میری آج کی ڈائری || ہفتہ 28-جنوری-2023

in Urdu Communitylast year

image.png

اسلام علیکم میرے تمام پیارے دوستوں، بہنوں، بھائیوں اور تمام معزز فیملی، امید ہے آپ سب خوش و خرم ہوں گے۔

آج کا دن میرے لیے بہت اچھا تھا۔ جیسا کہ میں نے پہلے ذکر کیا، میری بہن نے مزیدار ملٹی کلر کینڈی تیار کی جو کہ واقعی منہ کو پانی دینے والی تھی۔ لیکن اس سے پہلے کہ میں اس تک پہنچوں، میں آپ کے ساتھ اس دن کی ڈائری شیئر کرنا چاہتا ہوں۔

image.png

میں صبح سویرے بیدار ہوا اور نماز پڑھی۔ اس کے بعد میں نے قرآن پاک کی تلاوت کے لیے کچھ وقت نکالا، جو ہمیشہ میرے دن کو مثبت انداز میں شروع کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے بعد میں اپنی والدہ کے کمرے میں گیا تاکہ انہیں اطلاع دے کہ نماز کا وقت ہو گیا ہے۔ پچھلی رات وہ بیمار محسوس کر رہی تھی لیکن اب وہ بہتر محسوس کر رہی تھی۔

image.png

اس کے بعد، میں اپنے بچوں کے کمرے میں گیا اور ان سے کہا کہ یہ جاگنے کا وقت ہے۔ میرے پورے خاندان نے فجر کی نماز پڑھی اور پھر میں نے ان کے لیے ناشتہ تیار کیا۔ اس کے بعد میں نے اپنے بچوں کو اسکول کے لیے کپڑے پہننے میں مدد کی اور اس بات کو یقینی بنایا کہ جب وہ اسکول وین آئے تو وہ جانے کے لیے تیار ہوں۔

ان کے جانے کے بعد، میں نے وہ تمام ضروری کام کیے جو گھر کے ارد گرد کرنے کی ضرورت تھی۔ پھر میں اپنی بہن کے گھر گیا۔ اس نے مجھے مدعو کیا تھا اور اپنے بیٹے کی سالگرہ کی تقریب کے لیے کثیر رنگ کی کینڈی تیار کر رہی تھی۔ میں نے تیاریوں میں اس کی مدد کی اور کینڈی بالکل مزیدار اور دلکش لگ رہی تھی۔

image.png

سالگرہ کی تقریب سے لطف اندوز ہونے کے بعد، میں گھر واپس آیا اور کافی تھکا ہوا تھا۔ میں نے اپنے خاندان کے لیے رات کا کھانا تیار کرنے سے پہلے تھوڑا آرام کیا۔ میں نے اپنی والدہ کے لیے کچھ سبز چائے بھی بنائی اور اپنے بچوں کی ان کے اسکول کے ہوم ورک میں مدد کی۔

شام کو، ہم سب نے کچھ پارٹی برگر کا لطف اٹھایا. میرے بچے دن کے اختتام تک تھک چکے تھے، اس لیے میں نے رات کی نماز پڑھی اور سو گیا۔

image.png

یہ میرے لئے ایک بہت پورا دن تھا. مجھے اپنے خاندان کے ساتھ وقت گزارنا ہے اور اپنی بہن کو اپنے بیٹے کی سالگرہ کی تقریب کی تیاری میں مدد کرنا ہے۔ مجھے کچھ مزیدار کینڈی سے بھی لطف اندوز ہونا پڑا اور اپنے بچوں کے ساتھ معیاری وقت گزارنا پڑا۔ یہ ایسے ہی دن ہیں جو مجھے یاد دلاتے ہیں کہ میں اس قدر محبت کرنے والا اور معاون خاندان رکھنے پر کتنا خوش قسمت ہوں۔ میں زندگی کی سادہ خوشیوں اور پیاروں کے ساتھ وقت گزارنے کی خوشیوں کے لیے شکر گزار ہوں۔

image.png

Assalam Alaikum to all my dear friends, sisters, brothers and all respected family, I hope you are all happy.

Today was a great day for me. As I mentioned earlier, my sister prepared delicious multi-colored candies that were really mouth-watering. But before I get to that, I want to share with you the day's diary.

image.png

I woke up early in the morning and prayed. I then take some time to recite the Holy Quran, which always helps me start my day on a positive note. After that I went to my mother's room to inform her that it was time for prayer. Last night she was feeling sick but now she is feeling better.

image.png

After that, I went to my children's room and told them it was time to wake up. My whole family prayed Fajr and then I prepared breakfast for them. I then helped my children get dressed for school and made sure they were ready to go when the school van arrived.

After they left, I did all the necessary work that needed to be done around the house. Then I went to my sister's house. She had invited me and was preparing multi-colored candies for her son's birthday party. I helped her in the preparations and the candy looked absolutely delicious and appealing.

image.png

After enjoying the birthday party, I returned home and was quite tired. I rested a bit before preparing dinner for my family. I also made some green tea for my mother and helped my kids with their school homework.

In the evening, we all enjoyed some party burgers. My children were tired by the end of the day, so I prayed the night prayer and went to sleep.

image.png

It was a very full day for me. I have to spend time with my family and help my sister prepare for her son's birthday party. I also got to enjoy some delicious candy and spend quality time with my kids. It's days like these that remind me how lucky I am to have such a loving and supportive family. I am grateful for the simple joys in life and the joys of spending time with loved ones.

Sort:  

"Siempre me gusta leer buen contenido y este es el mejor".

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58639.60
ETH 3167.30
USDT 1.00
SBD 2.43