اکاؤنٹ بتایا تھا آپ نے اسے اس کے ساتھ کنکٹ کر دینا ہے اور پھر واپس آ کر آپ نے اسی بیکپ والے آپشن پر کلک کرنا ہے

IMG_20211015_163310.jpg

اس کے بعد یہ ایک سے
شروع ہو کر جب سو تک مکمل ہو جائے گا تو آپ کے وٹسپ کا بیکپ بن جائے گا اور پھر جب کبھی اپ اپنا وٹسپ کسی موبائل میں اوپن کرنا چاہیں تو سب سے پہلے اپ نے اپنا وہ گوگل اکاؤنٹ اوپن کرناہے اور پھر جب اپ اپنا وٹسپ انسٹال کریں گے تو وہ آپ کو ایک بیکپ کا آپشن دے گا جب اپ اس پر کلک کریں گے تو آپ کا اپنا وہی پرانا وٹسپ اوپن ہو جائے گا اور اس میں آپ کا سارا ڈیٹا مکمل پڑا ہو گا اس طرح آپ اپنا وٹسپ ڈیٹا محفوظ کر سکتے ہیں

Special thanks to sir

@yousafharoonkhan

Sort:  
 3 years ago 

Good job bhai

 3 years ago 

Shukria

 3 years ago 

واٹس ایپ کے حوالے سے بہت اچھی انفارمیشن مہیا کی ہے

 3 years ago 

شکریہ بھائی جان

 3 years ago 

آپ نے کمال کی معلومات فراہم کی ہے

 3 years ago 

آپ نے ہمیں بہت اچھی باتیں بتائی ہے۔

 3 years ago 

بہت ہی زبردست معلومات فراہم کی ہیں آپ نے

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61092.62
ETH 2666.59
USDT 1.00
SBD 2.62