Today was a busy but beautiful day for me as a wife

in Urdu Community2 years ago

image.png

image.png
السلام علیکم، کیسے ہیں آپ سب؟ امید ہے آپ سب خیریت سے ہوں گے۔ ایک بیوی اور ایک ماں کے طور پر آج کا دن میرے لیے ایک مصروف لیکن خوبصورت دن تھا۔ میں صبح سویرے اٹھا اور تازہ اور ٹھنڈی ہوا کا جھونکا محسوس کیا۔ خوبصورت صبح نے مجھے بہت پرجوش اور تروتازہ محسوس کیا۔

میں نے اپنے دن کا آغاز اپنے خاندان کے لیے ناشتہ بنا کر کیا۔ میں نے اس بات کو یقینی بنایا کہ ہر ایک اپنے دن کی شروعات کے لیے صحت مند اور غذائیت سے بھرپور کھانا کھائے۔ ناشتے کے بعد، میں نے اپنے بچوں کو اسکول کے لیے تیار ہونے میں مدد کی۔ میں نے انہیں تیار کرنے، دانت صاف کرنے اور اس بات کو یقینی بنانے میں مدد کی کہ ان کے پاس دن بھر کی ضرورت کی ہر چیز موجود ہے۔

میرے بچوں کے اسکول جانے کے بعد، میں نے اپنا ناشتہ کیا اور ایک کپ چائے کا لطف اٹھایا۔ مجھے صبح چائے پینا پسند ہے، اس سے مجھے اپنے دن کی شروعات کرنے کی توانائی ملتی ہے۔ میں نے ٹی وی پر قومی خبریں دیکھنے، موجودہ واقعات سے باخبر رہنے کے لیے بھی کچھ وقت نکالا۔

پھر میں نے اپنے کام کاج شروع کیا اور اپنے کمرے اور گھر کے دوسرے کمروں کو صاف کیا۔ میں نے کپڑے بھی دھوئے، تہہ کر کے الماری میں صاف ستھرا رکھا۔ اپنے کام کاج مکمل کرنے کے بعد، میں اپنے خوبصورت چھوٹے پودوں کو گملوں میں اُگتے دیکھنے باہر گیا۔ میرے گھر میں ایک چھوٹا سا باغ ہے، اور مجھے اپنے پودوں کی دیکھ بھال کرنا پسند ہے۔ وہ مجھے بہت خوشی اور سکون لاتے ہیں۔

شام کو، میرے بچے اسکول سے واپس آئے اور میں نے ان کے اسکول کے کام میں ان کی مدد کی۔ ہم سب نے اکٹھے بیٹھ کر دوپہر کا کھانا کھایا۔ دوپہر کے کھانے کے بعد ہم شام کو سیر کے لیے پارک گئے۔ میرے شوہر ہمارے ساتھ شامل ہوئے اور ہم نے فطرت سے گھرے خوبصورت پارک میں چہل قدمی کا اچھا وقت گزارا۔

پارک سے واپس آنے کے بعد، میرے بچوں نے اپنے اسکول کا کام ختم کیا اور پھر ہم نے اکٹھے کھانا کھایا۔ رات کے کھانے کے بعد ہم نے نماز پڑھی اور بستر پر چلے گئے۔ یہ ایک خوبصورت دن تھا، محبت، ہنسی اور امن سے بھرا ہوا تھا۔ اللہ ہمیشہ کرے۔

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Peace be upon you, how are you all? Hope you all are well. Today was a busy but beautiful day for me as a wife and a mother. I woke up early in the morning and felt a fresh and cool breeze. The beautiful morning made me feel very excited and refreshed.

I started my day by making breakfast for my family. I made sure everyone had a healthy and nutritious meal to start their day. After breakfast, I helped my children get ready for school. I helped them get ready, brush their teeth and make sure they had everything they needed for the day.

After my kids went to school, I had my breakfast and enjoyed a cup of tea. I love to drink tea in the morning, it gives me energy to start my day. I also took some time to watch national news on TV, to keep up with current affairs.

Then I started my chores and cleaned my room and other rooms in the house. I also washed the clothes, folded them and kept them neatly in the closet. After finishing my chores, I went outside to see my beautiful little plants growing in pots. I have a small garden at home, and I love taking care of my plants. They bring me so much joy and peace.

In the evening, my children came back from school and I helped them with their school work. We all sat together and had lunch. After lunch we went to the park for an evening walk. My husband joined us and we had a great time walking in the beautiful park surrounded by nature.

After coming back from the park, my kids finished their school work and then we ate together. After dinner we prayed and went to bed. It was a beautiful day, filled with love, laughter and peace. May Allah always

Sort:  

hay muchas personas que tienen estas plantas en el jardín de su casa, las macetas son muy útiles para cultivar estas plantas

اپ نے اچھی پوسٹ لکھی ہے گھر میں پودے اپ کے بھی اچھے لگے ہوے ہے

image.png

its color is showing nice distance from weather

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56739.93
ETH 2400.98
USDT 1.00
SBD 2.30