mari aj ki diary dosto ka sath din

in Urdu Community2 years ago

image.png

آج کا دن بہت اچھا ہے۔ سورج چمک رہا ہے اور آسمان صاف ہے۔ میں صبح سویرے بیدار ہو کر تازگی اور توانا محسوس کرتا ہوں۔ جاگنے کے بعد، میں اپنی صبح کی نماز پڑھتا ہوں، جو ہمیشہ مجھے اپنے دن کو مثبت نوٹ پر شروع کرنے میں مدد دیتی ہے۔

اپنا بیان ختم کرنے کے بعد میں نے سیر کے لیے جانے کا فیصلہ کیا۔ ابھی صبح کا وقت تھا اور سڑک خاموش اور پرامن تھی۔ میں تقریباً آدھا گھنٹہ چلتا رہا، ہوا اور ٹھنڈی ہوا سے اڑا۔ میں گھر پہنچا اور میری بیوی نے میرے لیے ناشتہ تیار کر رکھا تھا۔ ہم نے ایک ساتھ اچھا کھانا کھایا، اور یہ دن کی اچھی شروعات تھی۔

ناشتے کے بعد، میں اپنے کام کے کپڑے پہن کر دفتر چلا جاتا ہوں۔ کام پر جانے کا وقت ہو گیا اور میں نے اپنے دفتر کی ای میل چیک کرنا شروع کر دی۔ میرے پاس جواب دینے کے لیے بہت سارے پیغامات تھے اور اگلے چند گھنٹے اپنے کمپیوٹر پر لکھنے میں گزارے۔ آج کام میں مصروف دن ہے، اور بہت کچھ کرنا ہے۔

دوپہر کو اساتذہ نے پرنسپل کے ساتھ میٹنگ کی۔ ہم سالانہ امتحان کے پرچے کے بارے میں بات کر رہے ہیں، کیونکہ نیا تعلیمی سال اپریل سے شروع ہوگا۔ امتحان میں چند دن باقی ہیں اس لیے سب تیاریوں میں مصروف ہیں۔ ایک دفتری کارکن کے طور پر، مجھے دفتر میں استعمال کے لیے کافی کاغذی کارروائی، فیصلے وغیرہ تیار کرنے پڑتے تھے۔

کام کے بعد میں گھر جاتا ہوں۔ جب میں گھر پہنچا تو مجھے کچھ دوستوں کا فون آیا جنہوں نے دوپہر کو پہاڑ پر جانے کا ارادہ کیا۔ میں نے ان میں شامل ہونے کا فیصلہ کیا کیونکہ یہ ایک خوبصورت دن تھا اور میں فطرت میں کچھ وقت گزارنا چاہتا تھا۔

ہم پہاڑ کے دامن میں چلے گئے اور وہاں پہنچ کر ہم نے ایک چھوٹا سا کیمپ لگایا اور کھانا تیار کیا۔ ہم نے چکن اور سبزیاں گرل کیں، اور گپ شپ کرنے اور اس نظارے سے لطف اندوز ہونے کا مزہ لیا۔ ہم چائے بھی بناتے ہیں جو سرد شام کو گرم کرنے کا بہترین طریقہ ہے۔

جب سورج ڈوب گیا تو ہم اپنا سامان باندھ کر گھر چلے گئے۔ یہ ایک تفریحی اور آرام دہ دن تھا، اور میں نے دوستوں کے ساتھ وقت گزارنے اور فطرت کی خوبصورتی سے لطف اندوز ہونے کے موقع کی تعریف کی۔

image.png

میں گھر واپس چلا گیا، میں مدد نہیں کر سکا لیکن دن کے واقعات پر غور نہیں کر سکا۔ یہ بہت سے مختلف تجربات سے بھرا ہوا دن تھا، ہر ایک نے اطمینان اور اطمینان کے احساس میں حصہ ڈالا۔ میں اپنی صحت، اپنی ملازمت، اپنے خاندان اور اپنے دوستوں کے لیے شکر گزار ہوں، اور زندگی نے جو بہت سی نعمتیں دی ہیں، یہ حیرت انگیز ہے کہ اس طرح کا ایک دن کسی کی زندگی میں کتنا فرق لا سکتا ہے۔ فطرت کے حسن میں گھرے ہوئے تازہ ہوا اور دھوپ میں صرف چند گھنٹے ہی کسی کی ذہنی اور جذباتی تندرستی کے لیے حیرت انگیز کام کر سکتے ہیں۔ میں نے پھر سے جوان اور توانا محسوس کیا، اگلے دن آنے والے کسی بھی چیلنج کا سامنا کرنے کے لیے تیار ہوں۔

میں گھر پہنچا، میں نے اپنے خاندان کو سلام کیا اور ان کے ساتھ اپنے دن کی جھلکیاں شیئر کیں۔ ہم رات کے کھانے پر اکٹھے بیٹھے، میری بیوی کے تیار کردہ کھانے سے لطف اندوز ہو رہے تھے، اور کہانیاں اور ہنسی بانٹ رہے تھے۔ دن کو ختم کرنے کا یہ ایک سادہ لیکن بامعنی طریقہ تھا، اور میں نے اپنے خاندان کی محبت اور حمایت کے لیے شکر گزار محسوس کیا۔ بستر پر جا کر، میں نے اس دن پر غور کرنے اور تمام اچھی چیزوں کے لیے شکریہ ادا کرنے کے لیے کچھ وقت نکالا۔ ہوا میں نے محسوس کیا کہ یہ خوشی اور تعلق کے چھوٹے لمحات ہیں جو زندگی کو حقیقی معنوں میں قابل قدر بناتے ہیں، اور یہ کہ اگر ہم اسے اس طرح دیکھنے کا انتخاب کرتے ہیں تو ہر دن ایک خوبصورت دن بننے کی صلاحیت رکھتا ہے۔

Sort:  

bhut acha safa hai, alaqa bhut khobsorat hai ap jidr sair kr rahay hoo

 2 years ago 

thank you abass

beautiful journey story, you did not write name of place

 2 years ago 

ap ka bhut bhut thank

hermosa vista de la tierra que puedo ver en esta foto y la fiesta de amigos es muy agradable

 2 years ago 

thank you so much

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56769.47
ETH 2402.64
USDT 1.00
SBD 2.30