موچھ، ضلع میانوالی میں 5ویں ملکی نسل کے کتوں کی ریس شاندار کامیابی سے ہمکنار ہوئی

in Urdu Community2 years ago

image.png

اعلیٰ معیاری تقریب فراہم کرنے کے لیے کمیٹی۔ موچھ، ضلع میانوالی میں 5ویں ملکی نسل کے کتوں کی ریس شاندار کامیابی سے ہمکنار ہوئی، جس میں ملک بھر سے بڑی تعداد میں تماشائیوں اور شرکاء نے شرکت کی۔ یہ تقریب خیل کمیٹی کے چیئرمین عزیز اللہ خان کی سرپرستی میں منعقد ہوئی اور انتظامیہ کا انتظام کونسلر احمد نواز خان، امیر حمزہ خان احمد خیل اور ہدایت اللہ خان رنباز خیل نے کیا۔

تقریب کو اچھی طرح سے منظم کیا گیا تھا اور شرکاء اور مہمانوں کے آرام کو یقینی بنانے کے لیے تمام ضروری انتظامات کیے گئے تھے۔ کتے کو کڑے امتحانات سے گزارا گیا، جس میں چستی، رفتار اور فرمانبرداری شامل تھی، اور فاتح کو ملک کے بہترین کتے کا تاج پہنایا گیا۔ پہلی پوزیشن ضلع لکھمیروت کے مہمانوں نے حاصل کی، جنہیں ایک لاکھ کے نقد انعام اور ٹرافی سے نوازا گیا۔

بحیثیت مہمان خصوصی، مجھے ایسی شاندار تقریب کا حصہ بننے کا اعزاز حاصل ہوا۔ ماحول جوش اور توانائی سے بھرا ہوا تھا، اور شرکاء کی اپنے کتوں کے لیے محبت اور جذبہ دیکھ کر خوشی ہوئی۔ ریس جوش و خروش سے بھری ہوئی تھی، اور ججوں نے ان کی کارکردگی کی بنیاد پر کتوں کا جائزہ لینے کا شاندار کام کیا۔

میں انتظامیہ کا تہہ دل سے شکریہ ادا کرنا چاہتا ہوں جنہوں نے مجھے بطور مہمان خصوصی مدعو کیا۔ میں اس تقریب کو کامیاب بنانے میں ان کی کوششوں کو سراہتا ہوں، اور میں مستقبل میں ایسی مزید تقریبات میں شرکت کا منتظر ہوں۔ میں کھیل کمیٹی کے چیئرمین علی خان کا بھی خصوصی شکریہ ادا کرنا چاہوں گا کہ انہوں نے اس تقریب میں تعاون اور تعاون کیا۔

آخر میں، موچھ، ضلع میانوالی میں 5ویں کنٹری بریڈ ڈاگ ریس ایک بہترین تجربہ تھا، اور میں تمام شرکاء، منتظمین، اور حاضرین کا شکریہ ادا کرنا چاہوں گا کہ انہوں نے اسے ایک یادگار موقع بنایا۔ مجھے امید ہے کہ اس تقریب کی مقبولیت میں اضافہ ہوتا رہے گا، اور مستقبل میں مزید لوگوں کی شرکت کے لیے حوصلہ افزائی کی جائے گی۔ میں اس ریس کے اگلے ایڈیشن کا منتظر ہوں اور تمام شرکاء کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کرتا ہوں۔

image.png

image.png

مزید برآں، میں ان رضاکاروں اور عملے کی کاوشوں کو بھی سراہنا چاہوں گا جنہوں نے تقریب کو خوش اسلوبی سے چلانے کے لیے انتھک محنت کی۔ ان کی لگن اور محنت ایونٹ کے ہر پہلو سے عیاں تھی، اور ان کی شراکت کو نظر انداز نہیں کیا جانا چاہئے۔

یہ تقریب اس محبت اور پیار کا ثبوت تھی جو لوگ اپنے کتوں کے لیے رکھتے ہیں، اور اس نے انسانوں اور جانوروں کے درمیان موجود خاص رشتے کو ظاہر کیا۔ کتوں نے ناقابل یقین مہارت اور ایتھلیٹزم کا مظاہرہ کیا، اور ان کی کارکردگی کا مشاہدہ کرنے میں خوشی ہوئی۔

مزید برآں، میں صحت مند مسابقت کو فروغ دینے اور لوگوں کو اپنے پالتو جانوروں کی بہتر دیکھ بھال کرنے کی ترغیب دینے کے لیے ایسے ایونٹس کی اہمیت پر بھی زور دینا چاہوں گا۔ اس طرح کے واقعات کتوں کے مالکان کو اپنی صلاحیتوں اور صلاحیتوں کو ظاہر کرنے کے لیے ایک پلیٹ فارم فراہم کرتے ہیں، اور وہ کتوں کی مناسب دیکھ بھال اور تربیت کی اہمیت کے بارے میں بیداری بڑھانے میں بھی مدد کرتے ہیں۔

آخر میں، موچ، ضلع میانوالی میں 5ویں کنٹری بریڈ ڈاگ ریس ایک شاندار تقریب تھی، اور میں اس کا حصہ بننے کے موقع کے لیے شکر گزار ہوں۔ مجھے امید ہے کہ یہ تقریب مستقبل میں بھی منعقد ہوتی رہے گی اور یہ انسانوں اور جانوروں کے درمیان محبت اور بندھن کو منانے کے لیے لوگوں کو اکٹھا کرتی رہے گی۔

Sort:  

Mae bhi gya tha dekhna bahot maza aya or kafi acha shogl tha

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62299.15
ETH 2428.96
USDT 1.00
SBD 2.65