میرا ناشتہ ہمیشہ پراٹھا ہے

in Urdu Community4 days ago

میرا ناشتہ ہمیشہ پراٹھا ہے۔ میں سوچ بھی نہیں سکتا کہ لوگ ناشتے میں چائی پراٹھے کے علاوہ کچھ کیسے کھا سکتے ہیں۔
یہ حیرت انگیز لگ سکتا ہے، لیکن میں اسے ماں کے بعد ناشتہ بناتا ہوں. ہمارے گھر میں بیلن نہیں ہے۔ ہم ہاتھ سے روٹی بناتے ہیں اور اس کا کریڈٹ ماں کو جاتا ہے۔ یہ میرا پسندیدہ پراٹھا ہے اور آپ حیران ہوں گے کہ یہ بالن کے بغیر بھی بنایا جاتا ہے۔

Screenshot_2024-09-20-20-28-17-47_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
پراٹھے بنانے کے بعد میری اتنی مشق ہوتی ہے کہ میں ٹپس دے سکتا ہوں۔ میرا پسندیدہ ناشتہ ماں کے ہاتھ سے بنے پراٹھے اور چائے ہے۔ میں روزانہ ہاسٹل سے گھر آتا ہوں، چاہے صبح کے دو بجے ہوں، میں اپنا پیٹ خالی رکھتا ہوں کہ ماں ہم پراٹھا ہاتھ سے کھاتے ہیں، دیسی گھی، دہی، مکھن کے ساتھ لسی استعمال کرتے ہیں، سب کھاتے ہیں لیکن میں اسے صرف چائے کے ساتھ کھائیں۔
میں کوئی بھی بچا ہوا سالن، آلو، گوبھی، آلو، مٹر، گاجر، آلو، میتھی، آلو، پالک، ساگ، دال، انڈے ڈال کر پراٹھا بنا سکتا ہوں۔
آج پراٹھا بناتے وقت میں نے دیکھا کہ جتنا گھی آپ پین کے اندر ڈالیں گے اتنا ہی پراٹھا باہر سے کرکرا اور مزیدار ہو جاتا ہے۔ یہ بہت اچھا لگتا ہے۔ یہ پاپڑ بنا سکتا ہے لیکن بہترین پراٹھا نہیں۔

ہمارا ظاہری اور باطن بھی ایک ہی ہے، آپ کا باطن بھی خالی ہے، اس لیے آپ نماز، روزہ، اور نیک اعمال کا بیرونی گھی جتنا بھی لگا لیں، آپ کی شخصیت میں چمک نہیں آئے گی، لیکن باطن میں تو ہے ہی۔ نیک نیت، انسانیت، خوف خدا، تو آپ کی صحبت امن کا ذریعہ ہوگی۔ میں آپ کا احترام کروں گا۔
آپ کو اندرونی ہونا پڑے گا، پھر باہر کو دھو کر پالش کیا جائے گا۔

Sort:  

Upvoted. Thank You for sending some of your rewards to @null. It will make Steem stronger.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65546.28
ETH 2666.01
USDT 1.00
SBD 2.90