You are viewing a single comment's thread from:

RE: Urdu community Contest / S2W2 – How language connects an individual to his family,glob or specific socieity.?by @jessica566

in Urdu Community2 years ago

جب مجھے سٹیمٹ کے بارے میں معلوم ہوا۔ میں نے کہا، مجھے انگریزی نہیں آتی۔ لیکن مجھے بتایا گیا ہے کہ انگریزی لکھنے کی ضرورت نہیں ہے۔ میں اپنے خیالات، اپنی زبان میں لکھ سکتا ہوں، میرا لگانا ساراکی ہے، لیکن میں اردو جانتا ہوں، میں انگریزی نہیں بول سکتا۔ انگریزی میں بہت ساری پوسٹیں ہیں۔ لیکن مجھے بہت خوشی ہے کہ آپ نے یہ پوسٹ اردو میں لکھی۔ میں آپ کی پوسٹ کا مطلب سمجھ سکتا ہوں۔ میں آپ کی پوسٹ سے سیکھ سک ا ہوں۔ یہ مقامی زبان کی خوبصورتی ہے۔ آپ بہت اچھا کام کر رہے ہیں۔ میں آپ سے بہت متاثر ہوں۔ کیا میں اس مقابلے میں حصہ لے سکتا ہوں یا نہیں؟ میں اپنی زبان کے بارے میں لکھنا چاہت ہو۔

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59239.80
ETH 2662.03
USDT 1.00
SBD 2.48