میری ڈاہری کا ورق آج آپکو سناتا ہوں۔ ڈاہری گیم جمعرات کا دن

in Urdu Community3 years ago

IMG_20220303_103446.jpg

میرا نام انور اقبال خان ہے۔ اذان ہورہی تھی فجر کی،جب میں نیند سے بیدار ہو تھا۔ جب مین بیدار ہوا تو میں غسل خانے گیا اور پہلے میں وضو کرکے نماز پڑھنے کے لیے جائے نماز بجھائی پھر نماز پڑھ کر میں جائے نماز والی جگہ پر بیٹھ گیا اور تسبح ذکر شکر کرنے لگا

مین نے تسبح زکر کے بعد باہر گیا صحن میں چہل قدی کی تاکہ سارا دن سستی تاری نہ رہے میں نے اپنے بڑے بیٹا کو پھر اٹھایا اور نماز پڑھنے کو کہا

جب میرا بیٹے نے نماز پڑھ لی تو میں نے اور فیملی نے کچن چلے گئے ادھر میری زوجہ ناشتہ بنانے میں مصروف تھی ہم نے پہلے چائے پہ اور پھر ہراٹھوں والا کھانا دہی ناشتہ میؑ کھائی۔

IMG_20220303_103507.jpg

جب ناشتہ کیا تو میں دفتر کی طرف پیدل ہی چل دیا اور وقت پر دفتر پہنچ گیا۔دفتر پہنچ کر میں دفتری امور صبح سے شام چار بجے تک سرانجام دہیے۔ میں دفتر میں تنخواہیوں کا مکمل ریکارڈ دفتر میں میل کیا۔ بجٹ اس ماہ کا تقسیم کیا۔ سرٹیفکیٹ ریکارڈ کو درست لاہن ایپ کیا اسطرج ایک مصروف دن دفتر میں گزرا۔

جب بریک ہوئی دفتر تو ہم نے سٹاف کے ساتھ گپ شپ لگائی اور نماز ظہر سکول ہی مءں ادا کی۔ امیر بھائی نے جماعت کرائی۔ میرے شہر کی واٹر سپلائی بہت دن سے خراب پانی کے مساہل ہین لیکن دفتر کے پاس پمپ ہے وہان جاکر ٹھنڈا پانی اور وضو کیا

IMG_20220303_103343.jpg

دفتر سے چھٹی ہوئی میں دوکان پر گل نواز یی پہنچ گیا۔ میں نمکو پاپڑ کھایا اور گھر کے لیے اورنج ، امرود خریدے اور کچھ فروٹ دوسرا سامان خریدا۔ میں نے دوکان ہی میں کینز کمپنی کا نمکو پاپڑ کھایا جو بہت مزرے دار تھا
میں یہ سب خرید کر پیدل پی گھر کی طرف آیا

IMG_20220303_103320.jpg

IMG_20220303_103240.jpg

IMG_20220303_103236.jpg

گھر پہنچ کر میں نے پہلے کچھ دیر آرام کیا اور پھر غسل خانے گیا نہایا اور پھر باہر گیا دوستو کے ساتھ چہل قدمی کی پھر دوستو کے ساتھ بہت ساری باتین کی اور شام کی آزان ہونے لگی ہم سب دوست شام کی نماز پڑھنے کے لیے مسجد گئے مسجد کے بعد گھر آکر گرم گرم کھانا کھایا۔ کھانا کھا کر میں نے چائے پی اور پھر عشاہ کی نماز پرھنے کے بعد میں نے بیوی کو کہا کہ میں سونے لگا ہوں ۔میں دفتر روزانہ جاتا ہوں اور جلدی سونا اور جلدی اٹھنا ضروری ہے۔ میں آج یہ ڈاہری لکھ رہا ہوں۔
خدا حافظ

Sort:  
Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63188.04
ETH 2570.49
USDT 1.00
SBD 2.79