mari aj ki diarysteemCreated with Sketch.

in Urdu Community11 months ago

کل میرے لیے بہت مصروف دن تھا، اور میں آپ کو اس کے بارے میں سب کچھ بتانا چاہتا ہوں۔ میں نے صبح سویرے جاگ کر دن کا آغاز کیا۔ سب سے پہلے میں نے نماز پڑھی، فجر کی نماز۔ میں ایک مسلمان ہوں، اور یہ دعا میرے لیے اہم ہے۔ اس سے مجھے دن کی شروعات شکرگزاری اور عقیدت کے ساتھ کرنے میں مدد ملتی ہے۔

میری نماز کے بعد، میں نے تازہ دم محسوس کیا اور دن کا سامنا کرنے کے لیے تیار تھا۔ میں نے صبح کی سیر کے لیے جانے کا فیصلہ کیا۔ موسم بہت اچھا تھا۔ سورج چمک رہا تھا، اور ہوا ٹھنڈی اور کرکرا تھی۔ فطرت کی خوبصورتی کو دیکھتے ہوئے میں مسکرانے کے سوا کچھ نہیں کر سکا۔ پرندے گا رہے تھے اور پھول کھل رہے تھے۔ دن شروع کرنے کا یہ ایک شاندار طریقہ تھا۔

Navy beans, shredded carrots, ham, and diced potatoes in a can. Add butter, salt and pepper to liking.

image.png

Breakfast, that's what for dinner

image.png

مجھے کچھ وجوہات کی بنا پر صبح سیر کے لیے جانا اچھا لگتا ہے۔ سب سے پہلے، یہ میری صحت کے لیے اچھا ہے۔ چہل قدمی ایک سادہ ورزش ہے جو میرے جسم کو مضبوط اور صحت مند رکھنے میں مدد کرتی ہے۔ یہ میرے پٹھوں کو حرکت دیتا ہے اور میرا خون بہہ جاتا ہے۔ اس کے علاوہ، یہ بیدار ہونے اور آنے والے دن کے لیے توانائی محسوس کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔

لیکن یہ صرف جسمانی صحت کے بارے میں نہیں ہے۔ صبح کی سیر میرے دماغ اور مزاج کے لیے بھی حیرت انگیز کام کرتی ہے۔ چلتے چلتے مجھے سکون اور سکون کا احساس ہوا۔ یہ میرے لیے ایک مراقبہ کی طرح ہے۔ میں اپنے خیالات کو صاف کر سکتا ہوں اور اپنے اردگرد کی خوبصورتی پر توجہ مرکوز کر سکتا ہوں۔ یہ میرے لیے زندگی پر غور کرنے اور اپنے مقاصد اور خوابوں کے بارے میں سوچنے کا وقت ہے۔ صبح کا یہ پرسکون وقت مجھے دن کی شروعات مثبت اور خوشگوار ذہنیت کے ساتھ کرنے میں مدد کرتا ہے۔

اپنی چہل قدمی کے دوران، میں نے دوسرے لوگوں کو باہر اور آس پاس دیکھا۔ کچھ جاگنگ کر رہے تھے، کچھ اپنے کتوں کو چلا رہے تھے، اور کچھ تازہ ہوا سے لطف اندوز ہو رہے تھے جیسے میں تھا۔ اس نے مجھے ایک بڑی کمیونٹی کا حصہ محسوس کیا۔ دوسروں کو اپنی صحت اور تندرستی کا بھی خیال رکھتے ہوئے دیکھ کر خوشی ہوتی ہے۔

image.png

image.png

باقی دن مختلف کاموں اور سرگرمیوں سے بھرا ہوا تھا۔ مجھے کام کرنا تھا، اس لیے میں نے اپنے کمپیوٹر پر کچھ وقت گزارا، ای میلز کا جواب دینے اور اسائنمنٹس کو مکمل کیا۔ میں نے اپنے ساتھیوں کے ساتھ ایک میٹنگ بھی کی تھی جس پر ہم کام کر رہے تھے۔ دوسروں کے ساتھ تعاون کرنا اور خیالات کا اشتراک کرنا ہمیشہ اچھا ہوتا ہے۔

دوپہر میں، میں نے ایک وقفہ لیا اور ہلکا کھانا کھایا۔ میں نے کچھ گرلڈ چکن کے ساتھ سلاد کھایا تھا۔ صحت مند کھانا میرے لیے اہم ہے، کیونکہ یہ مجھے اچھا اور توانائی سے بھرپور محسوس کرتا ہے۔ ہائیڈریٹ رہنے کے لیے میں نے دن بھر کافی مقدار میں پانی بھی پیا۔

شام میں، میں نے کچھ مزہ کرنے کا فیصلہ کیا. میں نے ایک دوست کو بلایا اور ہم اکٹھے پارک گئے۔ ہم نے پکنک منائی اور کچھ کھیل کھیلے۔ آرام کرنے اور دوست کی صحبت سے لطف اندوز ہونے کا یہ ایک بہترین طریقہ تھا۔ پیاروں کے ساتھ وقت گزارنا میرے لیے ہمیشہ خوشی کا باعث ہوتا ہے۔

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60935.14
ETH 2365.47
USDT 1.00
SBD 2.55