You are viewing a single comment's thread from:

RE: Urdu community Contest / S2W1 – Steemit is different and better than other social media by @jessica566

in Urdu Community2 years ago

آپ نے سٹیمٹ کے بارے میں بہت اچھی پوسٹ لکھی ہے۔ آپ کی سٹیمیٹ کی کامیابی پسند آئی۔ آپ نے سٹیمیٹ پر بہت اچھا کام کیا۔ آپ نے سچ کہا کہ سٹیمٹ مفت ہے اور اکاؤنٹ پر پورا کنٹرول دیں۔ مجھے یوٹیوب کا بھی برا تجربہ ہے۔ میں نے اپنا یوٹیوب چینل بھی بنایا لیکن چند ماہ بعد بلاک ہوگیا۔ فیس بک ہیکر سوشل میڈیا ہے۔ میں نے فیس بک پر کسی بھی شخص کو ہزار ڈالر دیے بغیر کامیاب نہیں کیا۔ مجھے فیس بک سے نفرت ہے۔ میں فیس بک استعمال نہیں کرتا۔ میرے پاس صرف ایک سٹیمیٹ اکاؤنٹ ہے۔ جب میرے پاس فارغ وقت ہوتا ہے تو میں صرف steemit پر پوسٹ لکھتا ہوں۔ میں آپ کے تجربے سے متفق ہوں۔ میں اس مقابلے میں شامل ہونے کی پوری کوشش کروں گا۔ اگر ہفتہ داخلے کا دن ہے تو میں ہفتہ کو لکھوں گا۔

Sort:  

@anwar1976
انور خان سب سے پہلے میں آپ کا شکریہ کے آپکو میری پوسٹ اچھی لگی ہے۔ اس میں کوئی شک نہیں ہے کہ یوٹیوب پر ہر شخص کا چینل بند ہوتا ہے۔ فیسبک بغیر وجہ بتائے ہمارے اکاونٹ بلاک کردیتی ہے۔ میرے بہت سارے دوست جو فیسبک اور یوٹیوب استعمال کرتے تھے وہ اب چھوڑ گئے ہیں۔ آپ سٹیمیٹ کو وقت دین اور میں یقین دلاتا آپ سٹیمٹ پر بہت کامیاب ہوگے۔ آپ بھی اس میں حصہ لین اور لوگوں کو بتاہین کسطرح سٹیمیٹ عوام کی مدد کررہی ہے۔

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63114.90
ETH 2626.13
USDT 1.00
SBD 2.72