URDU COMMUNİTY CONTEST / S2W1 -| Why and how Steemit social media is different and better than other social media/by@arzum

in Urdu Community2 years ago

FF678090-B478-47ED-B802-A08BD6E4CD69.png

Herkese Merhaba

Öncelikle @urducommunity düzenlemiş oldukları bu güzel yarışma için teşekkür ederim.
Bu sizin sayfanızda ilk paylaşımım olacak.

Günümüzde bir çok sosyal medya platformu var.
İnstagram,Whatsapp,tiktok,Facebook,Twitter,
linkedin,telegram,discord,steemit,YouTube,
snapchat,Pinterest ,skype bunlar sadece benim bildiklerim.
Bunların arasında en çok Steemit,Instagram ve Whatsappı kullanıyorum.

Steemit platformunu çok severek kullanıyorum.
Steemitte paylaşım yapmak benim için vazgeçilmez oldu.Burada her konuda özgürce paylaşım yapıyorum.Duygu ve düşüncelerimi çok rahat ifade edebiliyorum.Yeri geliyor bir yemek tarifi veriyorum,yeri geliyor severek okuduğum bir kitaptan bahsediyorum,yeri geliyor gezdiğim yer hakkında bilgi veriyorum.
Farklı insanlarla tanışıp farklı deneyimleri bu platformda paylaşıp etkileşim halinde olmak inanılmaz keyifli geliyor bana.

C303B1CD-8504-4291-BFFF-3E78372748B3.jpeg

Günlük olarak en çok Steemiti kullanıyorum.
Steemit ile beraber yeteneklerimi keşfediyorum.
Düzenlenen yarışmalar sayesinde yeni deneyimler elde ettim. Resim hayatta çizemem derdim. Biraz çaba ile resim çizebildiğimi keşfettim.

1A63C5E6-E893-480C-A2BD-A042E80D8697.jpeg

Sanatsal bir resim tablosuna gerçekten ilk kez bakıp bana hissettirdiği duyguyu ifade etmeyi öğrendim ve bir tabloyu yorumlamak çok hoşuma gitti.

EEA655A7-1155-4FA7-B4A5-7C9D8D84BB31.jpeg

Origami yapmak çok zor.Uğraştım ve başardım.
Bu platform sayesinde istedikten sonra herşeyi yapabildiğimi gördüm.
Hikaye yazdım.Beynim üretime geçti.Bu çok önemli birşey.
Bu yaptıklarımdan da çok keyif aldığımı farkettim.
Kısacası Steemit benim yeteneklerimin ortaya çıkmasını sağlaması bakımından çok faydalı olmuştur.

Steemitte merak ettiğim yerler,toplumlar hakkında ,toplumların yaşam tarzları,gelenekleri hakkında çok daha gerçek bilgilere ulaşabiliyorum.
Whatsapp kayıtlı kişilerle mesajlaşma yeri.Ben daha çok
Steemit ile ınstagramı karşılaştırmak isterim.
Steemitte yapılan paylaşımlar okunuyor ,ınstagramda bir kitap sayfam vardı paylaşımlar okunmuyordu.İnsanlar sadece kişilerin ne yaptığı ile ilgileniyor.
Steemitte yaptığımız paylaşımlardan para kazanma şansımız oluyor fakat Instagramda paylaşımlardan para kazanma şansı daha zor.
Steemitte paylaşımlar daha kaliteli.
Instagram bu konuda zayıf kalıyor.Yaptığınız emeğin karşılığını almak daha zor.
Steemitte konusunda uzmanlaşmış ünlüler olmadığı için ınstagram bu konuda daha avantajlı hale geliyor.
Instagramda tanıdığımız bilgisine güvendiğimiz bir doktorunu avukatı takip edip bilgi alabiliyoruz..İstediğimiz kişiden bilgi edinme şansına sahibiz.
Steemit bu kişiler tarafından da bilinse iyi olurdu.
Steemite üye olmak çok zor.Instagram bu konuda daha avantajlı.

Umarım iyi bir şekilde ifade edebilmişimdir.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yarışmaya @sager31 @melanur ve @ispin arkadışımı davet etmek istiyorum.

Fotoğraflar bana aittir.

Sort:  

urdu da varmis :)

 2 years ago 
Post informationStatusGrades
Steemexclusive1/1
Plagiraism / Bot free2/2
Quality of content1/2
Source1/1
Club50501/2
Markdowns0.5/2
Total6.5/10

Comments:
You have written your personal experience on steemit platform, very well but you didn't provide more information about what was asked in the contest. Especially since you didn't compare other social media with steemit very well, also there is a need of adding more markdowns to make it look attractive to others.
Good luck with the contest!

Thank you very much for sharing with us but i think you did not understand what is asked in this contest but dont worry best of luck for the next week.

Trying to understand by translating forced me a bit, it's true. Thank you☺️

You have written so well dear. Some social media have their importance, but steemit remains the beat.
Below is my entry. You may visit it
https://steemit.com/hive-104522/@ishayachris/urdu-community-or-s2w1-contest-or-how-steemit-is-better-and-beneficial-than-other-social-media-networks-by-ishayachris

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62153.21
ETH 2411.09
USDT 1.00
SBD 2.64