خوبصورت آبشار فوٹوگرافی اور رسی کی کہانی

in Urdu Community2 years ago

image.png

کیا تم نہیں دیکھتے کہ وہاں ایک رسی ہے؟ ایسا لگتا ہے جیسے کوئی آپ کو پکڑے ہوئے ہے اگر وہ آپ کو چھوڑ دے تو یہ پانی کے گرنے کا خوبصورت نظارہ ہے۔ دنیا بہت خوبصورت ہے. میں اپنے پاکستان سے بہت پیار کرتا ہوں۔ شمالی علاقوں میں بہت سے خوبصورت مقامات ہیں جو پوری دنیا کے سیاحوں کو اپنی طرف متوجہ کرتے ہیں۔ میرے بھائی نے مجھے بتایا کہ یہ رسی بہت سے ہنر مند لوگ چال دکھانے کے لیے استعمال کرتے ہیں۔ ایک شخص رسی پر چل رہا تھا۔ میں اس پر یقین نہیں کرتا۔ لیکن میں نے یو ٹیوب پر دیکھا کہ ایک شخص رسی پر چل رہا تھا لیکن یہ بہت سوچنے والی رسی ہے۔ میرے بھائی نے مجھے بتایا کہ رسی اونچائی پر زیادہ نہیں ہے، یہ زمین کے بہتے پانی پر 5 سے 8 فٹ اوپر ہے۔ رسی پر چلنا بہت خطرناک ہے۔ ہاتھ پھسلنے کی زنجیریں ہیں یا رسی پر چلنے کے دوران تناؤ آیا ہے۔ رسی پر چلنا واقعی بہت مشکل اور خطرناک ہے بہت مہارت سے بھرا ہوا ہے۔

image.png

یہ پانی کے گرنے کا خوبصورت نظارہ ہے۔ میرے تمام خاندان کو پانی گرتے دیکھنا بہت پسند ہے۔ میں اس آبشار کے نیچے نہانا چاہتا ہوں۔ اب ہم کشتی پر سوار ہونے جا رہے ہیں۔ سیاحوں کے لیے کشتی سروس بھی موجود ہے۔ گرمی نہیں ہے. موسم سرما ہے. پاکستان کے شمالی علاقے میں گرمیوں میں موسم اچھا ہوتا ہے لیکن سردیوں میں بہت ٹھنڈ ہوتی ہے۔ میں گواہ کے ساتھ باہر جانا پسند نہیں کرتا۔ میرے پاس سردیوں میں اسکول کی کلاسیں بھی ہیں۔ اب میرے پاس گرمیوں کی چھٹیاں ہیں۔ میں عید کا مزہ لے رہا ہوں۔

image.png

یہ سمندری جھیل ہے. کیا آپ مجھے بتا سکتے ہیں ؟ ہاتھ میں کیا ہے، ہاتھ میں پکڑا ہوا شخص کیا ہے؟ یہ دوا کے لیے بھی استعمال ہوتا ہے، خواتین کے لیے اسکنگ کیئر کے لیے استعمال ہوتا ہے، یہ کچھ لوگ جلد کی الرجی کو دور کرنے کے لیے بھی کھاتے ہیں۔ میں اسے نہیں کھاتا میں نے اپنی زندگی میں کبھی نہیں کھایا۔ یہ اولیویرا نہیں ہے اس کا رنگ اولیویرا جیسا ہے ہاہاہا میں سٹیمیٹ کا نیا صارف ہوں۔ میں اس سائٹ کے بارے میں بہت سی چیزیں نہیں جانتا ہوں۔ میں ایک سوال پوچھنا چاہتا ہوں میں یہاں مزید کیسے کما سکتا ہوں۔ میں اپنی کمائی کیسے نکال سکتا ہوں؟ اگر مجھے مل جائے تو میں اپنی کمائی کب حاصل کر سکتا ہوں؟ میں یہاں زیادہ فعال نہیں ہوں۔ مجھے نہیں معلوم کہ میں یہاں کس قسم کی تصاویر استعمال کر سکتا ہوں۔ میں آپ سب سے درخواست کروں گا کہ میری رہنمائی کریں اور مدد کریں۔ میں نے 2 یا تین ماہ قبل اردو کمیونٹی واٹس ایپ گروپ جوائن کیا تھا لیکن میرا موبائل فون گم ہو گیا تھا۔ اب میرے پاس نیا موبائل ہے۔ میں روزانہ اپنی پوسٹ لکھوں گا۔ امید ہے آپ سب میری رہنمائی کریں گے۔
مجھے اپنے سوال کا جواب چاہیے۔


میں @yousafharoonkhan سے درخواست کرتا ہوں کہ میری مدد کریں۔

Sort:  

landscape waterfall placing bath to universe

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60607.86
ETH 2620.83
USDT 1.00
SBD 2.52