A diary game / going to a friend's house to buy household goods ڈائری گیم اور گھر کا سامان خریدنے کے لیے دوست کے گھر جانا

in Urdu Communitylast year

image.png

میں گھریلو بیوی ہوں اور روزانہ ایک گھریلو خاتون کے پاس وقت پر بہت سے کام کرنے کی منصوبہ بندی ہوتی ہے۔ بطور خاتون میری بہت سی ذمہ داریاں ہیں جیسے گھر کا کام، بچوں کی دیکھ بھال، رات کے کھانے اور دوپہر کے کھانے کی تیاری لیکن ہر خاتون کو اپنے گھر کے لیے نیا سامان خریدنے میں دلچسپی ہوتی ہے۔ میری ایک دوست جس کی شادی بھی ہے صبح کے وقت مجھ سے کہا کہ اس کا پڑوسی دوسرے شہر جانے والا ہے اس لیے وہ اپنا گھر کا سارا سامان سستے داموں بیچنا چاہتے ہیں اگر میرے شوہر خریدنا چاہتے ہیں تو وہ ان کے گھر جا کر دیکھیں سامان تو بہت سے لوگ ہیں جو جدید ترین سامان خریدنے کی خواہش رکھتے ہیں۔

میں نے اپنے شوہر کو اس بارے میں آگاہ کیا لیکن میرے شوہر نے کہا کہ ان کے پاس اتنے پیسے نہیں ہیں لیکن اگر وہ کچھ سامان بیچنا چاہتے ہیں جو ہمیں پسند آئے گا تو ہم خرید لیں گے وہ ہماری ضرورت ہوگی اس لیے میں نے اور میرے شوہر نے سامان دوپہر کو دیکھنے کا منصوبہ بنایا۔ .

میں نے اپنے گھر کے تمام کام وقت پر مکمل کر لیے۔ میں نے دن اور رات کا کھانا ایک ہی وقت میں تیار کیا کیونکہ میں اور میرے شوہر سامان دیکھنے جا رہے تھے اس لیے میرے دوست کا گھر میرے گھر کے قریب نہیں ہے۔ اس لیے خاندان کے لیے رات کا کھانا تیار کرنے کے لیے وقت پر آنے کا کوئی امکان نہیں تھا۔

میں اور میرے شوہر دوپہر کو سامان دیکھنے گئے، ہم اپنے دوست کے گھر پہنچے، میرے دوست نے مجھے اور میرے شوہر کی چائے اور کیک کے ساتھ خدمت کی۔ میرے دوست شوہر اور میرے دوست دونوں نے ہمیں گھر تک پہنچایا، جہاں ہم سامان دیکھنے جا رہے تھے۔ جب میں گھر میں داخل ہوا تو وہ لگژری گھر تھا، وہاں تمام سامان بہت مہنگا اور نیا تھا۔ مجھے تمام سامان پسند آیا، اور ہم نے دیکھا کہ ہر چیز نئی اور درآمد شدہ تھی۔ وہاں لکڑی کا سامان تھا جو بالکل نیا تھا اور میرے شوہر نے کہا کہ تمام سامان بہت مہنگا ہے لیکن میرے دوست اور اس کے شوہر نے ہمیں بتایا کہ گھر کا مالک دوسرے شہر میں شفٹ ہو گیا ہے اور وہ سارا سامان سستے داموں بیچنا چاہتے ہیں اس لیے بہت ساری پارٹیاں ہیں۔ جو خریدنا چاہتے ہیں لیکن ہم نے ان سے کہا کہ ہم خریدیں گے اس لیے گھر کا مالک ہمارا پڑوسی ہے تو انہوں نے کہا کہ پہلے آپ کا حق ہے جب آپ نہیں خریدیں گے تو ہم بیچنے کے لیے دوسرے لوگوں سے رابطہ کریں گے۔

image.png

یہ بیڈ روم بیڈ ہے جو مکمل طور پر فرنشڈ ہے۔

image.png

یہ لائٹ لیمپ ٹیبل ہے اور اس کا رنگ بھی سفید ہے لیکن دوسرے کمروں میں کالا بھورا بھی تھا۔

image.png

image.png

image.png

یہ کپڑوں کی المیری ہے، اور بیڈ روم میں کپڑے رکھنے کے لیے ایک میز اور ڈرا بھی ہے۔

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

ہر قسم کا سامان تھا جیسے خوبصورت سفید اور بھورے رنگ کی میز، اسٹڈی ٹیبل، بیڈ ٹیبل، لیمپ، قالین، واشنگ مشین، پرنٹنگ مشین۔

کھانے کی میز، برتن، واش روم کا سامان، وہاں بہت بڑا سامان تھا جو واقعی نیا تھا۔

ہم اپنے دوست کے گھر واپس آئے، پھر ہم اپنے گھر کے لیے روانہ ہوئے۔ میرے شوہر نے کہا کہ ہم سارا سامان نہیں خرید سکتے اس لیے اگر وہ کچھ سامان بیچنا چاہتے ہیں جو ہماری ضرورت ہے تو ٹھیک ہے، تو میں نے اپنے دوستوں سے کہا کہ ہم واشنگ مشین، قالین، کھانے کی میز، دیگر کتابوں کی قرعہ اندازی خریدیں گے۔ چراغ تو میری دوست نے کہا کہ وہ اپنے پڑوسی کو بتائے گی۔

ہم گھر واپس آئے، فیملی کے ساتھ رات کا کھانا کھایا، ہم نے تمام سامان کے بارے میں دادی کو بتایا، وہ بھی خوش ہوئیں کہ اگر سامان نیا ہو اور ہمیں سستے داموں مل جائے۔

یہ میری پیر کی ڈائری ہے۔

Sort:  
 last year 

ap ku new sman ju hai vo kharid layna chya aur ap nay bhut achi tara say sub chaizo kay bray ma batya hai ,

tamam saman tu bhut he pyra lug raha hai,, kash yeah ma lay sakti

نادیہ آپکا شکریہ ۔سامان بہت اچھا تھا لیکن وہ تھوڑا نہیں دے رہے

Loading...
 last year 

respected your post has been selected for booming vote, keep continue your quality of work

شکریہ آپ نے میری حوصلہ آفزائی فرمائی ہے

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59304.77
ETH 2534.68
USDT 1.00
SBD 2.41