To day photo garphy /20/8/2021

in Urdu Community3 years ago

Morning time

Hello friends, how are you? I hope all of you friends will be fine by the grace of Allah and I am also fine by the grace of Allah and I pray that Allah Almighty give you all good and lawful sustenance

اسلام علیکم دوستو کیسے ہو امید ہے آپ سب دوست اللہ کے فضل و کرم سے ٹھیک ہوں گے اور میں بھی اللہ کے فضل و کرم سے ٹھیک ٹھاک ہوں اور میری دعا ہے کہ اللہ پاک آپ سب بھائیوں کو اچھا اور حلال رزق عطا کرے

IMG_20210820_185959.jpg

IMG_20210820_185954.jpg

photo garphy

When I opened my eyes this morning, it was already six o'clock, so I got up and first picked up my clothes and went to take a shower, took a shower and then had breakfast. After that, today I had to go to my uncle's house. Arrived later and sat there chatting so I didn't do anything today so I photographed the chickens today I like it very much I hope you like it too Allah Hafiz
آج جب صبح سویرے میری آنکھ کھلی تو چھے بج چکے تھے تو میں اٹھا اور سب سے پہلے اپنے کپڑے اٹھائے اور نہانے چلا گیا نہایا آیا اور پھر ناشتہ کیا اسکے بعد آج میں نے اپنے چاچو کے گھر جانا تھا تو چل پڑا اور کچھ دیر کے بعد پہنچ گیا اور وہاں بیٹھا گپ شپ کی تو آج میں نے کچھ کام نہیں کیا تو میں نے آج مرغیو کی فوٹو گرافی کی ہے مجھے تو بہت اچھی لگی امید ہے آپ کو بھی پسند آگی الله حافظ

IMG_20210820_190006.jpg

specail thanks

@yousafharoonkhan

Regard

@Ghulam 1

Sort:  
 3 years ago 

ماشاءاللہ بہت خوبصورت مرغے ہیں

ماشإاللہ بھاٸی آپ نے مرغے کے بہت اچھے فوٹو بناۓ ہیں اور پوسٹ اچھی لکھی ہے

mashallah nabeel bhai ap ny bhut achi nasal ky murghy rakhy howay hain

 3 years ago 

بھائی آپ نے مرغے اچھی نسل کے پالے ہوۓ ہیں

 3 years ago 

Nice post.......

Mashallah great effort dear brother keep it up

 3 years ago 

آپ نے اچھی پوسٹ لکھی ہے

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67831.26
ETH 3460.55
USDT 1.00
SBD 2.72