املیٹ بنانے کا طریقہ

in Urdu Communitylast year

میری سب بہنوں کو السلام علیکم میری دعا ہے کہ اللہ پاک اپ کو ہمیشہ اپنی فیملی اور بچوں کے ساتھ سدا اباد اور خوش رکھے کچھ دن سٹیم کی ویب سائٹ بند ہونے کی وجہ سے میں اپنی روز کی ڈائری اپنی بہنوں اور بھائیوں کے ساتھ شیئر نہیں کر سکی اج کی ڈائری لے کر حاضر ہوئی ہوں اج میں اپنی بہنوں کے ساتھ املیٹ بنانے کا طریقہ شیئر کرنے جا رہی ہوں جیسا کہ اج کل بچوں کے سکول کھل گئے ہیں سکول میں لے جانے کے لیے بچے املیٹ کی ضد کرتے ہیں تو اس لیے اج میں اپنی بہنوں کے ساتھ ایک انتہائی اسان طریقہ املیٹ بنانے کا بتانے جا رہی ہوں اس کے لیے جن چیزوں کی ضرورت پڑتی ہے وہ درج زیل ہیں انڈا پیاز ٹماٹر سبز مرچ لال مرچ کالی مرچ نمک گھی سب سے پہلے اپ پیاز ٹماٹر سبز مرچ کو چھوٹا چھوٹا باریک کاٹ لیں پھر اس میں لال مرچ اور کالی مرچ کے ساتھ شامل کر کے اچھی طرح مکس کر لیں جب سب مصالحہ جات اچھی طرح مکس ہو جائیں
IMG20230902054637.jpg

IMG20230902054230.jpg

IMG20230902054030.jpg
تو پھر دو سے تین انڈے لے کر ان سب چیزوں میں اچھی طرح مکس کر لیں اور پھر تو وے پر تھوڑا سا ائل ڈال کر اس پر ان سب چیزوں کو ڈال دیں جب ایک طرف کی سائیڈ براؤن ہونے لگی ہے تو پھر دوسری طرف کی سائیڈ رکھ دیں اپ کا بہت مزیدار املیٹ تیار ہو جائے گا بچوں کو صبح کے ناشتے اور سکول کی بریک کے لیے دے سکتی ہیں امید کرتی ہوں کہ میری بہنیں اپنے بچوں کو گھر پر ہی املیٹ تیار کر کے دیں گے

Sort:  
 last year 

Bacha bahot pasnd krta hy subha nashta ma

املیٹ مجھے بھی صبح کے ناشتے میں بہت پسند ہے

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62151.48
ETH 2421.34
USDT 1.00
SBD 2.57