#club5050 #club75 to #club100 #club75 to #club100 Sunset Photography @hammad44

in Urdu Community3 years ago

♥️ دعا ❤️

اسٹیم اٹ کے تمام دوستوں کو حماد خان کی طرف سے السلام علیکم امید کرتا ہوں سب دوست خیر خیریت سے ہوں گے اور بہت اچھے ہوں گے میں بھی اللہ تعالیٰ کے کرم سے ٹھیک ٹھاک ہوں اور میری اللہ تعالی سے دعا ہے کہ اللہ تعالی میرے تمام دوستوں کو ہمیشہ ہنستا کھیلتا رکھے اور شاد و آباد رکھے ہمیشہ خوش رہیں کسی بھی دوست بھائی بہن کو کوئی تکلیف یا مصیبت کا سامنا نہ ہو جسے وہ برداشت نہ کرسکے تو ہم پر رحم فرمائے اللّٰہ رب العزت ہمیں سیدھے راستے پر چلنے کی توفیق عطا فرمائے ہمیں آپس میں اتفاق نصیب فرمائے اور ہمیں اپنے والدین کا فرمانبردار بنائے اور ہمیں مرتے وقت کلمہ طیبہ نصیب ہو میری اللہ تعالی سے دعا ہے کہ قیامت کے دن ہمیں اپنے پیارے حبیب حضرت محمد مصطفی صلی اللہ علیہ وسلم کا دامن شفاعت نصیب فرمائے آمین ثم آمین

♥ ️ Pray

Hamad Khan to all the friends of Steam It. I hope all the friends will be well and will be very good. I am also fine by the grace of Allah and I pray to Allah that all my friends. Always keep your friends laughing and playing and keep them happy and always happy May Allah grant us unity among us and make us obedient to our parents and grant us the word Tayyiba when we die.

میں معمول کے مطابق آج بھی کچھ تصویریں شیئر کرنے والا ہوں دوستو میں اور میرا کزن ہم کل میانوالی گئے ہوئے تھے تو ہم نے اپنے کام کیئے اور پھر ہم گھر کی طرف واپس آ رہے تھے تو جب ہم جہاز چوک پر پہنچے تو کزن نے کہا کہ قریبی پٹرول پمپ سے پٹرول ڈلوا لیتے ہیں تو ہم نے وہاں سے پٹرول ڈلوایا اور جب ہم وہاں سے روانہ ہوئے تو اس وقت سورج غروب ہونے کے قریب تھا تو میں نے وہاں کچھ تصویریں بنائیں اور پھر ہم وہاں سے چل پڑے اس کے بعد ہم جب شہبازخیل موڑ پر پہنچے تو وہاں میں نے چلتے موٹر سائیکل پر کچھ تصویریں بنائیں اور وہ سب تصویریں میں آپ لوگوں کے ساتھ شیئر کر رہا ہوں امید کرتا ہوں کہ تمام دوستوں کو پسند آئیں گی شکریہ

IMG_20220223_203055.jpg

IMG_20220223_174413.jpg

IMG_20220223_174346.jpg

IMG_20220223_174320.jpg

IMG_20220223_174242.jpg

IMG_20220223_174203.jpg

As usual I am going to share some pictures today. Friends and my cousin and I went to Mianwali yesterday so we did our work and then we were returning home. When we reached Jahaz Chowk, cousin said We fetch petrol from the nearest petrol pump, so we fetched petrol from there and when we left, the sun was about to set, so I took some pictures there and then we left. When Shahbazkhel reached the turn, I took some pictures on the motorcycle and I am sharing all those pictures with you. I hope all the friends will like it. Thank you.

Special Thanks
@yousafharoonkhan
@rashid001 @jlufer and @janemorane
@r2cornell
Regard
@hammad44

Sort:  

Great effort!
Your post has been curated by 'Arts Curator'. I appreciate your efforts, keep making quality posts and get a chance to win a vote from our Curation team.

image.png

 3 years ago 

Yes sir I will definitely try to do a good job inshallah thank you very much

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58167.25
ETH 2358.72
USDT 1.00
SBD 2.36