میری پسندیدہ کتاب || 09.10.2021 || By @arslanaj

in Urdu Community3 years ago

مجھے امید ہے کہ آپ خیریت سے ہوں گے اور ایک برکت والی زندگی سے لطف اندوز ہوں گے۔ ۔ اب میں اپنا مقصد بتانا چاہتا ہوں۔ اور اس پوسٹ کا میرا مقصد اردو کمیونٹی کا بہت شکر گزار ہوں۔

میری پسندیدہ کتاب بندیا ہے۔

image.png

یہ میری پسندیدہ کتاب ہے کیونکہ میں پنجابی ہوں اور مجھے پنجابی پسند ہے اور مجھے بابا بلھے شاہ کی شاعری پسند ہے۔

مجھے پنجابی کتابیں پڑھنے کا بہت شوق ہے۔ اسی لیے میں اپنی پسندیدہ پنجابی کتاب شیئر کرنے جا رہا ہوں۔

یہاں پہلی شاعری ہے جو مجھے بہت پسند ہے وہ ہے مٹی دا با

image.png

یہاں صرف انسان کی حقیقت کو دکھایا گیا ہے۔ اور یہاں بیان کیا کہ انسان اس مٹی کی طرح ہے۔ اور ایک دن اسے ختم ہونا ہے۔ ہر چیز خالی کی طرح ہوگی۔ ایک دن سب ختم ہو جائے گا اور دنیا ختم ہو جائے گی۔

image.png

انسان کے پاس کچھ نہیں ہوگا۔ انسان پانی کے بلبلے کی طرح ہے ، اسے یہاں سب کچھ چھوڑنا پڑتا ہے۔ بالآخر انسان دنیا میں آتا ہے اور اپنی آخرت بھول جاتا ہے اور اسے معلوم نہیں ہوتا کہ وہ خاک میں ہے۔

اب میں آپ کو بتانا چاہتا ہوں کہ "ماں دی جدائی" کیا ہے؟

ماں وہ ہستی ہے جس کے پیروں تلے جنت ہے۔ ماں کی خدمت دنیا اور آخرت میں کامیابی کی کنجی ہے۔ ماں کی جدائی انسان کے لیے سب سے مشکل ہے۔ ماں کی دعا جنت ہے اور جس نے جنت کا دورہ کرنا ہے وہ اپنی ماں کو دیکھے۔ لیکن اگر ماں الگ ہو جائے تو یوں لگتا ہے جیسے سب کچھ انسان سے چھین لیا گیا ہو۔ ماں ایک ایسی ہستی ہے جس کے لیے چاہے کتنا ہی لکھا جائے ، کم پڑتا ہے

image.png

اب میں آپ کو اپنی پسندیدہ کتاب کا اگلا حصہ شیئر کر رہا ہوں۔ ایتھے سدا نی بسیرا۔

یہ دنیا فانی ہے ، ہمیشہ رہنے کے لیے کوئی جگہ نہیں ہے۔ یہ دنیا فانی ہے ، ہمیشہ رہنے کے لیے کوئی جگہ نہیں ہے۔ سب کچھ تباہ ہو جائے گا۔ اور یہاں کسی کے لیے کچھ نہیں ہوگا اگر کوئی آدمی اپنے ساتھ لے جائے تو صرف نیکیاں۔

image.png

اب ہم اگلے حصے کی طرف جا رہے ہیں اور وہ ہے توبہ۔
انسان کو توبہ کرنی چاہیے۔ انسان کو اس دنیا میں اپنے دوستوں اور پیاروں سے معافی مانگنی چاہیے۔ انسان کو اپنے رب کو راضی کرنا پڑتا ہے۔ پہلے انسان کو انسان سے معافی مانگنی پڑتی ہے۔ جب تک انسان انسان کے حقوق پورے نہیں کرتا ، اللہ بھی اسے پورا نہیں کرتا۔

ایتھے عملاں نبھے کسے نانے تیری ذات پوچھنی۔

"اب میں اپنی پوسٹ ختم کر رہا ہوں اور میں اپنے اور اپنے تمام ارکان ، رشتہ داروں اور خاندان کے افراد کے لیے دعا کرنا چاہتا ہوں کہ وہ ہمیں صحیح راستہ دکھائیں۔"

BestLeadership
@yousafharoonkhanADMIN Country Representative-Pakistan
@jessica566MOD Moderator-Mianwali ✓/ leader
@haseeb.asif.khanMOD verified ✓/ PU 1
@urdu-communityMOD Official Community Account
@rashid001MOD CR Pakistan
@janemoraneMOD Moderator ✓

احترام: @arslanaj

Sort:  
Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57544.06
ETH 2338.08
USDT 1.00
SBD 2.35